Gå til innhold

60 minutes angrepet i Sverige


Anbefalte innlegg

 

 

 

Det er mange grunner til at jeg er imot masseinnvandring. Men når det gjelder det du foreslår, så er det umulig pga. EØS.EØS lover kan endres også, men det klager du aldri på!

Jeg er imot EØS hvis det er det du lurer på, men det er sjelden noen her som diskuterer det. Ei heller er EØS hovedproblemet.

Ønsker du aldri velassimilerte, produktive innvandrere som hindrer ødeleggelse av velferdsstaten? Store seler av ikke vestlige innvandrere til USA er mer produktive enn gjennomsnittlige amerikanere. De bidrar stort til økonomien og til mindre kriminalitet

 

Ønsker du aldri dette situasjonen?

Den situtasjonen kommer ikke av seg selv. Fjern den overivrige velferdsstaten så vil det bare komme flinke mennesker som ønsker å skape ett godt liv for seg og sine uten at det går ut over andre. Det som kommer nå er menneskelig søppel.

Velferdsstaten trenger ikke endringer hvis man bare tilbyr velferdsgodene til statsborgere og kreve at en ikke får statsborgerskap før man gravide seg til å bli produktivt og lovlydig

 

Jeg har inntrykket at de fleste motstanderne til innvandring er lite intersert å forbedre integrering, det er fremmedfrykt og kulturelle endringer som de bryr seg mest om. Håper jeg tar feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Er du sikker Apox at mørke ikke blir møtt like hardt eller hardere av hvite. Hva med i hviterussland, russland og ukraina?

 

Hvilken relevans har Russland m.m. i denne diskusjonen?

 

Relevans og relevans. Det var kun et svar på påstanden til Apox. Hvilken relevans har hans innlegg i denne diskusjonen da?

 

Tråden handler jo om hvite som blir angrepet av svarte.

Russland m.m. er helt andre samfunn enn Norge eller Sverige. I Russland forfølger de bl.a. homofile, noe som er helt utenkelig her. Så å blande in Russland som "motbevis" er ganske merkelig.

 

 

Jeg har ingen problemer med å forstå at noen av disse mørkhudete som var på filmklippet kan være ganske onde av natur. Men, kamerateamet var ikke akkurat noen hjelpende hånd for dem likevel. Og det stiller seg jo ikke slik at det var noe som helst å misforstå her.

 

Du drasser altså inn et kamerateam for å dokumentere en sørgelig situasjon, som er oppstått. Ingen kom med en hånd om å tilby noen av dem en jobb eksempelvis. De ville sikkert ha vært litt mistroiske selv da, og noen ville jo ikke tatt i mot noen jobb. Da de nok trives med gatehjørne og sosialstønadmidler.

 

Jeg kan forstå negativiteten som kamerateamet møtte. At det var et amerikansk filmteam gjør det vel neppe særlig bedre likt. Det forsvarer ikke den fysiske aggresjonen. Men, går det an å forsvare oppførselen til filmteamet, selv om de var på offentlig grunn? De gikk ikke bort og spurte om noen kunne få la være å bli filmet før de satte i gang heller.

Lenke til kommentar

Diskuteres? Ingenting. Dette er en samleplass hvor småbrune anti-muslimer skal feire at det finnes drittsekker også blant muslimer, som om det betyr noe.

Alle forsøk på diskusjon vil umiddelbart bli møtt med glimrende debattpoenger som "er du muslim???" eller "du er en landssviker som ønsker masse terrorister inn i Norge".

 

Tro meg, det blir ingen diskusjon. Det blir det aldri på dette forumet.

 

Er du muslim?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Innvandring truer velferdsstaten mer enn lav fødselsrate.

 

Arbeidsinnvandrere har samme rettigheter som norske arbeidere. Det, samt invandrere som ikke jobber, lopper velferdsstaten.

Det er helt unødvendig. Endrer du loven får du mer produktive innvandrere som hindrer kollapsen av velferdstaten.

 

Det er en mening jeg aldri ser blant innvandrefiendtlige folk som deg. Det gir inntrykket at motstanden har lite å gjøre med økonomiske og kriminalitet konsekvenser

 

 

 

Det burde gå an å endre loven for innvandrere. Likevel så er innvandring og asylpolitikk to vidt forskjellige ting.

