Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer som blir med hjem uten sex


Anbefalte innlegg

Hei! Nå har det hendt to ganger at jeg har truffet en dame på byen med veldig bra kjemi, flørtet, rota, spurt om hun vil sove hos meg og sier ja, så kommer vi hjem - roter og kler av hverandre, helt til hun er i trusa - også sier hun "Jeg kan ikke... Jeg er ikke en sånn person".

 

Selvfølgelig, jeg har full respekt for at du ikke vil ha ONS med meg hvis du ikke vil det, men ikke si ja til å bli med en hjem. Spesielt ikke hvis det er seksuelt hele veien. Det er jo klart indikasjon på at du vil ha sex, eller er jeg helt på bærtur? 

 

Hva er deres meninger? 



Anonymous poster hash: cde64...80a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm ja, en har sagt en gang at hun likte meg veldig godt, at hun ikke er en ONS person, og ville at vi skulle ligge å prate hele natta. (Første gang vi møttes også) Greit det, men vi tok det såpass langt tenker jeg? Kanskje jeg skal ta det som et kompliment som han over sier ja, hehe. Men man blir litt gæren der man ligger da. 



Anonymous poster hash: cde64...80a
Lenke til kommentar

Neste gang kan du også evt. si "nei, ok, da kan du kle på deg igjen og dra hjem. Jeg er ikke sånn person som liker å sove med boxeren på." ;)

 

Men ONSer har også nærmest blitt ekstremsport nå. Man må nesten ha full samtykke før man drar hjem (med bevis) for å slippe falske anklager om de skulle angre seg. :roll:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Til dere som sier at det bare er å dra, det er det selvsagt, men det er ikke alltid det går buss/tog. :p Tenk om det var han som var med henne hjem i gokk, så plutselig sier hun midt på natta "jeg er ikke en sånn jente, og forresten må du gå" når han er stuptrøtt og det er mørkt ute. Men ja, man kan jo gjøre det, det er helt lovlig.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Enig med Kablam. Er ikke alle som vil sende en småfull jente ut helt alene midt på natten. Tviler på at hun planlagte å lure ts, men at hun ble revet med og kom til fornuften.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke alle som vil sende en småfull jente ut helt alene midt på natten. Tviler på at hun planlagte å lure ts, men at hun ble revet med og kom til fornuften.

 

Tja, man trenger da strengt tatt ikke sende henne ut helt alene midt i natta?

Man kan f.eks foreslå og følge henne til nærmeste hotell eller bestille en taxi hjem til a. 

Et annet alternativ er å få telefonnummeret til noen i familien hennes som man kan informere og be komme å hente a.

Om a ikke har penger til å bruke på slikt og nekter å oppgi noen i familien så kan man eventuelt ringe politiet og spørre om de kan ta seg av en blakk småfull jente som ikke klarer å komme seg hjem på egen hånd.

 

-Enig med Kablam.

 

-Tenk om det var han som var med henne hjem i gokk, så plutselig sier hun midt på natta "jeg er ikke en sånn jente, og forresten må du gå"

 

----

 

- så kommer vi hjem - roter og kler av hverandre, helt til hun er i trusa - også sier hun "Jeg kan ikke... Jeg er ikke en sånn person".

- ikke si ja til å bli med en hjem. Spesielt ikke hvis det er seksuelt hele veien.

 

Du er enig med en feilslått analogi iallefall.

I TS sitt eksempel så var det hun som brøt det som var "avtalt". I Kablam sitt eksempel så var det også hun som brøt det som var "avtalt".

 

Det er greit å angre seg men hva faen, ikke forvent å bli passa på som noen evneveike konsekvensfrie drittunger. Er man voksen nok til å dra på byen å drikke, voksen nok til å hinte til sex og bli med en vilt fremmede hjem så er man voksen nok til å ta vare på seg selv. Er man ikke det så er politiet der for dere med en seng om kvelden og en brødskrive samt bot om morgenen.

