Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soleklart beste episoden hittil denne sesongen. Flott Lamborhini-test, festlig innslag om bensinpåfyll i fart, underholdende gjester og et glimrende seriøst, men lettbeint innslag om rallyhistorie med ferske intervjuer av blant annet Walter Röhrl. Dette virka som en skikkelig gjennomført klassisk Top Gear-episode hele veien.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Begge de 2 siste har vært veldig bra syns jeg.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Helt grei spesial, men nå er det nok Sør-Afrika for en stund. På tide å dra til Sentral-Asia eller en region de ikke har besøkt før.

Trodde forresten det skulle være 12 episoder.

Skrevet

Det blir en lengre spesial som kommer rundt juni.

De har hatt litt forsinkelser med produksjonen pga. Hammonds krasj, Clarksons lungebetennelse og Mays matforgiftning. Utrolig at de alle tre klarte å få helsemessige problemer på rekke og rad.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Det blir en lengre spesial som kommer rundt juni.

De har hatt litt forsinkelser med produksjonen pga. Hammonds krasj, Clarksons lungebetennelse og Mays matforgiftning. Utrolig at de alle tre klarte å få helsemessige problemer på rekke og rad.

Nja, noe som kommer med alderen, bare vent :p 

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Bare jeg som ble litt emosjonell på slutten av dagens episode?

What? Er den ute allerede?

edit: er visst det, ja..

Endret av frohmage
Skrevet

Kan vel ikke si at jeg ble emosjonell, men det var godt at de går ut med en knallbra sisteepisode. Godt at de ikke slutta etter den forrige, for å si det sånn. Nå kommer de jo tilabake uansett.

Skrevet

Denne sesongen var rett og slett knallbra og nesten på høyde med Top Gear på sitt beste. Å kvitte seg med kjendis-segmentet var det siste de trengte å rydde opp i, så her var det veldig lite å klage på. Bare et par episoder som ikke var all verden. Mongolia-spesialen var det absolutte høydepunktet og den vil nok bli stående som en av deres beste spesialer noensinne. 

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Grand tour er i storform. Sett i perspektiv så var nok trioen litt av skinnene i første sesong. Klandrer dem ikke.

Obs spoiler

Ble helt tatt på senga med siste episode. Har alltid tenkt at jc, jm og rh har hvertfall 10 gode år til, mest med tanke på jc da han er eldst.

Kjente meg smått uvell, klump i halsen, trist.. når det ble annonsert. 

Heldigvis var det ikke helt krise, spent på hva som kommer! 

Endret av Gjest
Spioiler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...