Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Det er utrolig hvordan du kan konkludere slik fra den artikkelen. Satser du på at folk ikke gidder å lese den, eller tror du virkelig på hva du selv skriver?

 

Her er en annen interessant artikkel. Smakebit:


In August, around the same time the decision was made to keep the Manafort investigation at a low simmer, the F.B.I. grappled with whether to issue subpoenas in the Clinton Foundation case, which, like the Manafort matter, was in its preliminary stages. The investigation, based in New York, had not developed much evidence and was based mostly on information that had surfaced in news stories and the book “Clinton Cash,” according to several law enforcement officials briefed on the case.

 

Hvor mange ganger har FrihetensRegn blitt tatt i å presentere artikler som sier noe annet enn han påstår? Dette begynner å bli parodisk. Trumpetistenes desperasjon er påtakelig.

 

 


Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.
Det var vel ikke engang snakk om nakne kvinner, men mindreårige nakne jenter. At folk kan støtte slik oppførsel er ikke motbydelig. Det er helt avskyelig og fullstendig forkastelig. Men med den slags holdninger er det lettere å "forstå" at voldtekter og mishandling av kvinner og barn skjer. Trump er vel nå også saksøkt for å ha voldtatt en 13år gammel jente, noe som forsåvidt føyer seg pent videre inn i rekken hans. :(

 

Og før Trumpetistene galopperer inn med forsvaret "jeg tror ikke noe på at han voldtok 13-åringen, men uansett er det et uttrykk for god mannlig seksualitet å voldta 13 år gamle jenter" så bør man ha konteksten i bakhodet:

 

13-åringen skal ha blitt voldtatt på fester hos den overgrepsdømte Jeffrey Epstein, som Trump omtaler i varme ordelag, blant annet at Epstein hadde "fantastiske fester med noen veldig unge jenter som de fleste nok ville synes var for unge". Epstein sitter altså nå inne i ganske mange år for seksuelle overgrep mot barn.

 

Dette kommer i tillegg til Trumps uttalelser som f.eks. den om den ti år gamle jenta som Trump gliste sleskt mot og sa rett foran henne at han kom til å date henne om ti år. Og ikke minst hans iver etter å dundre inn i garderoben for å glo på nakne mindreårige jenter.

 

Donald "Pedo" Trump er en Ekte Mann, mener Trumpetistene tydeligvis. Litt av en mann...

 

 

 

 

Svenskene trenger visst en som Donald Trump

 

Volvo skal flytte enda mer bilproduksjon fra Sverige til Kina

 

http://www.dn.se/ekonomi/volvo-lagger-tillverkning-i-kina/ :(

 

Akkurat som Made In USA tradisjonelt betydde kvalitet, har også Made In Sweden vært kvalitetstempel, men snart bare historie.

 

Hva har dette med temaet i denne tråden å gjøre?

 

Fordi Trump har kritisert Ford for å flytte bilproduksjon til Mexico. Det medfører tap av amerikanske arbeidsplasser og han sier videre at han vil pålegge Ford 35% ekstraskatt når de vil sende biler inn i USA

 

http://abcnews.go.com/Politics/trump-attacks-ford-motor-outsourcing-car-production-mexico/story?id=42112216

 

Men hvilken relevans har det for tråden? Tråden handler om Donald Trump og USA. Sverige er ikke USA.

 

 

Synes det er helt tullete at disse detaljene diskuteres i et presidentvalg, som egentlig er et systemvalg, men det handler om stor makt og korrupsjon så det etablerte bruker alt de kan for å sverte en motstander som kan true det korrupte systemet som er der i dag.

 

Man kan lure på om Trump vil gli inn i et lignende system og tilsvarende korrupte forbindelser, men ser man på de stygge kreftene i denne valgkampen, forstår man kanskje hva det handler om.

 

Av to onder (?) vil jeg mye heller ha Trump som ser ut til å være ærlig om hva han snakker om. Han virker så utrolig mye mer troverdig når han forteller om systemet som er rigget og korrupsjonen/kriminaliteten som omgir systemet som er der i dag.

