Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg er solgt på Dishonored 2. Selv om ikke resten var bra, så hadde denne konferansen det momentet som man må ha. Ett spill som drar alt opp, og Dishonored var det, for min del. Nok av gameplay, mange kule elementer, og en fantastisk presentasjon av spillet. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Bethesda skal ifølge ryktene vise dette.

 

Wolfenstein 2 Godt mulig. Er en stund siden forrige, og det var jo bare en liten "expansion". 

Evil Within 2 Kanskje... Er kanskje for tidlig, men vi får håpe. Var ikke begeistret for det første, men det hadde potensiale.

Prey 2 (Re-reveal) Tvilsomt. Har vært dødt for lenge. Det må i så fall være et helt nytt Prey 2, og ikke bare det gamle gravd frem igjen.

Skyrim Remastered Håper ikke det. Vil heller ha en Morrowind remake.

Dishonered 2 Garantert.

 

+ Visstnok nytt Fallout 4-DLC På E3? Kan hende, men tviler litt.

 

 

Alt utenom Wolfenstein og Evil Within skjedde. :p

 

Tviler på Wolfenstein 2 dukker opp hos Sony eller MS da. Evil Within 2 kan dog.

Lenke til kommentar

 

 

Bethesda skal ifølge ryktene vise dette.

 

Wolfenstein 2 Godt mulig. Er en stund siden forrige, og det var jo bare en liten "expansion". 

Evil Within 2 Kanskje... Er kanskje for tidlig, men vi får håpe. Var ikke begeistret for det første, men det hadde potensiale.

Prey 2 (Re-reveal) Tvilsomt. Har vært dødt for lenge. Det må i så fall være et helt nytt Prey 2, og ikke bare det gamle gravd frem igjen.

Skyrim Remastered Håper ikke det. Vil heller ha en Morrowind remake.

Dishonered 2 Garantert.

 

+ Visstnok nytt Fallout 4-DLC På E3? Kan hende, men tviler litt.

 

 

Alt utenom Wolfenstein og Evil Within skjedde. :p

 

Tviler på Wolfenstein 2 dukker opp hos Sony eller MS da. Evil Within 2 kan dog.

 

Måtte kaste inn håndkleet, og gikk til sengs i totiden og fikk ikke sett den konferansen.  :blush:  Er det et "nytt" Prey, eller bare Prey 2 gjennoppstått fra de døde? Dishonored 2 var bekreftet, og Skyrim HD lekket i forkant. Hadde bare et ørlite håp om at det skulle være et BRA Elder Scrolls, men kids vil jo bare ha vakker, hjernedød action i dag. Da blir det Skyrim. ;)

Lenke til kommentar

Tatt fra Bethesda.

 

"If you own ‪#‎Skyrim‬ and all its add-ons or own Legendary Edition on Steam, you'll get a free upgrade to Skyrim Special Edition on Oct 28 ‪#‎BE3‬"

 

Så det er greit det da. :)

 

Jeg følte at det var en helt grei konferanse, jeg hadde ikke så store forventninger.

Skulle vel bare mangle. Har ikke sett traileren til Skyrim HD, og bryr meg ikke så mye om det uansett. Men er det så forskjellig fra "gamle" Skyrim med mods? Bedre grafikk, men ellers?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...