Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan det kan være negativt at man får det både til konsoll og PC....er helt forbi meg altså.

 

Selvfølgelig er ikke det negativt i seg selv. Men hvis dette er det MS har å komme med, wow.

 

Og hvor mange spiller egentlig aktivt på Xbone og på PC? De aller fleste har en plattform de foretrekker, selv om det er noen få swingers.

 

Ikke kom å si at det er veldig mange som i ene øyeblikket spiller på Xbone i stua, og noen timer etterpå er man på PC og starter opp det samme spillet. Har jeg veldig liten tro på.

Lenke til kommentar

 

 

 

Selvfølgelig er ikke det negativt i seg selv. Men hvis dette er det MS har å komme med, wow.

 

Og hvor mange spiller egentlig aktivt på Xbone og på PC? De aller fleste har en plattform de foretrekker, selv om det er noen få swingers.

 

Ikke kom å si at det er veldig mange som i ene øyeblikket spiller på Xbone i stua, og noen timer etterpå er man på PC og starter opp det samme spillet. Har jeg veldig liten tro på.

 

 

 

Det er vel nettopp det som er poenget. Nå trenger man ikke en svak pinglete konsoll for å spille Horizon lenger. Selvsagt en bonus for de heldige som har begge deler da :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Sosial oppdatering, bortsett fra Cortana så er det vel alt ting PS4 allerede har.

 

Minecraft kjøret i år også..

Ja, hadde trykket dislike dersom det gikk an. :p

Var vel forholdsvis mye PS4 ikke har, Looking for group og arena fks

Og Wii U har eksklusiv Super Mario Edition av Minecraft.

Lenke til kommentar

Huff, så små glimt av "indie"spillene, var flere jeg gjerne skulle sett mer av. Yooka-Laylee blandt annet.

 

 

 

Var vel forholdsvis mye PS4 ikke har, Looking for group og arena fks

 

Sant nok i og for seg, men begge deler kan oppnås med Communities og Events, som allerede er der. Uansett er det bra funksjoner å ha, kanskje ekstra for achievement hunters. :)

Lenke til kommentar

Kortspill kan være bra, men det ser ut til å være "the next big thing", dessverre. Hva blir det neste? Street Fighter kortspill? Doom kortspill? :p 

 

Er det bare meg, eller er det litt rar art style i Tekken 7? Har det ikke brukt å være mer realistisk art style? Minnet meg faktisk mest om Street Fighter, så håpet det var Tekken x Street Fighter.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det litt rar art style i Tekken 7? Har det ikke brukt å være mer realistisk art style? Minnet meg faktisk mest om Street Fighter, så håpet det var Tekken x Street Fighter.

La merke til det jeg også. Ikke helt Street Fighter look heldigvis, håper det var mye pga lighting på den banen.

 

 

Scalebound! Yes, endelig et spill jeg ser frem til. :w00t:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Liker veldig at MS har stort fokus på Win10. Men få spill så langt som appellerer til min smak. Men Forza Horizon 3 så helt fantastisk ut! Blir fin mat til mitt Gtx1080 :)

 

Og at Xbox One S får HDR i spill er konge. Farger og kontrast vil se vesentlig bedre ut en på XBO og PS4.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...