 

https://www.youtube.com/watch?v=nF0YpXcZw9U
https://www.youtube.com/watch?v=nF0YpXcZw9U

 

Trump er ikke ærlig i det hele tatt. Han lyver absolutt hele tiden. Han er ikke engang anti-Establishment. Han er en del av The Establishment, og omgir seg med Establishment-folk. Han sier det selv også nå: Han liker The Establishment.
Ant anti-Establishment-våset hans har vært et spill for galleriet. Han har løyet.

 

Trump virker kanskje troverdig på noen som er ufattellig naive, mangler kunnskap om selv de enkleste sammenhenger, og ikke har fulgt med på Trumps løgnferd gjennom valgkampen. Forhåpentligvis er ikke de fleste amerikanere slik.

 

Litt mer info her:

 

http://www.huffingtonpost.com/nomi-prins/donald-trumps-anti-establishment-scam_b_10927244.html

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg tror ikke på anklagene, men hvis de stemmer så er det helt greit, for det at en voksen mann tvinger seg på mindreårige jenter for å glo på dem nakne er helt normalt og det ypperste innenfor mannlig seksualitet!"

 

Godt jobbet. Forsvaret av Trump blir bare mer og mer panisk og bisarrt. Litt som kandidaten selv.

Ingen som har gjort det du påstår, følgelig heller ingen som har forsvart det. Du er en notorisk løyner, det er sikkert. I profilen din oppgir du til og med at du er mann.

 

Det som er panisk og bisarrt er dere feministers angrep på normal mannlig seksualitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At det var Hillary personlig som stod for noe av dette eller at det er hun som "styrer DNC" kjøper jeg ikke, hun er bare en brikke i spillet som alle de andre kandidatene også er/var og som håper på å vinne ett valg.

 

Nå viser det seg jo at DNC hadde bestemt seg for Clinton helt fra starten, og det er lekkede e-poster som viser at de bare arrangerte møter med andre kandidater for å late som det var et rettferdig primærvalg.

 

DNC er råttent og Clinton er en elendig kandidat. Men Trump er mye verre.

 

 

Bedre å være en simpel løgner som vil ordne opp i probleme i USA enn å være en kalkulert løgner som vil starte en atomkrig.

 

Skal vi se...

 

Clinton: Var med på å utforme en atomavtale med Iran som bidrar til å hindre atomkrig.

 

Trump: Har flere ganger spurt om han som president kan fyre av atombomber, og har snakket om å utslette både det ene og det andre. Generelt ivrig på atombombebruk:

 

https://thinkprogress.org/9-terrifying-things-donald-trump-has-publicly-said-about-nuclear-weapons-99f6290bc32a

 

Hva var det du sa igjen, sa du?

 

 

 

Det er for faen ikke naturlig mannlig oppførsel å gå inn i en garderobe bare fordi man synes det hadde vært spennende å se noen nakne, like lite som det er "naturlig mannlig oppførsel" å voldta noen bare fordi man kunne tenkte seg å ha sex med de.

 

AtW

 

Det er bare å følge med på hva unge menn i dagens samfunn holder på med. De installerer skjulte kamera i jentegarderoben, de gjør stort sett alt de kan for å se jenter nakne.

 

Hadde det vært en missekonkurranse og døra sto på gløtt til garderoben der du vet missene er nakne, skal jeg vedde på det hadde gått gjennom hodet på de fleste menn at de ønsker å gå inn der og se alle de flott damene nakne.

 

"De" installerer ikke skjulte kameraer. Omtrent ingen gjør det. Det er noen svært få som gjør det.

 

Jeg liker nakne damer jeg altså, men det er en ting å like noe. Det er noe annet å tvinge seg på noen. Og Trump tvang seg på mindreårige jenter.

