Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield 1 var ikke overaskende mer Battlefield på godt å ondt. Synes det var lite til ingen forandring i forhold til tidligere spill i serien. Jeg kan ikke akkurat se hva som skal appelere til at flere som ikke har vært fan av serien nå skal plukke opp BF1.

 

Men fint for fansen av serien helt klart!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Mye på gang med Star Wars, så det er i hvertfall helt herlig :)

Men de viste jo ingenting av det de jobber med. Alt vi fikk vite var at de jobber med Battlefront 2 (gammelt nytt) og at de vil fortsette med å gi ut nytt innhold til Old Republic, og at de jobber med "andre Star Wars spill". Vi fikk ikke en eneste teaser fra noe som helst. Tvilte på at de ville komme med noe om 1313, men vi fikk ikke det engang. :(

 

EA var som alltid utrolig kjedelig og brukte mesteparten av tiden på sport, sukk. En Fifa historiemodus? Virkelig?

Vet de prøver å gjøre en stor sak ut av det, men da jeg testet NBA på PS4 ble jeg møtt med en historiemodus. Hvordan er historien i Fifa annerledes? Er ikke så glad i sportsspill, så aner ikke om det er historiemodus i andre spill også. Det er en i WWE, men om det er "sport" kan diskuteres. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Blir sittende oppe ja, men forventer ikke noen store overraskelser i år. Blir ikke ett nytt Elder Scrolls så kort tid etter Fallout 4, og vet ikke hva annet de kan sjokkere med. Håper på mye Dishonored 2 gameplay ihvertfall. 

Nope, tror nok at Elder Scrolls fortsatt er 2-3 år unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...