Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe power får den inn. Lukter en DNB-MC kampanje enten ila sommeren eller aug/sep. Da blir det 20% på den. Er det virkelig vanlig at første batch med prosessorer går tom, og etterspørselen er stor? Vurderer å kjøpe noen ekstra og selge til samme pris eller littegranne mer når de er tomme, for å få bonuspoeng.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Komplett kjører dollarkurs x 12 her, så de ser nok mulighet for å grabbe til seg litt ekstra cash på hypen.

Vanligvis kan man gange prisen i dollar med 11 så er man noenlunde innafor. Tipper rimeligere nettbutikker havner rundt 5499.

 

Betale litt ekstra fra komplett.no er verdt pengene etter min erfaring. Men noen vil bare ha det billig. Ofte får man billig på kundeservice også. Som f.eks døstin

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj, hadde håpet de topp modellene skulle være litt billigere. Hvis prisen til komplett stemmer, så blir det ikke noe enklere å velge imellom i7 9700K og ryzen 7 3700X/3800X med mindre tredjeparts benchmarks er veldig positive. i7 9700K ligger på nesten 4000,- blank nå.

 

9bUMumB.png

Skjønner ikke hvilken webshop det der er? Har du photoshoppet?

 

 

Betale litt ekstra fra komplett.no er verdt pengene etter min erfaring. Men noen vil bare ha det billig. Ofte får man billig på kundeservice også. Som f.eks døstin
 
Hadde handlet på døstin også dersom de ikke var så vanskelige på kundeservice. Har et knippe på 2-3 andre webshops som funker fjell for min del. Så behøver ikke Dustin Home da. Dra dit peppern gror døstin.
Endret av G
Lenke til kommentar

Ok, jeg har lett på Komplett før han postet det, og etterpå. Hvordan dukker disse placeholders opp da? Hva er magien med å få det til å vises?

 

 


"Forventes sendingsklare 3. juli". Hadde vært kult hvis de hadde sendt de slik at vi hadde hatt de den 8. juli.
 
Næh, da får de heller få det fram den 3. for de som bestiller Express samme dag, 4. - 5. juli synes jeg for andre som bestiller. Så ille kan ikke forsendelsestjenestene være her til lands vel?
 
 

Betale litt ekstra fra komplett.no er verdt pengene etter min erfaring. Men noen vil bare ha det billig. Ofte får man billig på kundeservice også. Som f.eks døstin
 
Dustin er amatører. Det er min ærlige mening. Kommer aldri til å ha noe med de å gjøre. Lurer faktisk om jeg hadde hatt grunn til å anlagt sak i mot dem også faktisk. Men gidder vel ikke å styre med det. Er så mange andre fine webshops.
Endret av G
Lenke til kommentar

Komplett kjører dollarkurs x 12 her, så de ser nok mulighet for å grabbe til seg litt ekstra cash på hypen.

Vanligvis kan man gange prisen i dollar med 11 så er man noenlunde innafor. Tipper rimeligere nettbutikker havner rundt 5499.

Tror vel egentlig bare det er placeholder priser.

Komplett.no har jo uansett Prisløfte.

 

Mest sannsynligvis vil det billigste være Power + DnB MC kampanje.

Lenke til kommentar

Fikk opp visningen nå. Men hvordan fikk du fram prisene? Flisespikke..

 

https://www.komplett.no/search?q=ryzen&manufacturer=AMD&sort=News%3ADESCENDING&nlevel=10000§28003§11204

 

Edit:

Fikk til dette, men ikke listevisning slik du fikk til:

 

attachicon.gifAMD-Ryzen_Zen2.png

Jeg søkte bare ryzen 3900 å da kom 3900x opp.

Men den lista han posta er vel den ønskelista som han sa, så han har bare søkt opp hver enkelt å lagt de til den lista sikkert.

Lenke til kommentar

Dere som tenker på 7 3700X/9 3900X, hvilket hovedkort blir dere å satse på? Finner det vanskelig å skulle godtgjøre å kjøpe nytt X570 kort.

Tenker på ASRock - X470 Taichi ATX siden det er et veldig stødig kort og har vært det lenge, holdt det til ekstrem overklokking av 2700 burde det vel holde til litt sånn koseklokking av de nye også tenker jeg. Mange flere kjerner da, men temperaturen blir vel ikke å øke SÅ mye?

Endret av aussieglis
Lenke til kommentar

Dere som tenker på 7 3700X/9 3900X, hvilket hovedkort blir dere å satse på? Finner det vanskelig å skulle godtgjøre å kjøpe nytt X570 kort.

 

Tenker på ASRock - X470 Taichi ATX siden det er et veldig stødig kort og har vært det lenge, holdt det til ekstrem overklokking av 2700 burde det vel holde til litt sånn koseklokking av de nye også tenker jeg. Mange flere kjerner da, men temperaturen blir vel ikke å øke SÅ mye?

 

Jeg er klar for 3900X:

post-221391-0-38779700-1560296200_thumb.jpg

 

Strix X470-F for referanse, tror ikke det kommer til å bli et problem med en brukbar overklokk på 3900X.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...