 

Men for Trumpetistene er det helt greit.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

 

 

Svenskene trenger visst en som Donald Trump

 

Volvo skal flytte enda mer bilproduksjon fra Sverige til Kina

 

http://www.dn.se/ekonomi/volvo-lagger-tillverkning-i-kina/  :(

 

Akkurat som Made In USA tradisjonelt betydde kvalitet, har også Made In Sweden vært kvalitetstempel, men snart bare historie.

 

Hva har dette med temaet i denne tråden å gjøre?

 

Fordi Trump har kritisert Ford for å flytte bilproduksjon til Mexico. Det medfører tap av amerikanske arbeidsplasser og han sier videre at han vil pålegge Ford 35% ekstraskatt når de vil sende biler inn i USA

 

http://abcnews.go.com/Politics/trump-attacks-ford-motor-outsourcing-car-production-mexico/story?id=42112216

 

Men hvilken relevans har det for tråden? Tråden handler om Donald Trump og USA. Sverige er ikke USA.

 

Ford har forøvrig vært klar på at flyttingen av småbil-assembly, som er hva som flyttes til Mexico pga. lave marginer i USA, ikke vil koste amerikanske arbeidsplasser. Småbil-assembly i Mexico skal fortsatt bruke deres amerikansk-produserte deler, og større biler og SUV-produksjonen fortsetter i USA.

Men slike detaljer bryr ikke Trump seg om, det kunne jo se ut som problemet ikke er hva han løgnaktig prøver å fremstille det som. For det er hva han gjør, lyver og bløffer dagen lang. I gjennomsnitt ca. hvert 3. minutt ifølge dem som følger med på sånt.

Lenke til kommentar

Angående det Trump sa i den bussen(?) med en annen mann. For en fæl fyr Trump er! Derfor må vi (eller enkelte her) dra det opp veldig mange ganger, og så kan vi (altså de som drar det opp hele tiden) heller forgude Hillary som beskriver andre mennesker som "superpredators" og "sand niggers". Mye bedre det. Førstnevnte i full offentlig også, og Bernie Sanders har også uttalt at det var et rasistisk ord, og alle visste at det var et rasistisk ord. Halleluja.

Lenke til kommentar

Vel, Clinton er krigskåt. Som sagt tidligere her, hun sier mye. Det er som disse partifolka som sier det ene og det andre for å komme til makten, for å så gjøre det motsatte. Det finnes ikke mer jævligere. Trump er i hvertfall ærlig i sin sak, i steden for å lyge til folket og når man er president gjøre det motsatte.

 

Når det gjelder sakene om Trump og damer og det som har skjedd, så er flere av disse historiene blitt avkreftet. Og borte i USA, hvem ville ikke trådd fram og sakt "Trump gjorde noe mot meg"?. Mye rart i statene, og skal ikke se borifra noen av disse damene aldri har møtt Trump men som "står fram" i media og langer ut historien sin om han.

 

 

Oppsummert: Trump kommer til å ødelegge USA, Clinton kommer til å ødelegge verden.

 

Så, da skal folk få støtte den de vil. I min sak vil jeg heller USA skal ødelegges, enn verden. Ganske banalt hvis noen synes verden skal ødelegges - for det er nettopp det som skjer hvis Clinton blir president. Tro meg, hun kommer nok ikke til å ligge unna utskytningskodene.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 


"Jeg tror ikke på anklagene, men hvis de stemmer så er det helt greit, for det at en voksen mann tvinger seg på mindreårige jenter for å glo på dem nakne er helt normalt og det ypperste innenfor mannlig seksualitet!"

Godt jobbet. Forsvaret av Trump blir bare mer og mer panisk og bisarrt. Litt som kandidaten selv.

 

Ingen som har gjort det du påstår, følgelig heller ingen som har forsvart det. Du er en notorisk løyner, det er sikkert. I profilen din oppgir du til og med at du er mann.

 

Det som er panisk og bisarrt er dere feministers angrep på normal mannlig seksualitet.

