Gå til innhold

60 minutes angrepet i Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal diskuteres her?

 

EDIT:

Trådstarter har kun ytret en meningsløs setning "Dette har gått langt over streken. herregud."

 

Går jo an å legge litt føringer, ellers ville dette innlegget passet bedre under Off-topic tråder, siden det kun er en videopresentasjon og lite mere. Selv under Off-topic har jeg selv opplevd at folk lurer på hva som skal diskuteres.

 

Innlegget mangler substans til å være i noen politisk debattråd. Det går det selvfølgelig an å gjøre noe med fra TS sin side.

 

@ærligøs: Rullestolbrukeren, ja der var det noe å ta tak i  :wee:

Endret av G
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Diskuteres? Ingenting. Dette er en samleplass hvor småbrune anti-muslimer skal feire at det finnes drittsekker også blant muslimer, som om det betyr noe. 

Alle forsøk på diskusjon vil umiddelbart bli møtt med glimrende debattpoenger som "er du muslim???" eller "du er en landssviker som ønsker masse terrorister inn i Norge". 

 

Tro meg, det blir ingen diskusjon. Det blir det aldri på dette forumet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Diskuteres? Ingenting. Dette er en samleplass hvor småbrune anti-muslimer skal feire at det finnes drittsekker også blant muslimer, som om det betyr noe. 

Alle forsøk på diskusjon vil umiddelbart bli møtt med glimrende debattpoenger som "er du muslim???" eller "du er en landssviker som ønsker masse terrorister inn i Norge". 

 

Tro meg, det blir ingen diskusjon. Det blir det aldri på dette forumet.

 

Du tolker med andre ord en video om muslimer som angriper svensker som et forsøk på å spre rasisme om muslimer.

 

Litt av en logikk. Hvorfor prøver du bortforklare å bagatellisere problemer med integreringen ved å flytte fokuset over på "rasister" ?

 

De eneste rasistene i videon som vises til i HI er de som angriper folk utelukkende fordi de er hvite. Hvorfor kjemper du med nebb å klør for å tåkelegge en veldig uheldig og potensielt farlig utvikling?

 

Har sett du har gjort det i en rekke tråder nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du sikker Apox at mørke ikke blir møtt like hardt eller hardere av hvite. Hva med i hviterussland, russland og ukraina?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Neo-Nazism#Russia

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Russia#Africans

 

http://matadornetwork.com/abroad/should-people-of-color-go-to-russia/

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Kj3YEmsV-_I

 

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo allerede med en gang hvor mye de folka i bilen misliker hvite. Det første de gjør er å hive røyken sin på dem.

Disgusting, politiet burde gå inn i slike områder med store styrker og rydde opp.

 

Som sagt før, det finnes ingen områder mørke blir møtt med så stor forakt av hvite. Men om det fantes så hadde det blitt medieoppstyr og PK-hylekoret hadde krevd store tiltak mot denne grusomme rasismen.

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

 

Hvis en slaveeier drepte en slave, skjedde ingenting. Hvis en slave drepte en slaveeier, ble han nok pisket til døde eller noe.

 

Hvis en nordmann dreper en innvandrer, blir det en del år i fengsel. Hvis en innvandrer dreper en nordmann, blir det en del år i fengsel.

Lenke til kommentar

Rasisme er rasisme, og av akkurat like stor betydning uansett.

Om ikke så er det diskriminerende.

Det er like galt, men helt forskjellige konsekvenser. Rasistiske arbeidsgivere kan diskrimere mot sine arbeiderne, men det blir vanskelig for rasistiske arbeidere å gjør mye mot arbeidsgiveren uten å miste jobben sin.
Lenke til kommentar

 

Rasisme er rasisme, og av akkurat like stor betydning uansett.

Om ikke så er det diskriminerende.

Det er like galt, men helt forskjellige konsekvenser. Rasistiske arbeidsgivere kan diskrimere mot sine arbeiderne, men det blir vanskelig for rasistiske arbeidere å gjør mye mot arbeidsgiveren uten å miste jobben sin.

 

Hvem er arbeidsgiveren i denne analogien din...? Er alle Nordmenn liksom maktmennesker og alle innvandrere maktesløse...?

Lenke til kommentar

 

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

 

Hvis en slaveeier drepte en slave, skjedde ingenting. Hvis en slave drepte en slaveeier, ble han nok pisket til døde eller noe.

 

Hvis en nordmann dreper en innvandrer, blir det en del år i fengsel. Hvis en innvandrer dreper en nordmann, blir det en del år i fengsel.

 

 

Ikke helt riktig. Den somaliske trikkemorderen slapp ut etter få måneder til behandlig i psykiatrien.

 

Det er også verdt å nevne at drap mot nordmenn av innvandrere ofte blir dysset ned. F.eks drapet i larvik for noen år tilbake hvor en nord-afrikaner drepte å parterte en ung norsk gutt å puttet kroppsdelene hans i fryseren , alt som skjedde var at det ble en liten notis i lokalavisa.

 

Notisen sa heller ingenting om motivet, men jeg leste meg opp om rettssaken og motivet var ren og skjær rasisme. Nordafrikaneren hadde et brennende hat for hvite og jøder. Men alt dette ble skjermet i media.

 

Hadde en nordmann drept å partert en innvandrer pga rasisme så er det logisk å anta at dette ikke ville blitt dysset ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Diskuteres? Ingenting. Dette er en samleplass hvor småbrune anti-muslimer skal feire at det finnes drittsekker også blant muslimer

 

Så det er normalt at kamera-team angripes mener du?

 

OGSÅ blandt muslimer? Ifra her jeg sitter så er det eksepsjonelt mange drittsekker blandt muslimene i Europa og de som støtter dem, og det er nettopp problemet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke helt riktig. Den somaliske trikkemorderen slapp ut etter få måneder til behandlig i psykiatrien.

 

Det er også verdt å nevne at drap mot nordmenn av innvandrere ofte blir dysset ned. F.eks drapet i larvik for noen år tilbake hvor en nord-afrikaner drepte å parterte en ung norsk gutt å puttet kroppsdelene hans i fryseren , alt som skjedde var at det ble en liten notis i lokalavisa.

 

Notisen sa heller ingenting om motivet, men jeg leste meg opp om rettssaken og motivet var ren og skjær rasisme. Nordafrikaneren hadde et brennende hat for hvite og jøder. Men alt dette ble skjermet i media.

 

Hadde en nordmann drept å partert en innvandrer pga rasisme så er det logisk å anta at dette ikke ville blitt dysset ned.

 

 

 

Nå har også norsk politi (i tillegg til bla. svensk og tysk) innrømmet å ha dysset ned saker som omhandler både innvandrere, utlendinger og flyktninger og asylsøkere. Så har de forsøkt å ro seg bort ifra det igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Diskuteres? Ingenting. Dette er en samleplass hvor småbrune anti-muslimer skal feire at det finnes drittsekker også blant muslimer

Så det er normalt at kamera-team angripes mener du?

 

OGSÅ blandt muslimer? Ifra her jeg sitter så er det eksepsjonelt mange drittsekker blandt muslimene i Europa og de som støtter dem, og det er nettopp problemet.

 

Hvis du snakker til meg bør du snakke med respekt, og holde deg til temaet. Stråmenn settes fyr på umiddelbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...