Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett å være singel, mange mannetilbud på en gang...


Anbefalte innlegg

 

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

 

 

 

Hvis du vil ha noe annet enn en pulevenn så får du begynne å sortere dem på andre kriterier enn bare hvem som er finest. Ellers blir du forever alone. Høres ikke ut som om du er ok med det. Da må du endre måten du tenker på.

 

Jeg er ikke spesielt kjekk (ei heller stygg), men jeg er awesome ( :p ) så jeg har mange tilbud på èn gang jeg også. Jeg var sammen med noen få norske jenter når jeg var yngre. Aldri mer. Verdens mest bortskjemte primadonnaer og drama queens. Siden den gang har jeg eksklusivt datet enten nylig ankomne innvandrere eller kvinner ifra nært og fjernt. Gjorde den feilen å prøve å date en norsk jente igjen ifjor vinter. Bare syting og klaging.

 

Er faktisk enig i at man kan ikke gå etter et utseende alltid. Som en jeg kjenner sa til meg: Går du etter et utseende, så vær klar over at de med de beste utseender er de som har lettest med å være vinglete. Nå gjelder ikke det alle. Er sikkert de med bra utseender som ikke er vinglete, og er stabile tiltross for at de ser bra ut. Men jeg har erfart at single pene menn i alder mot 40 år, er de som virker mest vinglete ut, virker ut til de som verdsetter tiden de hadde sammen minst, og de som virker til å ikke være så nøyen på om det ryker. Altså det virker som om alt er glemt før man vet ordet av det. Dermed så ser jeg at jeg må nok slutte å gå etter et ytre , og tenke litt mer på det som bor inni menneske. Er veldig lett å bli overfladisk. Er så lett. Og det tror jeg det er ganske mange damer som blir. De sier "han ser så kjekk ut, og wow han må være en bra mann" Men er han en bra mann personlighetsmessig om han ser bra ut? Ja, kanskje, og kanskje ikke, man kan ikke lese hvor kjekk en personlighet er via utseende,  og det er ikke sikkert at han er noe samleobjekt, for en del av de menn som ser best ut skifter beite hele tiden. Det er min erfaring. Men obs: Dette gjelder ikke alle!. 

 

Men du ga et godt råd der. Dersom jeg går etter ytre igjen, så risikerer jeg det samme som jeg opplevde sist. Forhold som varer muligens i halvannet år, for så at han går, og ikke vil vite mer av meg igjen, og går rett videre. Men satser jeg på en mer jordnær kar, som ikke er så pen så kan det vare for resten av livet. Helt sant det du sier. :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

 

Hey, det kan du ikke klandre henne for. Det er mer hormonbombene rudnt som har skyld i det der.

 

 

Viking eller Hunter støvler? Eller kanskje Ilse Jakobsen?

 

 

Nei, det er klart. Men narsissisme er heller ikke noen god egenskap, da.

 

Du, jeg bruker faktisk Farm PVC-støvler med ståltupp. Det er det eneste som holder i sånne omgivelser.

 

Skal sende e-post sporenstreks til Ilse Jakobsen og be henne utvide utvalget med ståltupp! En tenger jo ikke kle seg helt bonde bare for å kunne vandre i pubertalt sikkel!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

 

 

 

Hvis du vil ha noe annet enn en pulevenn så får du begynne å sortere dem på andre kriterier enn bare hvem som er finest. Ellers blir du forever alone. Høres ikke ut som om du er ok med det. Da må du endre måten du tenker på.

 

Jeg er ikke spesielt kjekk (ei heller stygg), men jeg er awesome ( :p ) så jeg har mange tilbud på èn gang jeg også. Jeg var sammen med noen få norske jenter når jeg var yngre. Aldri mer. Verdens mest bortskjemte primadonnaer og drama queens. Siden den gang har jeg eksklusivt datet enten nylig ankomne innvandrere eller kvinner ifra nært og fjernt. Gjorde den feilen å prøve å date en norsk jente igjen ifjor vinter. Bare syting og klaging.

 

Er faktisk enig i at man kan ikke gå etter et utseende alltid. Som en jeg kjenner sa til meg: Går du etter et utseende, så vær klar over at de med de beste utseender er de som har lettest med å være vinglete. Nå gjelder ikke det alle. Er sikkert de med bra utseender som ikke er vinglete, og er stabile tiltross for at de ser bra ut. Men jeg har erfart at single pene menn i alder mot 40 år, er de som virker mest vinglete ut, virker ut til de som verdsetter tiden de hadde sammen minst, og de som virker til å ikke være så nøyen på om det ryker. Altså det virker som om alt er glemt før man vet ordet av det. Dermed så ser jeg at jeg må nok slutte å gå etter et ytre , og tenke litt mer på det som bor inni menneske. Er veldig lett å bli overfladisk. Er så lett. 

 

Men du ga et godt råd der. Dersom jeg går etter ytre igjen, så risikerer jeg det samme som jeg opplevde sist. Forhold som varer muligens i halvannet år, for så at han går, og ikke vil vite mer av meg igjen, og går rett videre. Men satser jeg på en mer jordnær kar, som ikke er så pen så kan det vare for resten av livet. Helt sant det du sier. :)

 

Et tips, ikke bare tenk over hva du går etter, tenk også etter hva du selger deg selv med. Selger du deg selv som ein deilig knulledukke, eller selger du deg selv som et varmt og kjærlig menneske meg integritet? Selger du villighet til å dele et liv med noen, eller selger du et desperat behov for ikke å være alene? Hvor høyt priser du deg selv i din verdi som menneske?

Lenke til kommentar

 

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

 

 

 

Hvis du vil ha noe annet enn en pulevenn så får du begynne å sortere dem på andre kriterier enn bare hvem som er finest. Ellers blir du forever alone. Høres ikke ut som om du er ok med det. Da må du endre måten du tenker på.

 

Jeg er ikke spesielt kjekk (ei heller stygg), men jeg er awesome ( :p ) så jeg har mange tilbud på èn gang jeg også. Jeg var sammen med noen få norske jenter når jeg var yngre. Aldri mer. Verdens mest bortskjemte primadonnaer og drama queens. Siden den gang har jeg eksklusivt datet enten nylig ankomne innvandrere eller kvinner ifra nært og fjernt. Gjorde den feilen å prøve å date en norsk jente igjen ifjor vinter. Bare syting og klaging.

 

 

Det er da ikke slik at alle norske jenter er slik. Dama mi er ikke sånn i det hele tatt, og hun er helnorsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså var meg som skrev innlegget over. Trykket anonym bruker med uhell. Må nok bare kutte ut de som henger på nå. Kunne styrtet inn i noe nytt. Men det er ikke riktig. Må tenke over litt først. Føler jeg trenger tiden litt alene. Fortsatt kjærlighetssorg etter siste forhold. Følte meg som verdens mest uattraktive kvinne etter det bruddet. Men forsøker å presse meg et lite skritt videre hele tiden.

 

Dessuten sitter jeg å tenker på hva jeg egentlig søker. Ja, jeg ønsker jo en så pen mann som mulig, men dersom jeg skal være ute etter den "peneste fotomodellen" av en mann, så vil jeg nok gå singel for resten av livet. Jeg er tross alt nesten 40 år. Og tiden går.

Jeg fatter ikke at enkelte damer sier det er så lett å finne seg en, dersom de går etter utseende i min alder. Jeg har hele tiden gjort det, men jeg tror at det er viktig å sette andre kvaliteter høyere enn et utseende, dersom en ønsker å ha noe stabilt.

 

Vet at hele innlegget mitt høres ut som skryt, men jeg er jo glad for at jeg opplever at mange menn vil bli kjent med meg. Og selv om disse som viser interesse ikke er av mine typer utseendemessig, så ser jeg at mange av dem har en del gode kvaliteter som er ganske bra.

 

Ser rundt på de som har partner. De er ikke alltid så pene noen av dem, og hvorfor er de sammen? Jo det må jo være andre kvaliteter enn utseende de blir tiltrukket av hos hveandre, og som de trives med. Mye å tenke over.