 

Det er normal mannlig seksualitet å tvinge seg på mindreårige jenter for å se dem nakne?

 

Det var du som svarte med at mannlig seksualitet er OK og feminisme er fælt, som svar på at Trump tvang seg på mindreårige jenter for å se dem nakne. Du kan nesten ikke si det klarere - at det er normal mannlig seksualitet å tvinge seg på mindreårige jenter. Alt annet er fæl feminisme.

 

 

Angående det Trump sa i den bussen(?) med en annen mann. For en fæl fyr Trump er! Derfor må vi (eller enkelte her) dra det opp veldig mange ganger, og så kan vi (altså de som drar det opp hele tiden) heller forgude Hillary som beskriver andre mennesker som "superpredators" og "sand niggers". Mye bedre det. Førstnevnte i full offentlig også, og Bernie Sanders har også uttalt at det var et rasistisk ord, og alle visste at det var et rasistisk ord. Halleluja.

 

Clinton har ikke kalt noen "sand niggers":

 

http://www.snopes.com/hillary-sand-wikileaks-dump/

 

Hun har beklaget "superpredators".

 

Løgn fra Trumpetistene som vanlig.

 

 

Vel, Clinton er krigskåt. Som sagt tidligere her, hun sier mye. Det er som disse partifolka som sier det ene og det andre for å komme til makten, for å så gjøre det motsatte. Det finnes ikke mer jævligere. Trump er i hvertfall ærlig i sin sak, i steden for å lyge til folket og når man er president gjøre det motsatte.

 

Når det gjelder sakene om Trump og damer og det som har skjedd, så er flere av disse historiene blitt avkreftet. Og borte i USA, hvem ville ikke trådd fram og sakt "Trump gjorde noe mot meg"?. Mye rart i statene, og skal ikke se borifra noen av disse damene aldri har møtt Trump men som "står fram" i media og langer ut historien sin om han.

 


Oppsummert: Trump kommer til å ødelegge USA, Clinton kommer til å ødelegge verden.

 

Så, da skal folk få støtte den de vil. I min sak vil jeg heller USA skal ødelegges, enn verden. Ganske banalt hvis noen synes verden skal ødelegges - for det er nettopp det som skjer hvis Clinton blir president. Tro meg, hun kommer nok ikke til å ligge unna utskytningskodene.

 

Nei, Trump vil være mye mer ødeleggende både for USA og verden. Se f.eks. uttalelsene hans om alle han skal krige mot og drepe rundt i verden. Inkludert bruk av atomvåpen(!).

 

 


Psykopati er vel ganske "kronisk"? Eller, dyssosial personlighetsforstyrrelse som er navnet på det Trump lider av:
 
"Personlighetsforstyrrelse kjennetegnet ved likegyldighet for sosiale forpliktelser og uttalt mangel på forståelse for andres følelser. Det foreligger stor diskrepans mellom atferd og gjeldende sosiale normer. Atferden er ikke særlig påvirkelig av negative erfaringer, herunder straff. Pasienten har lav frustrasjonstoleranse og lav terskel for aggresjonsutbrudd, herunder voldshandlinger. Det er en tendens til å bebreide andre, eller til å gi plausible rasjonaliseringer for den atferden som bringer pasienten i konflikt med samfunnet."
 
Hvlken kronisk sinnssykdom lider Clinton av?

 

Trolig samme, som så mange politikere. :)

 

Og, viser det seg, ledende kapitalister og frimarkeds-agitatorer.

 

Merkelig det der. Men i motsetning til under anarkiet/liberalismen så har den moderne demokratiske stat systemer som søker å motvirke slikt. I anarkiet/liberalismen får psykopatien fritt spillerom.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det er naturlig, jeg har ikke sagt det er greit.

 

Dessuten trenger ikke homoseksuelle snike seg inn i herregarderoben, de har jo allerede tilgang.

