Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en som er medlem i 1% MC klubb.


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter hat svar mot disse klubbene. Men erfaring fra noen som er eller har vert kjæreste med en i beryktet MC gjeng. Media blåser opp med, dop, vold osv. Men hva går jeg til, hvis jeg blir sammens med en slik mann? Han er god som gull å behandler meg veldig fint. Skjønt at klubben kommer alltid først, å mye fyll! Men hvor mye blir jeg innblandet, i dette å det kriminelle? Hvordan var hverdagen deres? Familie, barn osv?

 

Anonymous poster hash: a8b60...a6a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanta mi er det, han er hyggelig, ikke-kriminell, smarte barn som har utdannelse fra Tyskland, ingen tatoveringer, altså et ikke-kriminelt medlem i en typisk 1% klubb.

 

Vil fremdeles kalle deg en komplett tilbakestående idiot hvis du aktivt ser etter kriminelle trekk og finne personer med det tiltrekkende.   

Lenke til kommentar

"media blåser det opp", du er allerede dratt inn skjønner jeg. Kom deg ut før det er for sent, det finnes mange greie mannfolk der ute som ikke er tilknyttet slike klubber. Godt mulig denne mannen er god som gull, men med en slik tilknytning vill det alltid være konflikter og problemer, ønsker du ikke å være innblandet i dette er det bare ett alternativ. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det du spør om er umulig å svare på. Det kan bli et helvete pga fengsel og politi rundt dørene, razziaer er en fin ting for småbarn å vokse opp med. Eller så kan det bli 100% idyll og et fantastisk liv. Eller alt midt i mellom. Ingen som kan svare på hvordan et forhold blir på forhånd. Kom tilbake når du spør om råd om andre ting i forholdet, tviler på at det er mange spådamer her inne, garantert ingen som spår forholdet deres gratis hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Tviler på at du finner slike damer her :hrm:

Det gjør du helt sikkert, de fleste av de (1%MC-folket) er helt vanlige mennesker, om enn med ett litt anstrengt forhold til politiet...Har tidvis hatt litt med noen fra slike miljø å gjøre og det var stort sett hyggelige karer alle sammen når du møter dem i "ikke 1%-sammenhang". Men om du faktisk skal leve sammen med slike følger det med noen ulemper som:

- regn med at politiet tidvis lytter på telefonen din

- du risikerer å slite med sikkerhetsklarering (om du trenger det en gang)

- du kan miste eventuell våpentillatelse. (om du har)

- etc. 

Lenke til kommentar

Vel de fleste vanlige mennesker har ikke et anstrengt forhold til politiet så du motsa deg selv med en gang. Har møtt noen galninger jeg også og de var veldig hyggelige, men når historiene fra "livet" ble fortalt så var det ganske tydelig at de var veldig langt fra det vi kaller vanlige mennesker.

 

For å gjenta meg selv; Man kan ikke si på forhånd hvordan et forhold kan bli, om man er lykkelig i forholdet har (bør ha) lite å si på "yrket" til partneren. Man må dog tilpasse seg yrket og partneren generellt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med erfaring fra folk som dette så finnes det mange som er helt vanlig folk uten noen problemer med noe som helst, ikke for mye drikking eller festing, vanlig jobb og har klubben som hobby, men samtidig så menger han jeg kjenner seg med folk som ikke er like "snille" og de er stadig vekk i kontakt med politi og det blir en del avhør, forklaringer og noen ganger har razzia skjedd uten at han jeg kjenner har noe som helst med saken og gjøre annet en at han også kjører motorsykkel og henger med disse folkene. Han er 41 år og vært i et slikt miljø så lenge jeg kan huske og det værste han har og by på er en fartsbot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Velkommen til et liv med en kriminell som setter klubben fremfor familien.

 

Ja, jeg har sett denne verdenen fra innsiden.

 

Proof or it didn't happen.

 

Jeg holder min anonymitet høyere enn behovet for å bevise denne erfaringen. Men noen år der en såting fra innsiden så fikk en med seg at det i praksis er mafia-organisasjoner.

 

Hyggelige og greie (stort sett) med kone og barn, ikke fullt så hyggelige med de som hadde motstridene forretningsinteresser. Men var jo greit å vite at torpedotjenestene bare var en liten telefon vekke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Har ikke helt skjønt dette med at jenter ofte velger den slemmeste gutten i klassen.

Tenning. Det handler om at som hulemenneske så overlever en hvis en er på lag med den største og mest brutale fyren. Se hvordan gorillaer organiserer seg. Der har du alle svarene på hvorfor vi er som vi er, på tross av vår intelligens og refleksjonsevne.

Lenke til kommentar

Dattera til "Diesel" i tnt sa i et intervju at det var sååå koselig, og de grillet pølser og hadde det fint i hennes oppvekst.

 

Men jeg regner likevel med at det var noe narkohandel og torpedovirksomhet i kulissene. En annen som sluttet i et slikt miljø, sa han trodde han hadde alt. Han hadde damer og penger. Og akkurat dette med damene kan bli et problem, hvis en forventer en trofast mann (som de fleste jo gjør). Sikkert mange spreke damer som henger rundt medlemmene av en slik klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...