Lett å bli opptatt av utsseende. Jeg har bare blitt mer og mer opptatt av utseende, og hva kan jeg tro at jeg kan få i min alder? Har erfart at dersom jeg treffer en pen mann så varer det bare for en liten stund, og så sitter jeg alene igjen. Men dersom jeg treffer en som ikke er så pen, men har andre kvaliteteter, så er det mer stabilt. Forstår egentlig de som søker hjelp hos datingrådgiver av og til fordi det er ikke lett å finne ut hva som er riktig å satse på. Før synes jeg det var latterlig å søke datinghjelp, men nå forstår jeg hvorfor noen gjør. Dersom man er for kresen så kan man risikere å bli gående alene for alltid. Men på en måte så trives jeg alene, og det gjør meg ingenting å forbli alene... men savnet kommer jo av og til.

Du er nesten 40 år, og du er preget av en hverdag der opptil 8-10 menn flørter, sender blikk og nærmest antaster deg (slik du forklarer). Hva faen, bor du på danskebåten?

Endret av Windoge
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er jo slik at menn kanskje må slite mer enn damer. Bare på en lørdag som dette har jeg altfor mange muligheter, men jeg velger å være alene nå, så jeg velger å avstå. Mens jeg har minst 8-10 muligheter og tilbud av menn som spør meg om å finne på noe på en og samme dag,  så har gjerne en del ingen. Spesiellt menn. Tror at det er lettere å være dame sånn sett enn mann. Mulig noe med kjønn å gjøre? herregud jeg føler meg ikke så fin utseendemessig men jeg har menn etter meg hele tiden, så det er ikke mangel på tilbud i en alder av nærmere 40 år. ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Eg begynner:

 

b47e59679cf0503bf1270e573e221095.jpg

 

G:

For kameraten som måtte ha ei dame med smal midje, kan det jo være at han ikke taklet at hun ble gravid og muligens ble litt bredere etterpå. En del blir det...

 

 

Herlig. Ja jeg tror det må være forklaringen  ;)

Hun holdt rett og slett ikke kravene i forhold til standarden hans. Lurer på hvor lenge bytte-retten hans varer, i forhold til sin egen alder. Men, det er vel så mye å velge blant, og folk som ikke kjenner han fra før, at deeet nok vil gå en stund før det er mindre å velge blant.

Lenke til kommentar

 Silikon og botox babe, jeg tror heartlife er mye lekrere enn hun dær ;)

 

Ja, det tipper jeg også hun må være, sånn sett ut i fra hva hun har lovet om seg selv her på forumet ihvertfall.

 

Har en kompis som jeg av og til har litt kontakt med som er ganske rar på mange måter. Men på kjønnsdrifter så er han nok ikke så unormal. Bare det at hans største dragning, byr meg noe i mot når størrelsene blir alt for stor. Sånn sett er jo Kardashian med sine lettere armenske aner midt i blinken for han. Hun har det jeg vil kalle vaskebrett-rumpe. Ikke misforstå, jeg liker formfulle bakender jeg også, men det blir utenfor min smak med kardashian-rumpe. Hun har mange pene trekk, men det blir for stort bak. Dessuten er puppene hennes kunstige og store så det holder, er ikke helt min greie heller.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

 

Er faktisk enig i at man kan ikke gå etter et utseende alltid. Som en jeg kjenner sa til meg: Går du etter et utseende, så vær klar over at de med de beste utseender er de som har lettest med å være vinglete. Nå gjelder ikke det alle. Er sikkert de med bra utseender som ikke er vinglete, og er stabile tiltross for at de ser bra ut. Men jeg har erfart at single pene menn i alder mot 40 år, er de som virker mest vinglete ut, virker ut til de som verdsetter tiden de hadde sammen minst, og de som virker til å ikke være så nøyen på om det ryker. Altså det virker som om alt er glemt før man vet ordet av det. Dermed så ser jeg at jeg må nok slutte å gå etter et ytre , og tenke litt mer på det som bor inni menneske. Er veldig lett å bli overfladisk. Er så lett. Og det tror jeg det er ganske mange damer som blir. De sier "han ser så kjekk ut, og wow han må være en bra mann" Men er han en bra mann personlighetsmessig om han ser bra ut? Ja, kanskje, og kanskje ikke, man kan ikke lese hvor kjekk en personlighet er via utseende,  og det er ikke sikkert at han er noe samleobjekt, for en del av de menn som ser best ut skifter beite hele tiden. Det er min erfaring. Men obs: Dette gjelder ikke alle!. 

 

Men du ga et godt råd der. Dersom jeg går etter ytre igjen, så risikerer jeg det samme som jeg opplevde sist. Forhold som varer muligens i halvannet år, for så at han går, og ikke vil vite mer av meg igjen, og går rett videre. Men satser jeg på en mer jordnær kar, som ikke er så pen så kan det vare for resten av livet. Helt sant det du sier. :)

 

 

 

Jeg tror du bør ta til deg at man egentlig ikke kan stole på noen som helst som et utgangspunkt. Uansett hvor jordnære folk er så kan det godt hende at drifter, litt uro i forholdet, rusten økonomi og sikkert mange andre ting kan få forhold til å bli skjøre i limingen.

 

Til og med jeg kan ikke være skråsikker i mitt forhold. Men slik det ser ut med oss, så kan jeg nok ha henne lenge. Å leve livet ut sammen gir en nok mye, men det er ingen garantier for at det kommer til å vare. Men når man har holdt ut mange nok år, så blir man vel rimelig trygg på at ting vil fortsette bra.

 

Følg magefølelse, og hopp i det. Du har ingen garantier uansett valg du tar, men det kan jo gå godt.

 

 

Det er jo slik at menn kanskje må slite mer enn damer. Bare på en lørdag som dette har jeg altfor mange muligheter, men jeg velger å være alene nå, så jeg velger å avstå. Mens jeg har minst 8-10 muligheter og tilbud av menn som spør meg om å finne på noe på en og samme dag,  så har gjerne en del ingen. Spesiellt menn. Tror at det er lettere å være dame sånn sett enn mann. Mulig noe med kjønn å gjøre? herregud jeg føler meg ikke så fin utseendemessig men jeg har menn etter meg hele tiden, så det er ikke mangel på tilbud i en alder av nærmere 40 år. ;)
 
Det der tror jeg varierer veldig, og at du generaliserer om dette. Ja, helt klart så har nok damene litt flere muligheter, men det samme kan menn også ha. Det går nok mye på hvilken arena man er på, hvordan man ter seg, om man er selvsikker og smart.
 
Tenk heller sånn at det ytre, pluss "god oppførsel", evt. vågal oppførsel uten å virke innpåsliten nok er en døråpner, uansett hvilket kjønn du har. Det ytre er nok mange flere ting, enn de genene du har blitt servert.
Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Lekker og lekker, jeg føler meg ikke akkurat så lekker. Men jeg vet at jeg har veldig mange muligheter. Veldig mange som sier at de er interesserte i meg. Mens jeg er stresset over situasjonen, og forvirret av det hele. Og har ikke ork til å gi meg ut i kjærlighetens verden igjen. Har ikke lyst nå.  Vil være singel helt til høsten!. Men allikevel så mange tilbud på en gang. Er jo ikke lite heller. 

 

Skal ikke være lett. Er det ikke slik dere alle har det? Eller er dette uvanlig?

 

 

 

 

Hvis du vil ha noe annet enn en pulevenn så får du begynne å sortere dem på andre kriterier enn bare hvem som er finest. Ellers blir du forever alone. Høres ikke ut som om du er ok med det. Da må du endre måten du tenker på.

Jeg er ikke spesielt kjekk (ei heller stygg), men jeg er awesome ( :p ) så jeg har mange tilbud på èn gang jeg også. Jeg var sammen med noen få norske jenter når jeg var yngre. Aldri mer. Verdens mest bortskjemte primadonnaer og drama queens. Siden den gang har jeg eksklusivt datet enten nylig ankomne innvandrere eller kvinner ifra nært og fjernt. Gjorde den feilen å prøve å date en norsk jente igjen ifjor vinter. Bare syting og klaging.

Det er da ikke slik at alle norske jenter er slik. Dama mi er ikke sånn i det hele tatt, og hun er helnorsk.

Da kan vi hvertfall være sikre på at det er 2 helnorske jenter som holder mål. Dama di og heartlife. Kanskje 3, for jeg tror ikke hun der TheMartine er så verst heller. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er faktisk enig i at man kan ikke gå etter et utseende alltid. Som en jeg kjenner sa til meg: Går du etter et utseende, så vær klar over at de med de beste utseender er de som har lettest med å være vinglete. Nå gjelder ikke det alle. Er sikkert de med bra utseender som ikke er vinglete, og er stabile tiltross for at de ser bra ut. Men jeg har erfart at single pene menn i alder mot 40 år, er de som virker mest vinglete ut, virker ut til de som verdsetter tiden de hadde sammen minst, og de som virker til å ikke være så nøyen på om det ryker. Altså det virker som om alt er glemt før man vet ordet av det. Dermed så ser jeg at jeg må nok slutte å gå etter et ytre , og tenke litt mer på det som bor inni menneske. Er veldig lett å bli overfladisk. Er så lett. Og det tror jeg det er ganske mange damer som blir. De sier "han ser så kjekk ut, og wow han må være en bra mann" Men er han en bra mann personlighetsmessig om han ser bra ut? Ja, kanskje, og kanskje ikke, man kan ikke lese hvor kjekk en personlighet er via utseende,  og det er ikke sikkert at han er noe samleobjekt, for en del av de menn som ser best ut skifter beite hele tiden. Det er min erfaring. Men obs: Dette gjelder ikke alle!. 

 

Men du ga et godt råd der. Dersom jeg går etter ytre igjen, så risikerer jeg det samme som jeg opplevde sist. Forhold som varer muligens i halvannet år, for så at han går, og ikke vil vite mer av meg igjen, og går rett videre. Men satser jeg på en mer jordnær kar, som ikke er så pen så kan det vare for resten av livet. Helt sant det du sier. :)

 

 

 

Jeg tror du bør ta til deg at man egentlig ikke kan stole på noen som helst som et utgangspunkt. Uansett hvor jordnære folk er så kan det godt hende at drifter, litt uro i forholdet, rusten økonomi og sikkert mange andre ting kan få forhold til å bli skjøre i limingen.

 

Til og med jeg kan ikke være skråsikker i mitt forhold. Men slik det ser ut med oss, så kan jeg nok ha henne lenge. Å leve livet ut sammen gir en nok mye, men det er ingen garantier for at det kommer til å vare. Men når man har holdt ut mange nok år, så blir man vel rimelig trygg på at ting vil fortsette bra.

 

Følg magefølelse, og hopp i det. Du har ingen garantier uansett valg du tar, men det kan jo gå godt.

 

 

Det er jo slik at menn kanskje må slite mer enn damer. Bare på en lørdag som dette har jeg altfor mange muligheter, men jeg velger å være alene nå, så jeg velger å avstå. Mens jeg har minst 8-10 muligheter og tilbud av menn som spør meg om å finne på noe på en og samme dag,  så har gjerne en del ingen. Spesiellt menn. Tror at det er lettere å være dame sånn sett enn mann. Mulig noe med kjønn å gjøre? herregud jeg føler meg ikke så fin utseendemessig men jeg har menn etter meg hele tiden, så det er ikke mangel på tilbud i en alder av nærmere 40 år. ;)
 
Det der tror jeg varierer veldig, og at du generaliserer om dette. Ja, helt klart så har nok damene litt flere muligheter, men det samme kan menn også ha. Det går nok mye på hvilken arena man er på, hvordan man ter seg, om man er selvsikker og smart.
 
Tenk heller sånn at det ytre, pluss "god oppførsel", evt. vågal oppførsel uten å virke innpåsliten nok er en døråpner, uansett hvilket kjønn du har. Det ytre er nok mange flere ting, enn de genene du har blitt servert.