 

Sitat, zeebra, for ca. to døgn siden:

 
"Jeg hadde nok også gått uanmeldt inn i damegarderoben til missekonkurranse og jeg kunne. Det var nok ikke for å stirre på mindreårige. De fleste var nok over seksuell lavalder, og det var nok de han ville se uansett.
 
Hvem vil ikke se nakne damer? Alle hadde gått inn i en damegarderobe full av nakne flotte damer."
 
Med andre ord: Du sa det var greit. Du hadde også gjort det. Du hadde med glede tvunget deg på 16 år gamle jenter. Eller, sannsynligvis yngre enn det også, for det var jo bare de fleste som var over den seksuelle lavalder. Det betyr at det var i det minste noen der under. Og det var det jo. De fleste var vel 15 og under.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vel, Clinton er krigskåt. Som sagt tidligere her, hun sier mye. Det er som disse partifolka som sier det ene og det andre for å komme til makten, for å så gjøre det motsatte. Det finnes ikke mer jævligere. Trump er i hvertfall ærlig i sin sak, i steden for å lyge til folket og når man er president gjøre det motsatte.

 

Når det gjelder sakene om Trump og damer og det som har skjedd, så er flere av disse historiene blitt avkreftet. Og borte i USA, hvem ville ikke trådd fram og sakt "Trump gjorde noe mot meg"?. Mye rart i statene, og skal ikke se borifra noen av disse damene aldri har møtt Trump men som "står fram" i media og langer ut historien sin om han.

 

 

Oppsummert: Trump kommer til å ødelegge USA, Clinton kommer til å ødelegge verden.

 

Så, da skal folk få støtte den de vil. I min sak vil jeg heller USA skal ødelegges, enn verden. Ganske banalt hvis noen synes verden skal ødelegges - for det er nettopp det som skjer hvis Clinton blir president. Tro meg, hun kommer nok ikke til å ligge unna utskytningskodene.

Nei, Trump vil være mye mer ødeleggende både for USA og verden. Se f.eks. uttalelsene hans om alle han skal krige mot og drepe rundt i verden. Inkludert bruk av atomvåpen(!).

Ja, det har han sakt. Men jeg vet ærlig talt ikke om Trump er typen til sånt. Han er en business mann som skal bli president. Jeg tror dette bare er ord det amerikanske folk vil høre. Amerikanerne digger jo det han sier for en grunn.

 

Men Clinton har ikke sakt noe, betyr det da at hun kommer til å ligge unna? Nope. Vi vet jo aldri hva Clinton kan finne på. Hun har skjulte agendaer, og er som politiker. Sier det folket vil høre - gjør det motsatte. Det er ganske skremmende. Det å ikke vite.

Lenke til kommentar

Hillary Clintons trussel: 

“She came directly to me as soon as she hit the door … She caught me and took my hand and said: ‘I am so happy to meet you. I want you to know that we
appreciate everything you do for Bill.’”

Broaddrick says she found these comments “scary”

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/oct/11/hillary-clinton-bill-accusers-jones-willey-broaddrick

Lenke til kommentar

 



Vel, Clinton er krigskåt. Som sagt tidligere her, hun sier mye. Det er som disse partifolka som sier det ene og det andre for å komme til makten, for å så gjøre det motsatte. Det finnes ikke mer jævligere. Trump er i hvertfall ærlig i sin sak, i steden for å lyge til folket og når man er president gjøre det motsatte.

 

Når det gjelder sakene om Trump og damer og det som har skjedd, så er flere av disse historiene blitt avkreftet. Og borte i USA, hvem ville ikke trådd fram og sakt "Trump gjorde noe mot meg"?. Mye rart i statene, og skal ikke se borifra noen av disse damene aldri har møtt Trump men som "står fram" i media og langer ut historien sin om han.

 


Oppsummert: Trump kommer til å ødelegge USA, Clinton kommer til å ødelegge verden.

 

Så, da skal folk få støtte den de vil. I min sak vil jeg heller USA skal ødelegges, enn verden. Ganske banalt hvis noen synes verden skal ødelegges - for det er nettopp det som skjer hvis Clinton blir president. Tro meg, hun kommer nok ikke til å ligge unna utskytningskodene.


