Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

sendte melding til Telenor og fikk Volte aktivert på S7 edge og S6 Flat med tvilling. Og S6 edge på ett annet nr. Så det fungerer bra.

Har Telenor og S7 Edge......kan alle få aktivert Volte eller må man ha en viss type abonnemang?

Hvordan merker dere forskjell? Bedre lyd kvalitet?

Raskere oppkobling og bedre lyd er det eg har lagt merke til så langt. Trur alle kan få det aktivert. Bare send direktemelding til dem på FB,du kan kan jo lime inn det eg har skrevet til dem om de seie at det ikkje går ann Endret av nerokid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

sendte melding til Telenor og fikk Volte aktivert på S7 edge og S6 Flat med tvilling. Og S6 edge på ett annet nr. Så det fungerer bra.

Har Telenor og S7 Edge......kan alle få aktivert Volte eller må man ha en viss type abonnemang?

Hvordan merker dere forskjell? Bedre lyd kvalitet?

Raskere oppkobling og bedre lyd er det eg har lagt merke til så langt. Trur alle kan få det aktivert. Bare send direktemelding til dem på FB,du kan kan jo lime inn det eg har skrevet til dem om de seie at det ikkje går ann

 

Takk,da må jeg prøve dette også.

Noe som må aktiveres via options i tlf menyen også?

Lenke til kommentar

VALLHALL

 

Hender at varslinger på LED coveret har vært ustabil hos meg også og da har det hjulpet å skru av/på funksjonen med 1 trykk på "på" knappen på høyre kant.....eller rett og slett skru hele tlf helt av

 

Mange takk skal du ha!. Jeg begynte å tro at det hadde noe med at jeg satte skjermskalering til komprimert

Lenke til kommentar

 

VALLHALL

 

Hender at varslinger på LED coveret har vært ustabil hos meg også og da har det hjulpet å skru av/på funksjonen med 1 trykk på "på" knappen på høyre kant.....eller rett og slett skru hele tlf helt av

 

Mange takk skal du ha!. Jeg begynte å tro at det hadde noe med at jeg satte skjermskalering til komprimert

 

 :)

Lenke til kommentar

 

Har fått aktivert VOL TE,det sier ihvertfall Telenor.

Men merker ingen forskjell....ingen logo på skjermen heller.

Kanskje jeg ikke bor sentralt nok

Du må slå av telefonen og starte den på nytt. Ikkje velg omstart

 

Takk,ja var det jeg hadde gjort feil....kun tatt omstart av telefon.

Men merker fortsatt ingen forskjell ved telefon samtale men nå vises ihvertfall voLTE øverst på display

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at telefonen blir meget var på øvre del, samt at skjermen blir ustabil og blinker.

 

Slik som dette? 

 

Ser ut som det er kommet samtidig for en rekke telefoner?

Skjedde gradvis i løpet av de siste dagene her.

Uffda det der ser ikke bra ut :(

Håper du får fiksa uten alt for mye pes

 

Lenke til kommentar

Jeg har et litt fiffig problem. Enkelte apps gir meg ikke notifications før lenge etter de burde. Blant annet snapchat. Kan gå flere timer uten at jeg får opp varsel om at jeg har fått en melding. Samme med Facebook. Ofte kommer de samlet, som om jeg ikke har hatt nett på en time og slår det på, også tikker det inn tre-fire snaps samtidig. Varsler er påslått inne på appinnstillinger, og det har bare plutselig blitt sånn. Noen andre som har samme problem eller som har forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...