Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

Er det noen som har samme problem? Det å vite hvem man skal velge.... Jeg har så mange mannetilbud på en gang at jeg er rett og slett helt forvirret og stresset. Noen som vet hvor vanskelig det er? Det er også vanskelig å måtte såre, samtidig går jeg rundt og er forvirret. Hadde aldri trodd at det ville bli så veldig mange menn svevende rundt meg på en gang ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kjempelett. Du slutter å flørte med de du ikke liker mest, og til slutt har du god kjemi med én istedenfor helt ok kjemi med flere.

 

Ja, man må sile. Men det som er feilen er at mange av disse har hver sine gode kvaliteter. Liker noe med den, noe med den, og noe med den , og noe med den... herregud for et vas, men noen er lett å dumpe og. For var en som jeg kjenner. Har ikke sett han på 10 år eller noe. Han spurte om å møtes igjen, og hjemme hos meg. Og det kan han bare glemme. Kan han ikke møtes ute en plass så er det over. Ingen hjemmedater her :)

 

Jeg ser bra kvaliteter hos flere. En fyr som jeg møtte på arbeidsplassen min, er ganske så sjarmerende, og har utseende med seg, men ellers så er han for voldsom. En annen har tålmodighet men ikke den sjarmen som han har. Nei det der er ikke lett! 

Lenke til kommentar

Gjør som damer pleier å gjøre, velg den slemmeste av dem så om et 1/2 år kan du begynne på nytt igjenn.

 

Jeg pleier å velge den fineste, og han dumper meg jo etter et års tid , så ja, det er sant... Gjør jeg det samme som før så sitter jeg her inne å gråter om en stund igjen hahahaha ;). Den fineste er ofte den som er slemmest ;) Iallefall i min alder. Nesten 40 år og singel, da er det en årsak til det. Spesiellt om han er pen!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du gir de interesserte lenker til alle trådene du har laget her på forumet om ditt kjærlighetsliv. Under alle brukernavn.

 

Det skulle rense bort flesteparten. Vær forberedt på at hvis du treffer dem i framtiden vil de holde god fysisk avstand, unngå øyekontakt, og passe på at det alltid er andre mennesker i nærheten. For sikkerhets skyld.

 

Hvis det skulle være noen igjen blir det vanskeligere. Antakelig er de så desperate at de er villige til å være sammen med hvilken som helst kvinne med puls. De vil dumpe deg så snart de finner noen andre. Men det er et lite håp om at du finner en som er sprø nok til å passe for deg! Anonymous poster hash: ed370...2b1

Feil!. jeg har skrevet mye om kjærlighetssorg. Men jeg er et bra menneske. Og mange sier at de liker den personligheten jeg er. Dere kjenner meg ikke. Dere kjenner bare kjærlighetssorgene mine, og at jeg tok dem tungt i noen uker/ eller to -tre måneder. . Men dere kjenner ikke meg :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Men dette er jo egentlig et luksusproblem, må ikke klage på det. Det er godt å være attraktiv vettu. Kunne vært omvendt, tror det er verre. ;) Look at the bright side!

Ja, det er et luksusproblem.... 7-8 menn som har forsøkt seg på meg når jeg har vært enten på jobb eller utenfor døren her i det siste, uten at jeg har vært aktiv på nettdating.  Er jo bare gøy, men samtidig slitsomt. ;). Jeg er så sjenert at jeg trodde at jeg måtte ty til nettdating for å finne meg noen, men nå har jeg opplevd at mannfolk oppsøker meg utenfor døren og. ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Men dette er jo egentlig et luksusproblem, må ikke klage på det. Det er godt å være attraktiv vettu. Kunne vært omvendt, tror det er verre. ;) Look at the bright side!

 

Ja, det er et luksusproblem.... 7-8 menn som har forsøkt seg på meg når jeg har vært enten på jobb eller utenfor døren her i det siste, uten at jeg har vært aktiv på nettdating.  Er jo bare gøy, men samtidig slitsomt. ;). Jeg er så sjenert at jeg trodde at jeg måtte ty til nettdating for å finne meg noen, men nå har jeg opplevd at mannfolk oppsøker meg utenfor døren og. ;)

7-8, menn som forsøker seg, du har ikke glemt å kle på deg vel ;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Høres mest ut som du vil skryte av det her.

 

Jeg er jo stolt over at mannfolk sier at jeg er så trivelig å prate med, og at jeg er en flott jente som de liker. Spesiellt i min alder ;). Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter en gang. Mulig er det meg som ikke er helt i datemodus. Og dermed er jeg bare forvirret.  Må jo få lov å klappe meg selv på skulderen for dette her! Det ga meg en herlig følelse!. 

 

 

Hvilke egenskaper mener du er viktig hos en mann for at forholdet skal bli langvarigt?

 

Det viktigste er at han er hyggelig å være rundt. Snill, omtenksom, positiv, lett å prate med, har noenlunde samme interesser som meg... det er overveiende viktig. Utseende... : tja... jeg har lyst på en mann som er tiltrekkende og ganske pen, men jeg har bommet på den før, derfor forsøker jeg å tenke meg om.... Er ofte de som har de beste utseender som er de som er tyngst å prate med. Mens de som ikke er så pen, er veldig lett å ha med å gjøre. Derfor vanskelig valg... 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

 

Men dette er jo egentlig et luksusproblem, må ikke klage på det. Det er godt å være attraktiv vettu. Kunne vært omvendt, tror det er verre. ;) Look at the bright side!

Ja, det er et luksusproblem.... 7-8 menn som har forsøkt seg på meg når jeg har vært enten på jobb eller utenfor døren her i det siste, uten at jeg har vært aktiv på nettdating.  Er jo bare gøy, men samtidig slitsomt. ;). Jeg er så sjenert at jeg trodde at jeg måtte ty til nettdating for å finne meg noen, men nå har jeg opplevd at mannfolk oppsøker meg utenfor døren og. ;)

7-8, menn som forsøker seg, du har ikke glemt å kle på deg vel ;-)

 

ohhh ja , jeg går jo litt for utfordrende kledd kanskje ;) Mulig derfor ;)

Som her: 

 

http://730.no/images/news/News_013248_Other_003.jpeg 

 

Hahaha det var bare humor. Nei sånn går jeg ikke kledd! 

 

Neida , jeg går helt vanlig påkledd. Ofte sportslig, så det ser ut til at disse mennene vil ha en dame med mye klær ;) hahahaha

Endret av heartlife
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det er veldig enkelt, du velger ingen av dem. En kan fint være sosial uten å på død og liv måtte blande sex og følelser inn i alt.

Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt, du velger ingen av dem. En kan fint være sosial uten å på død og liv måtte blande sex og følelser inn i alt.

 

Bra tips. Har faktisk lyst å være mer sosial med dem, for å stå fritt og se om det er en eller annen som passer sammen med meg før eller siden. Jeg er livredd forpliktelser for tiden ;). Livredd forpliktelser selv om jeg egentlig ønsker et forhold. Men jeg vil være sikker før jeg havner i et forhold. Dermed har du et godt poeng. Kan fint være sosial med de. Har veldig lyst å finne ut av noen av de da. Men jeg er så redd for at de legger mer i det. Ingen sex, eller mer, før jeg er sikkert altså!!!! 

 

Hahaha er jo litt humor over hvordan ting kan snu. Fra å føle meg som verdens styggeste dame så er jeg blitt livredd for forpliktelser, og føler at jeg har for mye interesserte mannfolk. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Så er det dette med personlihet da, skal man velge en som er lik seg selv eller rake motstningen. Har man mye temperament så kan det kanskje være lurt å finne en rolig tøffelhelt :)

hahaha, en av dem er tøffelhelt ;). De andre litt sta og masete!!! Nei det skal ikke være lett det der. 

Jeg har ikke så mye temperament! . 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Er det noen som har samme problem? Det å vite hvem man skal velge.... Jeg har så mange mannetilbud på en gang at jeg er rett og slett helt forvirret og stresset. Noen som vet hvor vanskelig det er? Det er også vanskelig å måtte såre, samtidig går jeg rundt og er forvirret. Hadde aldri trodd at det ville bli så veldig mange menn svevende rundt meg på en gang ;)

 

Du sårer jo ingen hvis du gir de en god køllemassasje. Du får gjøre det med så mange av dem som mulig da, og finne en du liker spesielt godt :)

Endret av zeebra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...