Nei, Trump vil være mye mer ødeleggende både for USA og verden. Se f.eks. uttalelsene hans om alle han skal krige mot og drepe rundt i verden. Inkludert bruk av atomvåpen(!).

Ja, det har han sakt. Men jeg vet ærlig talt ikke om Trump er typen til sånt. Han er en business mann som skal bli president. Jeg tror dette bare er ord det amerikanske folk vil høre. Amerikanerne digger jo det han sier for en grunn.

 

Men Clinton har ikke sakt noe, betyr det da at hun kommer til å ligge unna? Nope. Vi vet jo aldri hva Clinton kan finne på. Hun har skjulte agendaer, og er som politiker. Sier det folket vil høre - gjør det motsatte. Det er ganske skremmende. Det å ikke vite.

 

Men så fantastisk betryggende. Man aner ikke hvor man har Trump, men man skal håpe på at han ikke er gal nok til å følge opp sine egne ord...

 

Vi vet hva Clinton kan finne på. Og det er ikke i nærheten av det den meget farlige Trump kan finne på.

 

 

Altså ... Hva vil dere ha? Hehe


“Mr Trump may have said some bad words,” she said. “But Bill Clinton raped me, and Hillary Clinton threatened me. I don’t think there’s any comparison.”

 

Read more at: http://www.vanguardngr.com/2016/10/mr-trump-may-said-bad-words-bill-clinton-raped/


 

Trumpetistene prøver å fjerne fokus fra Trumps voldtekter, mishandling og overgrep mot mindreårige barn ved å vise til Bill Clinton. Bill Clinton er irrelevant i denne diskusjonen. Hillary er ikke Bill. Men Trump er en syk psykopat og en barneovergriper.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hillary Clintons trussel:

“She came directly to me as soon as she hit the door … She caught me and took my hand and said: ‘I am so happy to meet you. I want you to know that we

appreciate everything you do for Bill.’”

Broaddrick says she found these comments “scary”

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/oct/11/hillary-clinton-bill-accusers-jones-willey-broaddrick

Det er ikke samme?

Lenke til kommentar

 

"Jeg tror ikke på anklagene, men hvis de stemmer så er det helt greit, for det at en voksen mann tvinger seg på mindreårige jenter for å glo på dem nakne er helt normalt og det ypperste innenfor mannlig seksualitet!"

 

Godt jobbet. Forsvaret av Trump blir bare mer og mer panisk og bisarrt. Litt som kandidaten selv.

Ingen som har gjort det du påstår, følgelig heller ingen som har forsvart det. Du er en notorisk løyner, det er sikkert. I profilen din oppgir du til og med at du er mann.

 

Det som er panisk og bisarrt er dere feministers angrep på normal mannlig seksualitet.

 

Synes du det er greit å buse inn i garderoben til (mindreårige) damer uten deres tillatelse? Synes du det er greit å plante hånden din opp i underlivet  på damer fordi du er kjendis? Er det greit å voldta 13åringer når du er i 40.årene selv? Er det greit å voldta?  Er dette vanlig oppførsel i ditt hode for menn som du i din verden ikke kaller "feminister" ?

Endret av Vice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred, så går nok dette kjempebra.

Jeg har respekt for kvinner. Jeg er bare ikke en løgner eller selvlurer som dere andre her, som påstår dere ikke vil se kvinner nakne.

 

Dette er like overbevisende som om du hadde skrevet: "Jeg har respekt for alle disse skitne horene av kjønnet "kvinne" i denne verden. De ber alle på sine knær om å bli voldtatt. Og jeg respekterer dem."

Lenke til kommentar

 

Hillary Clintons trussel:

“She came directly to me as soon as she hit the door … She caught me and took my hand and said: ‘I am so happy to meet you. I want you to know that we

appreciate everything you do for Bill.’”