 

Ja, jeg tror at man ikke kan stole på noen i utgangspunktet. Alle menn jeg har vært med har sagt at jeg er verdens snilleste, peneste, og beste jente de kan ha, både sexuellt og ellers, men allikevel så har de dumpet meg uten å ha noe å sitte fingen på  ;) Og når de dumpet meg sa de akkurat det  ;) . De ble også sure dersom jeg sa da at jeg ikke trodde på de og sa at jeg måtte lære å stole på mennesker og at de stoler på alle mennesker selv for hvorfor skal folk lyve? , ,haha nei jeg er ikke naiv. Jeg stoler ikke på alle mennesker. Jeg stoler kun på de som jeg ser virker ut til å tale sannheten, men det er nok av de som avslørende ikke gjør og. Spesiellt den type menn jeg har gått etter. 

Og mennene fant jeg slik: jeg var inne på nettforum, og søkte opp de fineste utseender, og kontaktet de ;) På mange av profilene sto det ikke at de søkte noe annet enn bekjentskap med folk. Ikke sikkert så lurt ;) Dersom en person er seriøs så vil jeg tro at de skriver at de søker kjærligheten. 

 

Hehe, det gjelder å tenke seg om. Og det gjelder å ikke bare gå etter utseende. Det er andre saker i livet som teller mer enn som så. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Og mennene fant jeg slik: jeg var inne på nettforum, og søkte opp de fineste utseender, og kontaktet de ;) På mange av profilene sto det ikke at de søkte noe annet enn bekjentskap med folk. Ikke sikkert så lurt ;) Dersom en person er seriøs så vil jeg tro at de skriver at de søker kjærligheten. 

 

Hehe, det gjelder å tenke seg om. Og det gjelder å ikke bare gå etter utseende. Det er andre saker i livet som teller mer enn som så.

 

 

Kan hende det er kjønnsforskjeller, men begge kjønn kan være naive. Det er mange kvinnfolk som er dårlige partnere også. Finnes mange stødige mannfolk. Det ligger jo i nettforumets natur, at det er en vanskelig prosess. En må jo møtes først. Kjærligheten dannes ikke av å se på et foto av noen.

 

Det er ikke kun utseendet som blender en. Selv om detaljer om noen ser sånn og sånn ut i nettdatingprofilen sin, så behøver ikke folk å være enkle leve sammen med. Samt at hvordan en selv er, spiller også inn. Nettdating har også mange lunefulle sider, som f.eks. "haier" som kun er ute etter pengene dine mm.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og mennene fant jeg slik: jeg var inne på nettforum, og søkte opp de fineste utseender, og kontaktet de ;) På mange av profilene sto det ikke at de søkte noe annet enn bekjentskap med folk. Ikke sikkert så lurt ;) Dersom en person er seriøs så vil jeg tro at de skriver at de søker kjærligheten.

 

Hehe, det gjelder å tenke seg om. Og det gjelder å ikke bare gå etter utseende. Det er andre saker i livet som teller mer enn som så.

 

Kan hende det er kjønnsforskjeller, men begge kjønn kan være naive. Det er mange kvinnfolk som er dårlige partnere også. Finnes mange stødige mannfolk. Det ligger jo i nettforumets natur, at det er en vanskelig prosess. En må jo møtes først. Kjærligheten dannes ikke av å se på et foto av noen.

 

Det er ikke kun utseendet som blender en. Selv om detaljer om noen ser sånn og sånn ut i nettdatingprofilen sin, så behøver ikke folk å være enkle leve sammen med. Samt at hvordan en selv er, spiller også inn. Nettdating har også mange lunefulle sider, som f.eks. "haier" som kun er ute etter pengene dine mm.

Det som jeg har kommet frem til er at jeg tror ikke å gå ut på date er noe for meg akkurat nå. Jeg er ennå ikke over det jeg opplevde fra tidligere og det må jeg føle meg over først. Jeg har vært på en date etter siste forhold men jeg tror at det var for tidlig for meg.

 

men det er jo kjekt å se at tilbudene er mange.

