Spooky69 Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Ti utgaven vil gi 20-30 fps mer på 4K Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Ti utgaven vil gi 20-30 fps mer på 4K Hvor har du disse tallene fra? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Ti utgaven vil gi 20-30 fps mer på 4K Firestrike, Crysis eller solitaire? Anslag i % gjør seg bedre Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Når ventes Polaris? Litt usikker, men tror det er i løpet av sommeren en gang, kanskje jun-aug. Men AMD skal lever to pakker grafikkort, Polaris 10 og Polaris 11 der Polaris 10 er mellomklassekort mens Polaris 11 er toppklassekort. Polaris 10 = MainstreamPolaris 11 = Low-end Ingen "toppklassekort" fra AMD før Vega 10 i 2017. Men det kan være at "Mainstream" faktisk overrasker , som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Den som venter, venter ofte for lenge Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Den som venter, venter ofte for lenge Hvor ofte sier du ikke dette. OG får rett hver jævla gang Er nesten stygt. 2 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett.Nå er det også flere cores på 980 Ti enn på 1080, uansett... Blodklokker du et 3. parts 980 Ti kort så bør du sammenlignet med et klokket 1080-kort. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året.Utvalget av DX12 spill er i beste fall elendig. Håper at det dukker opp noe bedre iløpet av året også. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Etter å ha lest tester og glant litt på YouTube så er i alle fall min konklusjon at om jeg hadde hatt et <980 og behøvd noe bedre litt kjapt, så hadde jeg plukket opp et billig 980 Ti nå og så ventet på 1080 Ti. Finner man 980Ti til 3-3.5K eller deromkring så vil man neppe tape mer enn småpenger på å selge det noen måneder senere, så da får man i realiteten to oppgraderinger til prisen av èn. 1 Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett.Nå er det også flere cores på 980 Ti enn på 1080, uansett... Blodklokker du et 3. parts 980 Ti kort så bør du sammenlignet med et klokket 1080-kort. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året.Utvalget av DX12 spill er i beste fall elendig. Håper at det dukker opp noe bedre iløpet av året også. Her er 1080 Oc vs 980ti Oc. Pascal støtter heller ikke Async compute som blir mer av fremover da de bruker mye av det i konsoll for å få ut ekstra fps. Husker godt de sa Maxwell støttet dette igjennom directx12 api, men enda så funker det ikke og folk glemmer ka de lovte sku komme med drivere osv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett.Nå er det også flere cores på 980 Ti enn på 1080, uansett... Blodklokker du et 3. parts 980 Ti kort så bør du sammenlignet med et klokket 1080-kort. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året.Utvalget av DX12 spill er i beste fall elendig. Håper at det dukker opp noe bedre iløpet av året også. Her er 1080 Oc vs 980ti Oc. Pascal støtter heller ikke Async compute som blir mer av fremover da de bruker mye av det i konsoll for å få ut ekstra fps. Husker godt de sa Maxwell støttet dette igjennom directx12 api, men enda så funker det ikke og folk glemmer ka de lovte sku komme med drivere osv. Først kan DU forklare hvordan "Async compute" funker, og hva det er Ett tips: nVidia kaller det Async shaders Endret 18. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Er ikke DX12/Direct3D12 en software API som kan forbedres via drivere og oppdateringer? Altså kan GTX 1080 få bedre ytelse på DX12 senere etterhvert som det eldres. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett.Nå er det også flere cores på 980 Ti enn på 1080, uansett... Blodklokker du et 3. parts 980 Ti kort så bør du sammenlignet med et klokket 1080-kort. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året.Utvalget av DX12 spill er i beste fall elendig. Håper at det dukker opp noe bedre iløpet av året også.Her er 1080 Oc vs 980ti Oc. Pascal støtter heller ikke Async compute som blir mer av fremover da de bruker mye av det i konsoll for å få ut ekstra fps. Husker godt de sa Maxwell støttet dette igjennom directx12 api, men enda så funker det ikke og folk glemmer ka de lovte sku komme med drivere osv. Først kan DU forklare hvordan "Async compute" funker, og hva det er Ett tips: nVidia kaller det Async shaders Hvorfor skal eg det? Her er en video alle kan forstå. Det funker bare i hardware gjennom directx12.Så lenge de ikke har det,så støtter de det heller ikke. Endret 18. mai 2016 av -=HellBound=- Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Fra Beyond3D forumet: Well thankfully we have our response from Oxide. Thanks Ryan. Ryan Smith said: Just checked with Dan Baker. Async is still functionally disabled on Ashes when it detects an NVIDIA card, including the GTX 1080 (since they don't have one to test against yet). Lenke til kommentar
G Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Til de som ikke liker dette produktets specs. eller synes det er litt tidlig å bruke denne summen penger, så ventes basert på synsing neste nVidia GPU "Volta" sent sent i 2017 i følge denne kilden. Lenge å vente?: http://www.nextplatform.com/2016/05/16/tesla-pushes-nvidia-deeper-datacenter/ What is clear from Nvidia’s numbers is that its core GPU business continues to grow and throw off enough profits to continue to invest in more advanced technologies, and we think that Nvidia will be able to cash in big-time on the investments it has made in the Pascal generation in particular, accelerating its datacenter business at a higher level than we have seen in the past year. There is no doubt in our minds that there is pent up demand for Pascal products. We also expect a staged rollout for the next generation “Volta” GV100 GPUs, which will sport more performance, probably more HBM memory, and a next generation of NVLink interconnect when it is delivered in late 2017 for the “Summit” and “Sierra” supercomputers being built for the US Department of Energy. The top HPC and hyperscalers will get these GPUs first and it will take some time for them to cascade down to other users in other markets – perhaps even a bit more slowly than the Pascals are doing now. Endret 19. mai 2016 av G Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 Fra Beyond3D forumet: Well thankfully we have our response from Oxide. Thanks Ryan. Ryan Smith said: Just checked with Dan Baker. Async is still functionally disabled on Ashes when it detects an NVIDIA card, including the GTX 1080 (since they don't have one to test against yet). https://youtu.be/Bh7ECiXfMWQ Jeg er ikkje bekymret Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) som sagt utifra hva jeg ser på arkitekturen til Nvidia så er ikke ytelseøkningen i DX12 per dags dato så mye å skryte av , faktisk så har et 980 ti klokket til samme hastighet til 1080 trolig greid å yte bedre totalt sett.Nå er det også flere cores på 980 Ti enn på 1080, uansett... Blodklokker du et 3. parts 980 Ti kort så bør du sammenlignet med et klokket 1080-kort. Uansett, den som venter vil få svaret i løpet av året.Utvalget av DX12 spill er i beste fall elendig. Håper at det dukker opp noe bedre iløpet av året også.Her er 1080 Oc vs 980ti Oc. Pascal støtter heller ikke Async compute som blir mer av fremover da de bruker mye av det i konsoll for å få ut ekstra fps. Husker godt de sa Maxwell støttet dette igjennom directx12 api, men enda så funker det ikke og folk glemmer ka de lovte sku komme med drivere osv.Først kan DU forklare hvordan "Async compute" funker, og hva det er Ett tips: nVidia kaller det Async shaders Hvorfor skal eg det? Her er en video alle kan forstå. Det funker bare i hardware gjennom directx12.Så lenge de ikke har det,så støtter de det heller ikke. Altså du har ikkje skjønt det Endret 19. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Hardware Canucks used PresentMon in their review: Ashes of the Singularity is a real time strategy game on a grand scale, very much in the vein of Supreme Commander. While this game is most known for is Asynchronous workloads through the DX12 API, it also happens to be pretty fun to play. While Ashes has a built-in performance counter alongside its built-in benchmark utility, we found it to be highly unreliable and often posts a substantial run-to-run variation. With that in mind we still used the onboard benchmark since it eliminates the randomness that arises when actually playing the game but utilized the PresentMon utility to log performance Endret 19. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Koven Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Hardware Canucks used PresentMon in their review: Ashes of the Singularity is a real time strategy game on a grand scale, very much in the vein of Supreme Commander. While this game is most known for is Asynchronous workloads through the DX12 API, it also happens to be pretty fun to play. While Ashes has a built-in performance counter alongside its built-in benchmark utility, we found it to be highly unreliable and often posts a substantial run-to-run variation. With that in mind we still used the onboard benchmark since it eliminates the randomness that arises when actually playing the game but utilized the PresentMon utility to log performance Hvor seriøs er denne testen? Denne går i mot de store seriøse nettsidene her på nettet! Aldri hørt om siden heller! Sikkert en av nettsidene som blir betalt av nvida Endret 19. mai 2016 av Koven Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Som nevnt bruker Hardware Canucks PresentMon fremfor Ashes sin interne pre-set benchmark. Dette kan tyde på at pre-set benchmarken lager en urealistisk last for syntetisk testing. Endret 19. mai 2016 av MistaPi Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Hardware Canucks used PresentMon in their review: Ashes of the Singularity is a real time strategy game on a grand scale, very much in the vein of Supreme Commander. While this game is most known for is Asynchronous workloads through the DX12 API, it also happens to be pretty fun to play. While Ashes has a built-in performance counter alongside its built-in benchmark utility, we found it to be highly unreliable and often posts a substantial run-to-run variation. With that in mind we still used the onboard benchmark since it eliminates the randomness that arises when actually playing the game but utilized the PresentMon utility to log performance Hvor seriøs er denne testen? Denne går i mot de store seriøse nettsidene her på nettet! Aldri hørt om siden heller! Sikkert en av nettsidene som blir betalt av nvida Selvfølgelig betalt av nVidia siden de gjør det plutselig bedre enn AMD Avogtil synes jeg det er utrolig at du faktisk har nVidiaskjermkort, og ikkje bare AMD. Du skriver avogtil som en AMD fanboy, men bruker nVidia. Veldig rart at du heller ikkje har hørt om http://www.hardwarecanucks.com De er jo ikkje akkurat nye. Endret 19. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå