Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

 

Kanskje du skal lage et flytskjema å ha i lomma sånn i tilfelle du blir usikker på hva du skal gjøre i forskjellige situasjoner?

 

 

:rofl: jævlig bra kommentar.

 Nå ser jeg plutselig for meg en veldig forvirret beiler, som sitter igjen og lurer på om hvorfor hun plutselig sa nei, og gikk sin vei.

 

 

Det gjelder å ikke bli blind av følelser. Det gjelder å ikke bli blind på å opptre fornuftig tiltross for følelser. Man kan ikke akseptere alt fordi man er så forelsket. Man må sitte foten ned, samme hvor pen personen er

 

Det er anngående dette jeg ser mine feil. At jeg blir blind når jeg blir forelsket.  Gjør alt jeg kan for personen, og løper når han sier løp, kontakter han først hver gang, og gjør alt for å tilfredstille hans behov og ønsker. Ser hvilke vei det går, men vil ikke se, og så kjører jeg meg selv rett i en kjærlighetssorg. Skal ikke skje igjen ;) . Man må være klar og bestemt. Og ikke finne seg i alt som egentlig er urimelig å finne seg i!. 

 

Takk for svar i tråden. :)

 

 

Ser jo ut som du har noen tanker om hva strategier kan gå ut på ihvertfall. Da er det jo veldig hyggelig å lese at forelskelse og psykose har en del likheter med hverandre. Så hjernekjemien er gjerne ikke så enkel å stoppe da :wee:

 

https://www.google.no/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=in%20love%20similar%20to%20psychosis

 

 

Det er helt sant. Men det jeg har gjort feil er jo åpentlyst: 

Jeg har akseptert alt jeg ikke burde akseptert. Alt som en normal person aldri ville akseptert for å si det sånn

 

Men er lurt å stille spørsmål. Og lenne seg mer tilbake. Man må ikke ha en partner. 

 

Har forsøkt å stille spørsmål. Og personen sier gjerne at han aldri lyver. Sier at han ville aldri hatt vennesex. Men så viser det seg etterpå at han kun vil være fuckfriend ;) . Dermed har ikke personen vært ærlig . For han sa jo først at han kun hadde sex når han hadde følelser. men så viser det seg at det ikke var sant. Er mange spørsmål man kan spørre som man får gale svar på. Men jeg har alltid forsøkt å tro på personen. La ordene komme han til gode, men har hatt magefølelsen om at det var løgn. Og så viser det seg plutselig at jeg hadde rett. 

 

Jeg tror at de som er bestemte, setter krav, kommer lengst! :)  Og det er min strategi fra nå  ! . Og når man vet at man uansett har andre beilere i kø så skal det ikke være noe problem å være mer bestemt! . Men uansett hva man har og ikke så er det bra å være bestemt.

Blir jo et eksperiment ut av det hele uansett hvordan man vrir og vender på det. Er lett å si på forhånd hvordan man vil gjøre det, og oppføre seg. Er ikke alltid ting blir som planlagt.

 

Ellers er det jo en fin balanse med den utspørringen du hinter om. Men, er sikkert verdt å forsøke noe dersom du er usikker på situasjonen. Om det skulle bli det som bryter ting opp, så får det vel bare bli sånn?

 

Du som vet best. Og alt er jo bare erfaringer, og de gamle erfaringene man har gjort seg kan man lære litt av, men ellers får man bare legge disse på hylla og prøve seg på nytt. Stå på  :)

Vennesex er vel ingen uting så sant begge parter er enige om at det er det det er.

Men, det er jo farer med at en av partene blir forelsket kanskje. Kanskje det er best med en slags jevnlig spørrerutine (kommunikasjon) ved vennesex, for å sjekke hvor landet står?

 

 

Hehe, må le ja.... : på forhånd så tror man hele tiden at man skal sette mer grenser og være mer bestemt enn før. Det hendte i siste forhold og. Helt i starten så var planen å være mye mer bestemt. Og så var jeg så forelsket at jeg gjorde alt jeg ikke skulle gjøre. Ja man kan lett bli forhekset av denne kjærligheten ;) Ja kjenner at jeg rett og slett blir litt galen ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tør dere å legge ut bilder av dere her? ;)

 

 

 

Skal jeg legge ut bilde av den lettere behårede ølmagen min?  :)  (not)

Er ikke så stor den da, men en del bilringer som jeg er nesten helt komfortabel med.

 

Kom igjen folkens : Legg ut bilder haha. ;) Hadde jo vært spennende å sett hvordan dere ser ut ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åååhr, jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv er jeg utrolig pen og smart og rik og sexy og smaker godt nedentil, og selv om jeg bare glimtvis nevner noe av dette til folk får jeg virkelig aldri fred fra alle disse beilerne. Bare i dag har jeg mottatt 47 dickpicks, hva gir du meg?!

 

En skulle nesten tro norske menn aldri hadde sett en kvinne som var utrolig pen og smart og rik og sexy og velsmakende nedentil før. Jeg mener, jeg kan da ikke være den eneste?

 

Nei, mitt råd til deg, heartlife, er å droppe dem alle samme. Sett deg ned foran speilet og lev lykkelig sammen med den største kjærligheten av dem alle.