 

F.eks. så kunne man glatt ha satt regler som i enkelte andre land, om at de må livnære seg 10 år etter bosettelsen på egne vilkår, og om de ikke har ordentlig avtale med noen så må de skaffe en aliert som er villig til å betale de evt. velferdsutgiftene som denne innvandrer kan komme til å forvolde nasjonen for 10-årsperioden. Når innvandrer har bodd i 10 år i landet under ordentlige ordninger og godkjenninger, så får også den nye landsmannen som nå har 10 års fartstid rett til de samme velferdsgodene som alle andre. Selv om man i 9 år har vært "nordmann", så vil man fremdeles mangle et års botid med selvforsørgelse. Dette skaper motivasjon for å bidra selv.

 

Når det kommer til asylsøkere, så er det landets styre som har godkjent at de kan få komme inn. Da er det opptil landets styre å integrere disse på en best mulig måte. Og det kan hende at noen faller utenfor og sånn sett blir sosialstønadsmottakere. Man har svært få muligheter til å kvitte seg med asylsøkeren, dersom man ikke har sikret seg på forhånd. Noe statene gjerne ikke har. Statene som tar i mot asylsøkere har også et ansikt utad å bevare overfor andre stater. Sånn sett så kan det å sette betingelser være en vanskelig greie. Kanskje vi bør gjøre noe i fellesskap med andre nasjoner for å finne fram til en akseptert håndtering av de vanskeligere asylsøkerne?

Endret av G
Lenke til kommentar

G, Av alle handlinger du kan velge å gjøre, er å angripe kamerateamet på offentlig plass blant de dummeste, det er som å urinere på gaten mens filmen ruller.

 

At det er så mange så dumme mennesker der, og at politiet ikke tør å nærme seg, det sier veldig mye.

 

Tror ikke du finner noen som er uenige i det, kan jo ta feil.. Men jeg er enig med deg i det at det var en lite smart reaksjon. Samtidig fikk de jo vist sin aggresjon, og servert nok et dilemma til landets myndigheter. Å si at de ikke oppnådde noe disse mørkhudete blir jo feil det også.

 

I verste fall for de mørkhudete, så blir grensene stengt. Det har vært rimelig åpent ganske lenge i Sverige. Ellers så kommer det en haug med ny-nazister til unnsetning, slik at politi og militære for nok en fraksjon å skulle stagge. Disse er gjerne etnisk svenske, og da går det ikke an å utvise dem heller.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Nei det er absurd. Personlig syntes jeg vi burde stenge grensene for folk fra regioner vi vet bærer med seg mye bagasje og hat, så kan vi heller fokusere på å ta imot innvandrere med ressurser i bagasjen og vilje til å integrere seg.

 

 

 

Hva med å opprette en større region et sted i Europa hvor det bygges interneringsleire. Men, det må settes et øvre antall som grense for hvor mange mennesker som kan bo sammen, basert på analyser. Også bør det alltid være noen ekstra ledige steder å flytte de som slår seg vrang innenfor regionen.

 

Disse kan få lov til å bli i leiren som frivillige arbeidere for et eller annet nyttig formål. Også bør det være et regelverk som gjør at man kan bli kvitt de verste. Det bør også være et slags etterretningsvesen der inne, som kan penetrere miljøer og på sikt få kontroll med folk som skaper uro.

 

Når folk har jobbet der i 15 år, så kan de søke om adgang til den europeiske sonen. Da har de bevist at de kan og vil gjøre noe positivt.

 

 

Regionen må ha tung bevæpning. Den bør også ha eksplosiver som siste utvei, for å vekke opprørernes oppmerksomhet i tilfelle det blir masseopprør. Da blir ikke alle opprørerne blåst i filler, men de i midtsonen som tegnet inn her eksempelvis. Tror det ville ha skapt riktig oppmerksomhet om at de ikke bør kødde mer med overmakten, dersom ting sklir ut:

 

 

post-30484-0-23906700-1459019702_thumb.jpg

 

 

 

De bør også ha eksplosiv ring om halsen som har GPS, slik som man så i filmen Wedlock (1991)

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Nei det er absurd. Personlig syntes jeg vi burde stenge grensene for folk fra regioner vi vet bærer med seg mye bagasje og hat, så kan vi heller fokusere på å ta imot innvandrere med ressurser i bagasjen og vilje til å integrere seg.

 

 

 

Hva med å opprette en større region et sted i Europa hvor det bygges interneringsleire. Men, det må settes et øvre antall som grense for hvor mange mennesker som kan bo sammen, basert på analyser. Også bør det alltid være noen ekstra ledige steder å flytte de som slår seg vrang innenfor regionen.

 

Disse kan få lov til å bli i leiren som frivillige arbeidere for et eller annet nyttig formål. Også bør det være et regelverk som gjør at man kan bli kvitt de verste. Det bør også være et slags etterretningsvesen der inne, som kan penetrere miljøer og på sikt få kontroll med folk som skaper uro.

 

Når folk har jobbet der i 15 år, så kan de søke om adgang til den europeiske sonen. Da har de bevist at de kan og vil gjøre noe positivt.

 

Nei. Potensiale for misbruk er for stort. Bare steng grensene. Det er 700 millioner europeere, vi trenger ikke flere mennesker.

Lenke til kommentar

 

Nei det er absurd. Personlig syntes jeg vi burde stenge grensene for folk fra regioner vi vet bærer med seg mye bagasje og hat, så kan vi heller fokusere på å ta imot innvandrere med ressurser i bagasjen og vilje til å integrere seg.

 

 

Hva med å opprette en større region et sted i Europa hvor det bygges interneringsleire. Men, det må settes et øvre antall som grense for hvor mange mennesker som kan bo sammen, basert på analyser. Også bør det alltid være noen ekstra ledige steder å flytte de som slår seg vrang innenfor regionen.

 

Disse kan få lov til å bli i leiren som frivillige arbeidere for et eller annet nyttig formål. Også bør det være et regelverk som gjør at man kan bli kvitt de verste. Det bør også være et slags etterretningsvesen der inne, som kan penetrere miljøer og på sikt få kontroll med folk som skaper uro.

 

Når folk har jobbet der i 15 år, så kan de søke om adgang til den europeiske sonen. Da har de bevist at de kan og vil gjøre noe positivt.

 

Jeg ser for meg hvordan besteforeldrene våre hadde hatt det i en leir av din type under andre verdenskrig... Noe sier meg at dette aldri ville blitt foreslått i Sverige den gang heller.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser for meg hvordan besteforeldrene våre hadde hatt det i en leir av din type under andre verdenskrig... Noe sier meg at dette aldri ville blitt foreslått i Sverige den gang heller.

 

 

Heldigvis er ikke europeiske nasjoner i fellesskap for rasehygiene heller da. Se bare på hvor mange ganger de har vært snille med Hellas. Noen utnytter jo alltid andres nød. F.eks. det internasjonale pengefondet, men det er jo en annen del av situasjonen. Oppdaterte forrige posten min forresten.

 

Du glemmer at det er frivillig å komme til Europa da. De kan når som helst reise ut fra leiren tilbake til sine hjemland, men ikke tilbake til leiren igjen.  :wee: 

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg glemmer ingenting. For avslørte motstandsfolk var det selvsagt HELT frivillig å komme tilbake til Norge og Gestapo. De kunne egentlig bare ta en taxi rett til Møllergata 19... Styresmaktene hadde satt utrolig pris på det, på samme måte som de syriske styresmaktene GJERNE vil ha familiene til de som kjemper mot dem tilbake.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

 

Ser jo allerede med en gang hvor mye de folka i bilen misliker hvite. Det første de gjør er å hive røyken sin på dem.

Disgusting, politiet burde gå inn i slike områder med store styrker og rydde opp.

 

Som sagt før, det finnes ingen områder mørke blir møtt med så stor forakt av hvite. Men om det fantes så hadde det blitt medieoppstyr og PK-hylekoret hadde krevd store tiltak mot denne grusomme rasismen.

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

Kommer det fra den vaskeekte rassisten jjkoggan...
Lenke til kommentar

 

 

Ser jo allerede med en gang hvor mye de folka i bilen misliker hvite. Det første de gjør er å hive røyken sin på dem.

Disgusting, politiet burde gå inn i slike områder med store styrker og rydde opp.

 

Som sagt før, det finnes ingen områder mørke blir møtt med så stor forakt av hvite. Men om det fantes så hadde det blitt medieoppstyr og PK-hylekoret hadde krevd store tiltak mot denne grusomme rasismen.