 

Jeg tror det fins all slags mennesker der ute. Men det merkelige med nettdating er at det er mange som virker til å være ganske useriøse der inne. De mest normsle har jeg funnet utenfor nettet. Men er nok bra mennesker alle steder. Men tror det er en del ligge-rundt-typer på nettdatingen desverre. ifølge mitt inntrykk.

 

Anonymous poster hash: 2cc1b...fe3

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er faktisk enig i at man kan ikke gå etter et utseende alltid. Som en jeg kjenner sa til meg: Går du etter et utseende, så vær klar over at de med de beste utseender er de som har lettest med å være vinglete. Nå gjelder ikke det alle. Er sikkert de med bra utseender som ikke er vinglete, og er stabile tiltross for at de ser bra ut. Men jeg har erfart at single pene menn i alder mot 40 år, er de som virker mest vinglete ut, virker ut til de som verdsetter tiden de hadde sammen minst, og de som virker til å ikke være så nøyen på om det ryker. Altså det virker som om alt er glemt før man vet ordet av det. Dermed så ser jeg at jeg må nok slutte å gå etter et ytre , og tenke litt mer på det som bor inni menneske. Er veldig lett å bli overfladisk. Er så lett. Og det tror jeg det er ganske mange damer som blir. De sier "han ser så kjekk ut, og wow han må være en bra mann" Men er han en bra mann personlighetsmessig om han ser bra ut? Ja, kanskje, og kanskje ikke, man kan ikke lese hvor kjekk en personlighet er via utseende,  og det er ikke sikkert at han er noe samleobjekt, for en del av de menn som ser best ut skifter beite hele tiden. Det er min erfaring. Men obs: Dette gjelder ikke alle!. 

 

Men du ga et godt råd der. Dersom jeg går etter ytre igjen, så risikerer jeg det samme som jeg opplevde sist. Forhold som varer muligens i halvannet år, for så at han går, og ikke vil vite mer av meg igjen, og går rett videre. Men satser jeg på en mer jordnær kar, som ikke er så pen så kan det vare for resten av livet. Helt sant det du sier. :)

 

 

 

Jeg tror du bør ta til deg at man egentlig ikke kan stole på noen som helst som et utgangspunkt. Uansett hvor jordnære folk er så kan det godt hende at drifter, litt uro i forholdet, rusten økonomi og sikkert mange andre ting kan få forhold til å bli skjøre i limingen.

 

Til og med jeg kan ikke være skråsikker i mitt forhold. Men slik det ser ut med oss, så kan jeg nok ha henne lenge. Å leve livet ut sammen gir en nok mye, men det er ingen garantier for at det kommer til å vare. Men når man har holdt ut mange nok år, så blir man vel rimelig trygg på at ting vil fortsette bra.

 

Følg magefølelse, og hopp i det. Du har ingen garantier uansett valg du tar, men det kan jo gå godt.

 

 

Det er jo slik at menn kanskje må slite mer enn damer. Bare på en lørdag som dette har jeg altfor mange muligheter, men jeg velger å være alene nå, så jeg velger å avstå. Mens jeg har minst 8-10 muligheter og tilbud av menn som spør meg om å finne på noe på en og samme dag,  så har gjerne en del ingen. Spesiellt menn. Tror at det er lettere å være dame sånn sett enn mann. Mulig noe med kjønn å gjøre? herregud jeg føler meg ikke så fin utseendemessig men jeg har menn etter meg hele tiden, så det er ikke mangel på tilbud i en alder av nærmere 40 år. ;)
 
Det der tror jeg varierer veldig, og at du generaliserer om dette. Ja, helt klart så har nok damene litt flere muligheter, men det samme kan menn også ha. Det går nok mye på hvilken arena man er på, hvordan man ter seg, om man er selvsikker og smart.
 
Tenk heller sånn at det ytre, pluss "god oppførsel", evt. vågal oppførsel uten å virke innpåsliten nok er en døråpner, uansett hvilket kjønn du har. Det ytre er nok mange flere ting, enn de genene du har blitt servert.

