Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Låne bort kona


Anbefalte innlegg

God natt godtfolk!

 

Iløpet av mars vil endelig fantasien min oppfylles. Jeg og kona skal sammen finne en mann som skal få lov til å ha sex med henne mens jeg ser på, og etterhvert blir med å ta henne. Hva som blir greit og ikke blir greit har vi snakket løst om, og må bli enig om før det skjer.

 

Personlig tenner jeg ekstremt på tanken om å se henne virkelig nyte en annen mann. Jeg ønsker at hun skal få en mann som ser normalt kjekk ut, har over snittet størrelse på utstyret både når det gjelder lengde og tykkelse.

 

Hun ønsker også å se meg med ei ekstra dame en gang, men jeg er smertelig klar over at det vil bli lettere å finne en "bra" mann til henne enn å finne ei "bra" dame til meg. Men det gjør egentlig ikke så mye akkurat nå, for det er hovedsaklig det motsatte jeg tenner mest på, selv om jeg gjerne vil oppleve ei ekstra dame.

 

Mange vil synes at dette er sært, men jeg har fått med meg at dette slettes ikke er så uvanlig som man kanskje skulle tro.

 

Jeg vet ikke helt hva poenget med tråden er, annet enn at det er et form for gledesutbrudd, så gjenstår det jo bare å se om det blir suksess eller fiasko.

 

Anonymous poster hash: b19e9...1ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til ja! ;)

 

Sålenge dere begge, som du sier, ønsker dette så blir det nok suksess ;) jenta her i huset er ikke fullt så frisinnet som din så jeg kan bare være misunnelig :D

 

Som du sier så står menn i kø for en slik deal men skal du ha jenter så var jeg med ei jente før som var bifil. Hun sa at på gaysir så var det en del jenter som ønsket å bli med på slikt så kanskje verdt for dere å sjekke opp det.

Lenke til kommentar

Lykke til ja! ;)

 

Sålenge dere begge, som du sier, ønsker dette så blir det nok suksess ;) jenta her i huset er ikke fullt så frisinnet som din så jeg kan bare være misunnelig :D

 

Som du sier så står menn i kø for en slik deal men skal du ha jenter så var jeg med ei jente før som var bifil. Hun sa at på gaysir så var det en del jenter som ønsket å bli med på slikt så kanskje verdt for dere å sjekke opp det.

Jo, takk for det. Vi har vært sammen snart i ti år, og det er først nå det har blitt greit.

 

Takk for tipset. Skal definitivt sjekke det ut!

 

Anonymous poster hash: b19e9...1ae

Lenke til kommentar

SI ifra hvordan det går.

 

Jeg er spesielt interessert i å vite om du ejakulerer mye mer da enn til vanlig. Menn gjør etter sigende dette når andre menn også har seg med samme jente.

Skal prøve å gi tilbakemelding på det når det har skjedd. Planen er å få det til iløpet av mars måned, og hun ser over snittet pen ut, så det bør gå greit å finne en som oppfyller kriteriene :)

 

Anonymous poster hash: b19e9...1ae

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

God natt godtfolk!

 

Iløpet av mars vil endelig fantasien min oppfylles. Jeg og kona skal sammen finne en mann som skal få lov til å ha sex med henne mens jeg ser på, og etterhvert blir med å ta henne. Hva som blir greit og ikke blir greit har vi snakket løst om, og må bli enig om før det skjer.

 

Personlig tenner jeg ekstremt på tanken om å se henne virkelig nyte en annen mann. Jeg ønsker at hun skal få en mann som ser normalt kjekk ut, har over snittet størrelse på utstyret både når det gjelder lengde og tykkelse.

 

Hun ønsker også å se meg med ei ekstra dame en gang, men jeg er smertelig klar over at det vil bli lettere å finne en "bra" mann til henne enn å finne ei "bra" dame til meg. Men det gjør egentlig ikke så mye akkurat nå, for det er hovedsaklig det motsatte jeg tenner mest på, selv om jeg gjerne vil oppleve ei ekstra dame.

 

Mange vil synes at dette er sært, men jeg har fått med meg at dette slettes ikke er så uvanlig som man kanskje skulle tro.

 

Jeg vet ikke helt hva poenget med tråden er, annet enn at det er et form for gledesutbrudd, så gjenstår det jo bare å se om det blir suksess eller fiasko.

 

Anonymous poster hash: b19e9...1ae

SÅ kult jeg er også intr i sånne ting , men gubben er ikke gira :/ 

 

 Lykke til da :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

SÅ kult jeg er også intr i sånne ting , men gubben er ikke gira :/

 

Lykke til da :)

Hva gir deg lyst til å prøve noe slikt som dette? Er "gubben" ikke god nok for deg?
Dette er den største misforståelsen om oss som liker enten swinging eller "utlån". Det er ikke det det handler om.

 

Anonymous poster hash: 10114...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lover ingen oppdatering søndag, selv om det er veldig sannsynlig at det kommer.

 

Dette er kvelden før kvelden. Alt er på stell. Alt er klappet og klart. Nå bare gleder vi oss. Vi vet som sagt ikke om det blir med denne ene gangen eller ikke, men da har vi i alle fall prøvd det.

 

Vi føler oss heldige med at vi har fått tak i et annet attraktivt par. Noe annet ville forøvrig vært uaktuelt.

 

:)

 

Anonymous poster hash: b19e9...1ae

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...