Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

 

 

 

Jau, det sikles så mye i trådene hennes at jeg må ta på meg gummistøvler før jeg går inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

 

 

 

Jau, det sikles så mye i trådene hennes at jeg må ta på meg gummistøvler før jeg går inn.

 

Hey, det kan du ikke klandre henne for. Det er mer hormonbombene rudnt som har skyld i det der.

 

Viking eller Hunter støvler? Eller kanskje Ilse Jakobsen?

Lenke til kommentar

 

Men dette er jo egentlig et luksusproblem, må ikke klage på det. Det er godt å være attraktiv vettu. Kunne vært omvendt, tror det er verre. ;) Look at the bright side!

Ja, det er et luksusproblem.... 7-8 menn som har forsøkt seg på meg når jeg har vært enten på jobb eller utenfor døren her i det siste, uten at jeg har vært aktiv på nettdating.  Er jo bare gøy, men samtidig slitsomt. ;). Jeg er så sjenert at jeg trodde at jeg måtte ty til nettdating for å finne meg noen, men nå har jeg opplevd at mannfolk oppsøker meg utenfor døren og. ;)

 

 

Tror det er på tide at vi får et bilde av deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey, det kan du ikke klandre henne for. Det er mer hormonbombene rudnt som har skyld i det der.

 

 

Viking eller Hunter støvler? Eller kanskje Ilse Jakobsen?

 

 

Nei, det er klart. Men narsissisme er heller ikke noen god egenskap, da.

 

Du, jeg bruker faktisk Farm PVC-støvler med ståltupp. Det er det eneste som holder i sånne omgivelser.

Lenke til kommentar

 

Krumtapp, det var den på 40cm.

 

 

Er det noe å skryte av? Det spørs vel kanskje hva man er vant til...

Det var da voldsomt til humør, jeg tror du er en liten krutt tønne. Takker meg til heartlife sitt gode humør. Tror jammen du er litt misunnelig på henne jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men dette er jo egentlig et luksusproblem, må ikke klage på det. Det er godt å være attraktiv vettu. Kunne vært omvendt, tror det er verre. ;) Look at the bright side!

Ja, det er et luksusproblem.... 7-8 menn som har forsøkt seg på meg når jeg har vært enten på jobb eller utenfor døren her i det siste, uten at jeg har vært aktiv på nettdating.  Er jo bare gøy, men samtidig slitsomt. ;). Jeg er så sjenert at jeg trodde at jeg måtte ty til nettdating for å finne meg noen, men nå har jeg opplevd at mannfolk oppsøker meg utenfor døren og. ;)

 

 

Tror det er på tide at vi får et bilde av deg.

 

:cool:  hahaha, tror det er best å holde lav profil. Jeg er vel en av de mest omtalte profilene her inne.  :lol:  :D  :new_woot:

Lenke til kommentar

 

kom igjen ;) nå må vi se om du er så attraktiv som du hevder

Vi har jo inside information fra CrvenaZvezda som sier hun er lekker ;)

 

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

 

kom igjen ;) nå må vi se om du er så attraktiv som du hevder

 

Vi har jo inside information fra CrvenaZvezda som sier hun er lekker ;)

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå. Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller.

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

Du må jo bare stresse ned. Er du ettertraktet nå, så er du det om et år også ;) du forfaller ikke så mye på noen måneder :)

 

Stresser du mere nå, havner du på sykehus med hjerteinfarkt, og da får du kjærlighetsproblem med alle de "lækre" legene du ser på sykehuset :)

Endret av PSfire
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

 

 

 

Hvis du vil ha noe annet enn en pulevenn så får du begynne å sortere dem på andre kriterier enn bare hvem som er finest. Ellers blir du forever alone. Høres ikke ut som om du er ok med det. Da må du endre måten du tenker på.

 

Jeg er ikke spesielt kjekk (ei heller stygg), men jeg er awesome ( :p ) så jeg har mange tilbud på èn gang jeg også. Jeg var sammen med noen få norske jenter når jeg var yngre. Aldri mer. Verdens mest bortskjemte primadonnaer og drama queens. Siden den gang har jeg eksklusivt datet enten nylig ankomne innvandrere eller kvinner ifra nært og fjernt. Gjorde den feilen å prøve å date en norsk jente igjen ifjor vinter. Bare syting og klaging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

kom igjen ;) nå må vi se om du er så attraktiv som du hevder

Vi har jo inside information fra CrvenaZvezda som sier hun er lekker ;)
Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå. Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller.

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

Du må jo bare stresse ned. Er du ettertraktet nå, så er du det om et år også ;) du forfaller ikke så mye på noen måneder :)

 

Stresser du mere nå, havner du på sykehus med hjerteinfarkt, og da får du kjærlighetsproblem med alle de "lækre" legene du ser på sykehuset :)

 

 

Er viktig å ikke stresse med å finne kjærligheten. Det viktigste er å ha et rolig liv, og ha det fint med seg selv. Jeg tror faktisk ikke at forelskelse gjør en lykkelig. For en forelskelse er også stressende. Dersom man møter en å blir forelsket så blir man faktisk stresset. For fallhøyden er ganske stor. Dermed tror jeg heller på at vi er så lykkelige vi gjør livet til, enten vi er alene, har kjæreste eller hvilke liv vi enn har. 

 

Er ikke en som tror så bra om mitt eget utseende, pga av at jeg har blitt dumpet på ubehagelige måter før. Men samtidig så må jeg jo ta som et kompliment at en del mannfolk viser interesse for meg på toppen av dette :)

 

Men vi er allitd vår egen lykkesmed. Og husk de fleste forhold ryker, et forhold er usikkert, men man håper jo på evig true love :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...