 

 

Jeg tror at siste forhold , så var det slik at jeg tror jeg ble lurt. Jeg tror at han hadde et åpent forhold, og at han kun var ute etter å leke seg. Jeg ante det egentlig hele veien, men men... jeg var helt blind på utseende. Likte det,  Og aksepterte at han ga meg en betingelse for å ha kontakt: det var at en annen dame som bodde langt unna skulle komme i første rekke for han. Det ville det gjøre når det gjaldt alle damer, for resten av livet. Dermed så tror jeg åpentlyst at jeg blandet meg inn i en som var i et forhold. Eller hadde noe med en annen. Er meg som har rotet det godt til, for jeg faller alltid for "de slemme guttene" . Eller jeg blir tiltrukket til de sexuellt og det gjør at alt blir helt galent... 

Har rotet det til før med typer som hadde en annen dames navn på bostedsadressen. Etter at jeg ble dumpet så ringte jeg for å sjekke ut med han ene av dem, og da sa hun damen at han var i forhold med henne i tiden vi møttes. Og hun var helt i sjokktilstand. Huffa... er lurt å sjekke ut nærmere før man dater noen altså... og ikke tro naivt på hva de sier. Står det en annen dame oppført på bostedsadressen er det noe som "kanskje" skurrer...

- men disse traff jeg på nettet. 

 

 

Hvor finner du alle disse menna? Du har liksom 8-10 stående tilbud? 

Ble sjekket opp via treningsmiljø, jobb, og på bussen. Er ikke aktiv på profil på nettet ennå , for jeg er ikke klar for noe. Men allikevel dukker datetilbudene opp. Skulle tro at det sto "singel" på meg , haha. ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hmm oki

men er det sånn at du gir fra deg nummer til alle som sjekker deg opp på tening, jobb og bussen? Jeg er jente i min beste alder(ok kanskje ikke, men jeg er snart 20), og har aldri opplevd noe sånt :( 

Lenke til kommentar

Hmm oki

men er det sånn at du gir fra deg nummer til alle som sjekker deg opp på tening, jobb og bussen? Jeg er jente i min beste alder(ok kanskje ikke, men jeg er snart 20), og har aldri opplevd noe sånt :(

Jeg er en gammel røy ja ;) snart 40 og blir sjekket opp bare jeg går utenfor dørene. Men jeg opplevde det svært sjelden da jeg var yngre. Mulig det er alderen. Vel og merke så er de som forsøker seg rundt min alder. Mulig de er desperate ;) . Men men... må ærlig si at jeg er stresset av det. For det første er jeg ikke over mitt tidligere forhold, for det andre så er jeg helt pes av meldingene de sender. De spurte etter nummeret mitt, og jeg ga jo nummeret fordi jeg hadde lyst å finne ut, men plutselig så har jeg flere menn som er sure og skuffet fordi jeg ikke rekker å svare alle, og fordi alt går i surr, og fordi jeg ikke er klar for å date. 

 

Nei du : dette er ikke en drøm på en måte ;)  

Lenke til kommentar

Har vi enda ikke fått et bilde? Skuffende. :(

 

Tør dere å legge ut bilder av dere? ;) Jeg vil ikke offentliggjøre meg på et forum ;) Men på bilder : ja der pleier jeg alltid å høre at jeg ser bra ut, så er ganske sikker på at dere ikke hadde sagt at jeg var stygg iallefall.! ;). Er mer selvsikker på nettet enn i virkeligheten. For på nettet er jeg vane med at legger jeg ut et bilde på et datingforum så får jeg høre at jeg er en av de fineste der inne. Og får med en gang mye interesse, så mye at jeg ikke orker å være der inne mer, for det blir så mye å sile i, og så mye stress med å lese gjennom alt. Men nå har jeg ikke profil på datingforum, for jeg orker det ikke. Og er ikke lysten på å ha en ny mann verken sexuellt eller følelsesmessig akkurat nå. 

 

Men nyskjerrig på hvordan dere ser ut :). Legg gjerne ut bilder eller opprett en tråd der dere brukere legger ut bilder. Hadde vært morro å sett hvordan brukerne her inne ser ut. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...