Gå til innhold

Er PC-en din sterk nok til å takle Dark Souls III?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når det gjelder Dark Souls 2 så er anbefalte krav på GTX 750 overkill. Selv kjører jeg det på "full pupp" med GTX 680, hvor høyeste GPU belastning har ligget på 72 %.
 
DS3 derimot kjører på Yebis 2, som er motoren til Bloodborne. Så tipper kravene stemmer bedre der.

 

GTX 680 er vesentlig kraftigere enn GTX 750, så det skulle bare mangle at du kan kjøre DS2 på høye innstillinger uten å overbelaste det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Når det gjelder Dark Souls 2 så er anbefalte krav på GTX 750 overkill. Selv kjører jeg det på "full pupp" med GTX 680, hvor høyeste GPU belastning har ligget på 72 %.

 

DS3 derimot kjører på Yebis 2, som er motoren til Bloodborne. Så tipper kravene stemmer bedre der.

 

GTX 680 er vesentlig kraftigere enn GTX 750, så det skulle bare mangle at du kan kjøre DS2 på høye innstillinger uten å overbelaste det.

Heh... Selvfølgelig. Tenkte at 750 ligger rett under 770 på ytelseskartet, men det er jo ganske langt fra tilfellet.

 

Men ja, skal bli spennende å se hvor krevende DS3 blir i forhold til forgjengeren.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Du vet at det er en stund siden siste oppgradering, når du blir sittende å myse i avsky over anbefalt kravene.. Klarer det med et nødskrik.

 

 

 

 

Da må det være leeeeeenge siden du oppgraderte.

Minstekravene er jo første gen Intel Core spillbart.

Skjermkortkravet er heller ikke mye å se stygt på :p

 

Lurer forøvrig på hvordan gamleriggen min med E8400 og 2x 5850 CFX liker dette.

 

 

 

For min del så faller HW'en min under minste kravet til DS3..., ikke at det akkurat er noen krise...

Jeg gråter ikke akkurat over å ikke få spillt DS3.

Lenke til kommentar

 

 

 

Godt over anbefalt kravene, ikke at jeg kommer til å spille spillet.

 

Næmmen så interessant da.....

44 ganger så intresant som din post som ikke har noe med topic i det hele tatt.

 

Vil si hans post var mer interessant enn din førstepost som var et tappert forsøk på "hardware bragging"

I motsetning til alle andre som nevner de har mer enn bra nok, og som andre har nevnt er ikke kravene store, er som å skryte fordi man har en bil som ikke må sveives i gang.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Godt over anbefalt kravene, ikke at jeg kommer til å spille spillet.

Næmmen så interessant da.....

44 ganger så intresant som din post som ikke har noe med topic i det hele tatt.

 

Vil si hans post var mer interessant enn din førstepost som var et tappert forsøk på "hardware bragging"

I motsetning til alle andre som nevner de har mer enn bra nok, og som andre har nevnt er ikke kravene store, er som å skryte fordi man har en bil som ikke må sveives i gang.

De har i det minste interesse av spillet som ble nevnt, helt klart i motsetning til deg :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Godt over anbefalt kravene, ikke at jeg kommer til å spille spillet.

 

Næmmen så interessant da.....

44 ganger så intresant som din post som ikke har noe med topic i det hele tatt.

 

Vil si hans post var mer interessant enn din førstepost som var et tappert forsøk på "hardware bragging"

I motsetning til alle andre som nevner de har mer enn bra nok, og som andre har nevnt er ikke kravene store, er som å skryte fordi man har en bil som ikke må sveives i gang.

De har i det minste interesse av spillet som ble nevnt, helt klart i motsetning til deg :p

Det vet man da ikke, de fleste nevnte ikke noe om de ville eller ikke ville ha spillet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Godt over anbefalt kravene, ikke at jeg kommer til å spille spillet.

Næmmen så interessant da.....

44 ganger så intresant som din post som ikke har noe med topic i det hele tatt.

 

Vil si hans post var mer interessant enn din førstepost som var et tappert forsøk på "hardware bragging"

I motsetning til alle andre som nevner de har mer enn bra nok, og som andre har nevnt er ikke kravene store, er som å skryte fordi man har en bil som ikke må sveives i gang.

 

Kommentaren din er fortsatt like usakelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...