Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Cross buy er kult, men må man bruke Windows store? For da er det med en gang mindre aktuelt. 

Vil tro du kan kjøpe fysisk kopi til en plattform og få download code til den andre.

 

Playstation har for øvrig hatt crossbuy lenge, så nytt er det nok ikke. Var heller på tide det kom til XBone og PC.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm hadde tenkt å kjøpe en xbox for å få med meg eksklusive spillene, men virker som ALLE eksklusive spillene også kommer til PC, som Forza Horizon. Lurer på om det er noe poeng å kjøpe en xbox for meg da.

Ser ut som om Xbox blir en brand etterhvert. Bra for meg, og kommer nok til å selge konsollen min om det er tilfellet.

Lenke til kommentar

Diskusjon server kræsj xD

 

FF XV ser veldig pent og stort ut, men mangler litt godfølelsen for det spillet, kanskje det kommer når jeg spiller spillet fra start.

 

Veldig skandinavisk aksent på han karen der. :p

 

Edit: BF1 ser veldig forfriskende ut, samtidig er det mere BF, så jeg vet ikke. :/

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hvordan det kan være negativt at man får det både til konsoll og PC....er helt forbi meg altså.

Er ikke negativt, jeg bare liker ikke Windows Store, den får spillet til å føles ut som en Applikasjon. Hadde foretrukket Steam, eller bare uten noen tjenester i det hele tatt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...