Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende! De har jo ingenting, å det dem har er villt overpriset!

Tenkte å sette sammen en komplett Ryzen 3k pc med 20% avslag :p

Min opplevelse også. Slik var det forrige gang de hadde supertilbud, og gangen før det også. Konklusjon: Supertilbudet er bra for hvitevarer, tv og slikt. Ikke for datautstyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min opplevelse også. Slik var det forrige gang de hadde supertilbud, og gangen før det også. Konklusjon: Supertilbudet er bra for hvitevarer, tv og slikt. Ikke for datautstyr.

Har vært ganske greit lukrativt å kjøpe telefon også. Kjøpte først p10 for 2 år siden, kjøpte p20 pro, endte opp med å cirka gå i null på oppgraderingen etter salg av p10en.

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde avbestilt hos proshop. Fikk ordrebekreftelse idag og sendingsbekreftelse på 3900x og hovedkort :D må ha ny CPU vannblokk nå tror jeg.

Det skjedde meg også, sendte mail til netonnet for å høre om ETA på 3900X ettersom det ikke var oppgitt på siden dems. De sa de ikke hadde det tilgjengelig så jeg ba dem kansellere ordren, dagen etter var den sendt.  :)

 

Kanskje det er strategien for de som venter på sin.

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du den prisen?

Bestilte fra en mindre nettbutikk (kl.ink) som skjønner at man tjener på å ta seg tid og ork for å gi god kundeservice. De av kundene som bestilte og ble lovet 12 juli som leveringsdato fikk kompensajon på at vi måtte en måned. Jeg fikk også låne en ryzen 3600 som jeg sender tilbake når jeg har mottatt 3900X, som forøvrig ser ut til å bli sendt imorgen  :love:

Endret av superflaks
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bestilte fra en mindre nettbutikk (kl.ink) som skjønner at man tjener på å ta seg tid og ork for å gi god kundeservice. De av kundene som bestilte og ble lovet 12 juli som leveringsdato fikk kompensajon på at vi måtte en måned. Jeg fikk også låne en ryzen 3600 som jeg sender tilbake når jeg har mottatt 3900X, som forøvrig ser ut til å bli sendt imorgen :love:

Må være en kongebutikk ??

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må være en kongebutikk

Jeg drar innom power på torsdag og kjøper 3900 med 20% rabatten, får ikke kjøpt på nett så får se om jeg enda får rabatten i butikken

 

digg med god kuneservice, bråker om dagen med posten som har sendt en pakke i retur uten varsel eller noen forsøk på og ta kontakt med mdeg etter 3 dager selv de etter posten leveringsvilkår sier de skal oppbevare i 30 dager. 

 

Men å snakke med posten er som og snakke med en tenåringer.... møkka selskap 

Endret av -Night-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde kjøpt 570 Creation der hadde de ikke plutselig økt prisen med ~3-400kr for ca en uke siden.

 

Gøy å lese om nye Epyc. 128 lanes til ca 1200$/13000kr eller der omkring? Shit.

Du får følge med her:

https://nextron.no/main.php3?PI=include&FILE=AMD2ndGenEPYC.html

 

Cpu priser ex moms:

https://nextron.no/main.php3?PI=list&MG=200&SG=451

De er vel en av de få norske som kommer til å selge Epyc gen 2.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...