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

Kommer det fra den vaskeekte rassisten jjkoggan...
Tomme ord uten bevis
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser jo allerede med en gang hvor mye de folka i bilen misliker hvite. Det første de gjør er å hive røyken sin på dem.

Disgusting, politiet burde gå inn i slike områder med store styrker og rydde opp.

 

Som sagt før, det finnes ingen områder mørke blir møtt med så stor forakt av hvite. Men om det fantes så hadde det blitt medieoppstyr og PK-hylekoret hadde krevd store tiltak mot denne grusomme rasismen.

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

Kommer det fra den vaskeekte rassisten jjkoggan...
Tomme ord uten bevis
Bevisene er i dine innlegg i denne og andre tråder hvor du skriver at rasisme mot hvite er greit.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser jo allerede med en gang hvor mye de folka i bilen misliker hvite. Det første de gjør er å hive røyken sin på dem.

Disgusting, politiet burde gå inn i slike områder med store styrker og rydde opp.

 

Som sagt før, det finnes ingen områder mørke blir møtt med så stor forakt av hvite. Men om det fantes så hadde det blitt medieoppstyr og PK-hylekoret hadde krevd store tiltak mot denne grusomme rasismen.

Rasisme mot de mektigste I samfunn generellt er av mindre betydning

Rasisme blant slavene er ikke like viktig som rasistiske slaveierne kan man si.

Kommer det fra den vaskeekte rassisten jjkoggan...
Tomme ord uten bevis
Bevisene er i dine innlegg i denne og andre tråder hvor du skriver at rasisme mot hvite er greit.
Det har jeg aldri sagt. Du lyver igjen
Lenke til kommentar

Jeg glemmer ingenting. For avslørte motstandsfolk var det selvsagt HELT frivillig å komme tilbake til Norge og Gestapo. De kunne egentlig bare ta en taxi rett til Møllergata 19... Styresmaktene hadde satt utrolig pris på det, på samme måte som de syriske styresmaktene GJERNE vil ha familiene til de som kjemper mot dem tilbake.

 

Poenget var bare at de skulle ha friheten til å returnere. Ellers blir "eneste" åpne alternativ å innfinne seg med et sorteringssystem. Om de så må leve resten av livet sitt der, så sparer de ihvertfall livene sine.

 

Kanskje de kan få danne fredelige konstellasjoner som arbeider for at alle skal ha det best mulig i leiren. Sånn sett så vil det kunne skape gode forutsetninger for å videresendes til leir 2, som er en for ekstra Europa-trygghets skyld. Før de får komme videre. Er jo bare fantasiene våre som setter begrensninger egentlig.

 

Og selv om systemet jeg skisserte høres sprøtt ut for deg, så er tanken om en endring på ting ikke like fjern. Så du er velkommen til å bidra med forslag for fellesskapets beste.

 

Og jeg har ingen inhumane tanker for flyktningene som ligger til grunn. Var bare et far-fetched forslag som ingen politikere kommer til å gidde implementere uansett. Men, om man ikke diskuterer seg fram til gode og bærekraftige løsninger så går jo alt til helvete før eller siden. Da enten for oss som bor på den grønne plenen, eller for flyktningene som ingen steds har å flykte til lengre, fordi andre flyktninger før dem har sabotert for dem.  :)

Lenke til kommentar

Hårdotter på gulvet i en frisørsalong. Hva blir det neste?

 

Jeg har ingenting i mot rimelig hårklipp. Men enkelte av disse salongene har helt ufaglærte folk. Jeg har vel forsøkt en ca. 10 slike forskjellige salonger som har kostet fra kr 200 til kr 250. Den siste jeg prøvde hadde en helt ufaglært frisør. Det var så jævlig utført, at jeg da gikk til en annen kompetent frisør.

 

Så jeg kan forstå at gjerningsmann kunne bli skuffet av slike frisørtjenester. Reaksjonen er jo et eget kapittel da. Var jo svært så god politirespons de fikk da. Mange folk som er utsatt for blind vold ute på byen, voldteker mm. får ikke alltid tilsvarende respons fra Politiet. Så frisøren må egentlig prise seg heldig for i det hele tatt få så grundig oppfølging.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...