Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at siste forhold , så var det slik at jeg tror jeg ble lurt. Jeg tror at han hadde et åpent forhold, og at han kun var ute etter å leke seg. Jeg ante det egentlig hele veien, men men... jeg var helt blind på utseende. Likte det,  Og aksepterte at han ga meg en betingelse for å ha kontakt: det var at en annen dame som bodde langt unna skulle komme i første rekke for han. Det ville det gjøre når det gjaldt alle damer, for resten av livet. Dermed så tror jeg åpentlyst at jeg blandet meg inn i en som var i et forhold. Eller hadde noe med en annen. Er meg som har rotet det godt til, for jeg faller alltid for "de slemme guttene" . Eller jeg blir tiltrukket til de sexuellt og det gjør at alt blir helt galent... 

Har rotet det til før med typer som hadde en annen dames navn på bostedsadressen. Etter at jeg ble dumpet så ringte jeg for å sjekke ut med han ene av dem, og da sa hun damen at han var i forhold med henne i tiden vi møttes. Og hun var helt i sjokktilstand. Huffa... er lurt å sjekke ut nærmere før man dater noen altså... og ikke tro naivt på hva de sier. Står det en annen dame oppført på bostedsadressen er det noe som "kanskje" skurrer...

- men disse traff jeg på nettet. 

 

 

 

 

Fin Pondus-humor (passer til emnet i tråden), beklager dårlig innskanning, tror ikke jeg gidder reskanne. Skriver snakkeboblene nedenfor uansett:

 

 

 

post-30484-0-20179000-1457830107_thumb.jpg

 

Rute 1:

Nøtte-Line - Jeg TRODDE  virkelig det skulle bli OSS, Jokke! Ingen har gått bananas mellom disse hyllene slik du gjorde den natten for fem år siden!

 

Jokke - Jeg var sveiseblind! Og nå har jeg funnet en annen!

Sorry!

 

 

Rute 2:

Nøtte-Line - Er DU sorry? Hva tror du JEG er?!

 

Jokke - Shit!

 

 

Rute 3:

Nøtte-Line - Akkurat! Jeg har sagt det samme foran speilet i noen år!

 

Jokke - Sterkt beklagelig, Nøtte-Line! Men... hva gjør den S'en foran navnet mitt?

 

 

Rute 4:

Nøtte-Line - La til noen bokstaver i fjor! Og DENNE kjærligheten varer EVIG, din kjøter!

 

(tatoveringen sier nå SJOKKELADEKAKE istedetfor JOKKE)

 

Jokke - Ja, der ser du! Alt ordner seg!

 

:wee:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Har vi enda ikke fått et bilde? Skuffende. :(

 

Tør dere å legge ut bilder av dere? ;) Jeg vil ikke offentliggjøre meg på et forum ;) Men på bilder : ja der pleier jeg alltid å høre at jeg ser bra ut, så er ganske sikker på at dere ikke hadde sagt at jeg var stygg iallefall.! ;). Er mer selvsikker på nettet enn i virkeligheten. For på nettet er jeg vane med at legger jeg ut et bilde på et datingforum så får jeg høre at jeg er en av de fineste der inne. Og får med en gang mye interesse, så mye at jeg ikke orker å være der inne mer, for det blir så mye å sile i, og så mye stress med å lese gjennom alt. Men nå har jeg ikke profil på datingforum, for jeg orker det ikke. Og er ikke lysten på å ha en ny mann verken sexuellt eller følelsesmessig akkurat nå. 

 

Men nyskjerrig på hvordan dere ser ut :). Legg gjerne ut bilder eller opprett en tråd der dere brukere legger ut bilder. Hadde vært morro å sett hvordan brukerne her inne ser ut. 

 

sånn https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/s960x960/10285769_10152039172991739_8187511009738401315_o.jpg

 

Jeg snakker vel for alle når jeg sier jeg forventer at du også slenger ut et ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilde ser du til hver post jeg lager. Nå må vi nesten få se bilde av deg, du har sagt for mye og vi er nysgjerrige. ;)

Det blir ikke noe bilde å slenge ut på meg. Det beste er å la være. 

 

Men uansett: Jeg er glad for at folk kan vise meg interesse, men  jeg tror ikke noe høyt om meg selv. Lett å tenke at det er de som er desperate. 

 

Men uansett: Utseende er en ting, men det innvendige er viktigere.

 

"forresten, denne tråden virket bare sykt skrytete ut" 

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig er det innvendige/personligheten viktigst. :)

 

Men bare så lenge de er pene, også.

 

Er ikke enig i det. Greit at man har lyst på en kjæreste som er pen. Man vil kjenne forelskelsen, men en ting er mer stabilt enn forelskelsen: det er det å være glad i et menneske. Jeg har faktisk laget meg en blogg for meg selv om det. For å guide meg selv litt på veien:  Å være glad i er større enn forelskelse. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Når det gjelder utseendet så mener jeg at det er en subjektiv ting , problemet er når utseendet blir såpass viktig for en person at man ikke greier å se alt det andre som er viktig :

 

*Adferd.

