oOF Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Skulle til å kjefte på Lallana, men så kom jeg på at han ikke starter...
Mchansern Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Papiss Cisse har europas verste skudd-teknikk.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Milner og Ibe har spilt dårlig til nå.
Tunky Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Skrevet 6. desember 2015 Lite som funker for noen av lagene. Håper Klopp setter inn en mer kreativ spiller for Allen eller Milner asap.
GLN Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Dette funker ikke, inn med Lallana/Coutinho og Sturridge.
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Milner og Ibe har spilt dårlig til nå. Forventer 0 av Milner. Hvor alvorlig er det med hælen til Hendo? Haster nå. Gjør vi ikke noe blir dette en kjedelig 0-0 kamp.
Stimann Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Dette har vært en dårlig første omgang! Alt for lite kreativitet på midtbanen og pasningene sitter ikke...
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Dette funker ikke, inn med Lallana/Coutinho og Sturridge. Har du sjekka benken til Pool?
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Inn med Henderson, Lallana og Sturrdige. Er nesten litt krise nå!
sector Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Ja det er utrolig hvor stor forskjell det er på Liverpool med og uten Coutinho.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Milner og Ibe har spilt dårlig til nå. Forventer 0 av Milner. Det gjør jeg. Til den lønna han får og den hypen han fikk av de fleste her inne forventer jeg mye av han. Men ser ut som dette blir Joe Cole all over again...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå