Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det skje noe med 3900x prisen når 3950x kommer? 3900x koster 5390 og 3950x havner i beste fall på 8090 kr. Ingen grunn til at det påvirker noe som helst.

For 3950 erstatter 3900 som et topp produkt. Sjelden topp modeller kommer på salg.

kan sammenlignes med 2080Ti og 2080,det er langt mer vanlig at 2080 er på salg enn 2080Ti.

Lenke til kommentar

Til alle som har mastercard fra DNB så skal det være supertilbud hos Power, 20%, da kan det være mye å spare om man får bestilt hardware.

 

Tenkte omsider dette var en god anledning til å kjøpe 3900x, hovedkort, harddisker og kanskje skjermkort. Men ser ikke ut til at de har en eneste komponent tilgjengelig (i hvert fall av dem i toppsjiktet). Sukk. 

Lenke til kommentar

"På lager"... Syng ut når du får den :)

 

Jeg var tidlig ute hos NetOnNet og det lønnet seg!

God service der også da det var kjapp respons på e-post når jeg tok kontakt.

 

Men 3900x er virkelig utsolgt over alt, både hos amerikanske og europeiske butikker.

 

Da har jeg fått sendingsnr på 3900x, som ble bestilt i går :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte omsider dette var en god anledning til å kjøpe 3900x, hovedkort, harddisker og kanskje skjermkort. Men ser ikke ut til at de har en eneste komponent tilgjengelig (i hvert fall av dem i toppsjiktet). Sukk. 

Takk for tips da kjøper jeg CPU herifra når dette tilbudet kommer, synd ikke power har noen hovedkort, men det får jeg fra andre steder

Lenke til kommentar

Takk for tips da kjøper jeg CPU herifra når dette tilbudet kommer, synd ikke power har noen hovedkort, men det får jeg fra andre steder

Hvilken CPU? Power har jo ikke inne noen Ryzen 3000-modeller, ei heller 9900k eller 9700k.

Utvalget av skjermkort er også labert: ingen Super-kort, ingen RX 5700 (XT)

Det er noen SSDer som er mulig å bestille

RAM er rett og slett svindyrt...

Lenke til kommentar

Hvilken CPU? Power har jo ikke inne noen Ryzen 3000-modeller, ei heller 9900k eller 9700k.

Utvalget av skjermkort er også labert: ingen Super-kort, ingen RX 5700 (XT)

Det er noen SSDer som er mulig å bestille

RAM er rett og slett svindyrt...

Skuffende! De har jo ingenting, å det dem har er villt overpriset!

Tenkte å sette sammen en komplett Ryzen 3k pc med 20% avslag :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...