*Omsorgsrollen ovenfor deg og eventuelle barn.

*Den sosiale egenskapen.

*Dominerende / samarbeidspartner.

*Evnen til å ta vare på deg.

*Seksuell samspill og preferanser.

*Foreldrerollen.

 

Personlig er jeg en ganske enkel person å ha med , jeg trives best med å samarbeide med partneren min og planlegge litt fremover , å overraske innimellom er også koselig , jeg er ikke så veldig sosial da jeg har det behovet dekket i form av jobben min så tiden går for det meste til for et godt samvær i hjemmet , jeg er også den personen som ønsker at kona mi skal ha det bra på jobben og har pratet med sjefen hennes ovenfor noe som hun syntes var svært vanskelig selv å ta opp , noe som ser ut til å ha bidratt til at hun fikk et bedre arbeidsmiljø og kom hjem med litt mer overskudd.

Som far ønsker jeg det beste for barna mine og at de lærer å bruke penger på en fornuftig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å være glad i er større enn forelskelse. 

 

 

Tenker de fleste kvinner som deg på det? Kunne vært interessant å se noen ærlige meninger fra flere om dette tema  :)

 

Jeg vet at mange fokuserer på et utseende. Jeg har selv vært sånn, men jeg vet at det man skal leve er det innvendige. Den innvendige kvaliteten i et menneske. Så uansett hva andre tenker, så synes jeg at det innvendige er viktigst til syvende og sist. Det er det innvendige som gjør man lykkelig. Innvendige tanker og verdier. 

 

Vil faktisk før ha en mindre pen man med et innvendig som jeg liker, enn en kjempepen mann med et innvendig som er vanskelig å leve med. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Når det gjelder utseendet så mener jeg at det er en subjektiv ting , problemet er når utseendet blir såpass viktig for en person at man ikke greier å se alt det andre som er viktig :

 

*Adferd.

*Omsorgsrollen ovenfor deg og eventuelle barn.

*Den sosiale egenskapen.

*Dominerende / samarbeidspartner.

*Evnen til å ta vare på deg.

*Seksuell samspill og preferanser.

*Foreldrerollen.

 

Personlig er jeg en ganske enkel person å ha med , jeg trives best med å samarbeide med partneren min og planlegge litt fremover , å overraske innimellom er også koselig , jeg er ikke så veldig sosial da jeg har det behovet dekket i form av jobben min så tiden går for det meste til for et godt samvær i hjemmet , jeg er også den personen som ønsker at kona mi skal ha det bra på jobben og har pratet med sjefen hennes ovenfor noe som hun syntes var svært vanskelig selv å ta opp , noe som ser ut til å ha bidratt til at hun fikk et bedre arbeidsmiljø og kom hjem med litt mer overskudd.

Som far ønsker jeg det beste for barna mine og at de lærer å bruke penger på en fornuftig måte.

 

Enig med de punktene :) . Utseende er ikke alt. Jeg har hatt kjærester hvor forelskelsen gikk over, men faktisk: jeg elsket kvalitetene til personen. Altså de punktene du skriver. :) 

Lenke til kommentar

 

 

Selvfølgelig er det innvendige/personligheten viktigst. :)

 

Men bare så lenge de er pene, også.

 

Altså, det er jo innsiden vår som former utsiden. Både fett og muskler er jo, uh, innvendig, for eksempel.

 

 

Ja, nettopp. Så da vil man jo helst ha innvoller, organer, beinbygning og muskler som ligger helt som de skal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Selvfølgelig er det innvendige/personligheten viktigst. :)

 

Men bare så lenge de er pene, også.

 

Altså, det er jo innsiden vår som former utsiden. Både fett og muskler er jo, uh, innvendig, for eksempel.

 

 

Ja, nettopp. Så da vil man jo helst ha innvoller, organer, beinbygning og muskler som ligger helt som de skal.

 

 

Æsj, da detter jeg ut av lista. 

 

 

 

 

 

Siden Spoiler ikke funker for meg: Ryggproblemer, dermed så "ligger det ikke helt hvor det skal"  :tease:

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar

At det indre er viktig betyr ikke dermed at det ytre er uviktig. Utseendet teller. Man når lenger med å være pen enn stygg. Blant fordelene med å være pen er det at man blir bedre likt, har større troverdighet og at de oppleves å ha mer autoritet enn resten. Og når både gutter og jenter siler på utseende så er det ikke irrelevant hvordan du ser ut når du skal finne partner. Det sies også at menn er mer opptatt av utseendet enn kvinner. Men at kvinner til gjengjeld er mer opptatt av sosial status enn menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...