47 dickpicks, var det noen bra der eller bare de vanlige på 18 - 20 cm? Det var forresten jeg som sendte 23 av dem. Endret av PSfire
Lenke til kommentar

Jeg pleier å velge den fineste, og han dumper meg jo etter et års tid , så ja, det er sant... Gjør jeg det samme som før så sitter jeg her inne å gråter om en stund igjen hahahaha ;). Den fineste er ofte den som er slemmest ;) Iallefall i min alder. Nesten 40 år og singel, da er det en årsak til det. Spesiellt om han er pen!

 

 

Social scarcity theory.

 

Det er gjerne det som skjer i dagens Norge. Folk har kjedelige liv og er overfladiske. De fleste kvinnene velger de kjekkeste mennene de kan få. Og de mennene har dermed ingen grunn til å være trofaste.

 

Kan bare skylde dere selv ;)

 

Norske menn bør se til andre land etter kvinner som har andre prioriteter enn selfies og å være evig fjortiser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trenger ikke dra så langt, heller. Ikke langt unna i Sør-Europa og Øst-Europa er det kvinner med et annet syn på livet.

Du har nok rett i det, og du snakker jo av erfaring etter det jeg forstår :), men er litt svak for damer fra Thailand og Japan + heartlife da selvfølgelig ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Åååhr, jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv er jeg utrolig pen og smart og rik og sexy og smaker godt nedentil, og selv om jeg bare glimtvis nevner noe av dette til folk får jeg virkelig aldri fred fra alle disse beilerne. Bare i dag har jeg mottatt 47 dickpicks, hva gir du meg?!

 

En skulle nesten tro norske menn aldri hadde sett en kvinne som var utrolig pen og smart og rik og sexy og velsmakende nedentil før. Jeg mener, jeg kan da ikke være den eneste?

 

Nei, mitt råd til deg, heartlife, er å droppe dem alle samme. Sett deg ned foran speilet og lev lykkelig sammen med den største kjærligheten av dem alle.

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

Lenke til kommentar

 

Åååhr, jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv er jeg utrolig pen og smart og rik og sexy og smaker godt nedentil, og selv om jeg bare glimtvis nevner noe av dette til folk får jeg virkelig aldri fred fra alle disse beilerne. Bare i dag har jeg mottatt 47 dickpicks, hva gir du meg?!

 

En skulle nesten tro norske menn aldri hadde sett en kvinne som var utrolig pen og smart og rik og sexy og velsmakende nedentil før. Jeg mener, jeg kan da ikke være den eneste?

 

Nei, mitt råd til deg, heartlife, er å droppe dem alle samme. Sett deg ned foran speilet og lev lykkelig sammen med den største kjærligheten av dem alle.

 

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

"Dama er idiotisk lekker" har du klart å få bilde fra henne? Da blir jeg sur, jeg klarer det ikke samma f.... hvor fint jeg ber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Åååhr, jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv er jeg utrolig pen og smart og rik og sexy og smaker godt nedentil, og selv om jeg bare glimtvis nevner noe av dette til folk får jeg virkelig aldri fred fra alle disse beilerne. Bare i dag har jeg mottatt 47 dickpicks, hva gir du meg?!

 

En skulle nesten tro norske menn aldri hadde sett en kvinne som var utrolig pen og smart og rik og sexy og velsmakende nedentil før. Jeg mener, jeg kan da ikke være den eneste?

 

Nei, mitt råd til deg, heartlife, er å droppe dem alle samme. Sett deg ned foran speilet og lev lykkelig sammen med den største kjærligheten av dem alle.

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

"Dama er idiotisk lekker" har du klart å få bilde fra henne? Da blir jeg sur, jeg klarer det ikke samma f.... hvor fint jeg ber.

 

Nei, jeg har ikke fått noe fra henne, ,men verden er ikke stor. Det får være detaljert nok.

Lenke til kommentar

 

 

 

Åååhr, jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv er jeg utrolig pen og smart og rik og sexy og smaker godt nedentil, og selv om jeg bare glimtvis nevner noe av dette til folk får jeg virkelig aldri fred fra alle disse beilerne. Bare i dag har jeg mottatt 47 dickpicks, hva gir du meg?!

 

En skulle nesten tro norske menn aldri hadde sett en kvinne som var utrolig pen og smart og rik og sexy og velsmakende nedentil før. Jeg mener, jeg kan da ikke være den eneste?

 

Nei, mitt råd til deg, heartlife, er å droppe dem alle samme. Sett deg ned foran speilet og lev lykkelig sammen med den største kjærligheten av dem alle.

 

Tja... Om HL er den dama jeg nå tror hun er, så tror jeg på henne når hun sier at hun har mer oppmerksomhet enn hva hun har godt av. Dama er idiotisk lekker. Og er en idiotisk lekker og kvinne så er det nok av hannbikkjer som sikler rundt. Hvordan en da takler dette, det er en annen sak.

"Dama er idiotisk lekker" har du klart å få bilde fra henne? Da blir jeg sur, jeg klarer det ikke samma f.... hvor fint jeg ber.

Nei, jeg har ikke fått noe fra henne, ,men verden er ikke stor. Det får være detaljert nok.

Fortell, fortell, fortell....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...