Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen kontakter meg med de sykeste grunner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man sier man skal lære så lenge man lever, så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og kjerringer må du være på vakt!

Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø

2: Røm unna før det er for seint og du må blø

3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv

4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv

5: Slå av telefonen

6: Steng deg sjæl inne

7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne

Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin

 

Calm down on the meth, bro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Havnet på fest med henne igår, det fungerte ikke veldig bra. Hun drev o spurte om jeg skulle komme bort hele town på festen,vi snakket og hadde det gøy, men hun var så drita at hu mista fokus og forsvant av gårde. Hun tok slik at hodet til henne og venninna møttes rett foran meg, 2cm unna nesa mi,så klinte dem. Dette skjedde flere ganger. Tror også hun prøvde å gjøre meg sjalu, for jeg så hun glante på meg flere ganger mens hun pratet med pojker. Så tror jeg skal trekke meg bort ja 0.0

 

Anonymous poster hash: 4604e...ff0

Lenke til kommentar

Dere synes det er "crazy" at en jente spør om dere vil komme bort på fest og ser på dere mens hun snaker med andre gutter??? Og refererer til kaninkoker-sangen?

Ikke rart jenter ikke tør å ta initiativ overfor gutter de liker... 
Calm down på kraftuttrykkene, enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest.



Anonymous poster hash: d82e6...0a9
Lenke til kommentar

Nå er vi gutter ganske så enkle , om det er vanskelig for jentene å forstå hvordan vi ønsker å bli behandlet og holder på med å planlegge de 10 neste trekkene for å så "score" så tar de grundig feil på hva vi ønsker oss.

 

Er det så vanskelig å be om at kvinner skal kunne :

 

*Svare på en enkel måte på det vi spør på?

*Ikke overtolke noe vi sier (Så pene klær du har da...).

Lenke til kommentar

 

 

enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest.

 

Anonymous poster hash: d82e6...0a9

 

Det er bare å ikke være psycho det, så går det nok bra.

 

 

Ifølge denne tråden er det jo psyko å spørre om en gutt vil komme bort, og å se på en gutt.

 

Ok, skal innrømme at det med å kaste en harddisk ned en foss var litt rart. Men jeg har hørt folk si rarere ting uten at jeg ser på dem som psyko.

 

Anonymous poster hash: d82e6...0a9

Lenke til kommentar

 

 

 

enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest.

 

Anonymous poster hash: d82e6...0a9

 

Det er bare å ikke være psycho det, så går det nok bra.

 

Ifølge denne tråden er det jo psyko å spørre om en gutt vil komme bort, og å se på en gutt.

 

Ok, skal innrømme at det med å kaste en harddisk ned en foss var litt rart. Men jeg har hørt folk si rarere ting uten at jeg ser på dem som psyko.

 

Anonymous poster hash: d82e6...0a9

 

Gadd du i det hele tatt lese førstesiden i tråden? Hun driver med 100% klassisk manipulasjon for å holde ham rundt lillefingeren så han ikke skal få seg en annen dame - men hun vil ikke ha ham selv heller. Det er ikke psyko, det er bare dårlig gjort, elendig oppførsel og ikke en type menneske man vil ha et forhold til. Det påvirker overhodet ikke menns syn på normale damer, som definitivt ikke har noe å være redd for når det kommer til å ta initiativ på fest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man sier man skal lære så lenge man lever, så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og kjerringer må du være på vakt!

Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø

2: Røm unna før det er for seint og du må blø

3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv

4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv

5: Slå av telefonen

6: Steng deg sjæl inne

7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne

Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin

Calm down on the meth, bro.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...