 

Hilsen Kynisk robot :roll:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Feil, det at man blir med en person hjem og ikke har sex betyr ikke at man bryter en avtale. Wtf. 

 

Man kan jo være fullere når man går fra byen, enn når man kommer hjem til ham og oppdager at han egentlig ser kjempefæl ut eller er en dust. Det er alltid lov å ombestemme seg, gutt eller jente.

Seriøst. Om noen tror at det å bli med en person hjem er en AVTALE om å ha sex, så, nei, vet ikke hva jeg skal si. :p

Hvis man ikke er kåt, så er man ikke kåt. Hva venter du hun skal gjøre, Noxhaven, gå på dass og fingre seg selv til hun kan holde "avtalen"?  :confused:  

Endret av Kablam
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Feil, det at man blir med en person hjem og ikke har sex betyr ikke at man bryter en avtale. Wtf. 

 

Man kan jo være fullere når man går fra byen, enn når man kommer hjem til ham og oppdager at han egentlig ser kjempefæl ut eller er en dust. Det er alltid lov å ombestemme seg, gutt eller jente.

 

Seriøst. Om noen tror at det å bli med en person hjem er en AVTALE om å ha sex, så, nei, vet ikke hva jeg skal si. :p

 

Hvis man ikke er kåt, så er man ikke kåt. Hva venter du hun skal gjøre, Noxhaven, gå på dass og fingre seg selv til hun kan holde "avtalen"?  :confused:  

 

Som jeg skrev, det er helt greit å angre seg. Men det må da også gjelde for han, ikke bare henne?

 

ed: Han kunne jo være full på byen og sa det gikk greit at henne overnattet men ble edru når han kom hjem og oppdaget at hun så jævlig ut så han ikke ville ha henne i huset sitt?

Endret av Noxhaven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Feil, det at man blir med en person hjem og ikke har sex betyr ikke at man bryter en avtale. Wtf. 

 

Man kan jo være fullere når man går fra byen, enn når man kommer hjem til ham og oppdager at han egentlig ser kjempefæl ut eller er en dust. Det er alltid lov å ombestemme seg, gutt eller jente.

 

Seriøst. Om noen tror at det å bli med en person hjem er en AVTALE om å ha sex, så, nei, vet ikke hva jeg skal si. :p

 

Hvis man ikke er kåt, så er man ikke kåt. Hva venter du hun skal gjøre, Noxhaven, gå på dass og fingre seg selv til hun kan holde "avtalen"?  :confused:  

Hun kan alltids gi HJ eller BJ da? 

 

Men det er jo også feil at en gutt bruker hele kvelden på ei jenta, kanskje spanderer drikker på ho, tar ho med seg hjem... og må gå på dass for å runke, fordi hun "ombestemte seg"? Nå vil hun kun ha litt kos, prating og grattis overnatting, helst med frokost i senga? 

 

Som mange ovenfor påpekte, om du ombestemmer deg, så går du hjem. Tar taxi, ringer venninna, sjekker inn på hotellet.

Lenke til kommentar

Det er greit å angre seg men hva faen, ikke forvent å bli passa på som noen evneveike konsekvensfrie drittunger. Er man voksen nok til å dra på byen å drikke, voksen nok til å hinte til sex og bli med en vilt fremmede hjem så er man voksen nok til å ta vare på seg selv. Er man ikke det så er politiet der for dere med en seng om kvelden og en brødskrive samt bot om morgenen.

 

Hilsen Kynisk robot :roll:

Jeg ser ikke helt hvilket hendelsesforløp som fører til arrestasjon av jenter som sier nei til sex. Kan du utdype hvordan dette skal gå for seg?

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Er ikke alle som vil sende en småfull jente ut helt alene midt på natten."

Jeg tolket dette som at ikke jenta kunne ta vare på seg selv siden det var sent og hun var småfull.

 

Om noen ikke klarer å ta vare på seg selv når de er ute på fylla så hender det at de får hjelp av politiet til de er i stand til det. 

Endret av Noxhaven
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...