Broaddrick says she found these comments “scary”

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/oct/11/hillary-clinton-bill-accusers-jones-willey-broaddrick

Det er ikke samme?

 

Joda, helt det samme. En forferdelig trussel.

All together now:

‘I am so happy to meet you. I want you to know that we

appreciate everything you do for Bill.’

 

EVQ4zTR.jpg

Lenke til kommentar

Synes du det er greit å buse inn i garderoben til (mindreårige) damer uten deres tillatelse? Synes du det er greit å plante hånden din opp i underlivet  på damer fordi du er kjendis? Er det greit å voldta 13åringer når du er i 40.årene selv? Er det greit å voldta?

Nei, det er ikke greit. Men det er ti ganger verre å komme med slike falske beskyldninger om noen. Det gjør du.

Lenke til kommentar

 

 

 

Vel, Clinton er krigskåt. Som sagt tidligere her, hun sier mye. Det er som disse partifolka som sier det ene og det andre for å komme til makten, for å så gjøre det motsatte. Det finnes ikke mer jævligere. Trump er i hvertfall ærlig i sin sak, i steden for å lyge til folket og når man er president gjøre det motsatte.

 

Når det gjelder sakene om Trump og damer og det som har skjedd, så er flere av disse historiene blitt avkreftet. Og borte i USA, hvem ville ikke trådd fram og sakt "Trump gjorde noe mot meg"?. Mye rart i statene, og skal ikke se borifra noen av disse damene aldri har møtt Trump men som "står fram" i media og langer ut historien sin om han.

 

 

Oppsummert: Trump kommer til å ødelegge USA, Clinton kommer til å ødelegge verden.

 

Så, da skal folk få støtte den de vil. I min sak vil jeg heller USA skal ødelegges, enn verden. Ganske banalt hvis noen synes verden skal ødelegges - for det er nettopp det som skjer hvis Clinton blir president. Tro meg, hun kommer nok ikke til å ligge unna utskytningskodene.

Nei, Trump vil være mye mer ødeleggende både for USA og verden. Se f.eks. uttalelsene hans om alle han skal krige mot og drepe rundt i verden. Inkludert bruk av atomvåpen(!).
Ja, det har han sakt. Men jeg vet ærlig talt ikke om Trump er typen til sånt. Han er en business mann som skal bli president. Jeg tror dette bare er ord det amerikanske folk vil høre. Amerikanerne digger jo det han sier for en grunn.

 

Men Clinton har ikke sakt noe, betyr det da at hun kommer til å ligge unna? Nope. Vi vet jo aldri hva Clinton kan finne på. Hun har skjulte agendaer, og er som politiker. Sier det folket vil høre - gjør det motsatte. Det er ganske skremmende. Det å ikke vite.

Men så fantastisk betryggende. Man aner ikke hvor man har Trump, men man skal håpe på at han ikke er gal nok til å følge opp sine egne ord...

 

Vi vet hva Clinton kan finne på. Og det er ikke i nærheten av det den meget farlige Trump kan finne på.

Anbefaler deg å lese denne:

https://soapboxie.com/us-politics/Why-Donald-Trump-is-Not-as-Dangerous-as-Hillary

 

 

Noen sitater jeg hentet derfra:

 

Hillary knows both the levers of power and how to use them, as the result of a lifetime in Washington, and has been ambitious to use them all her life. Man or woman, such ambition, tempered by none of the lofty idealism or impeccable character of a Bernie Sanders, spells danger for any republic. Trump will be manageable. Hillary Clinton, the consummate inside player and wanna-be Warrior Queen, will not be.

Clinton er farlig. Hvorfor?:

 

Hillary has blood on her hands, as an enthusiastic cheerleader for US intervention in Libya and the overthrow of Muammar Gaddafi, when she joked gleefully, "We came, we saw, he died." Hillary's gun-running for Syrian rebels, and role in creating ISIS is well-known, as is her influential vote for the Iraq invasion.

 

....

 

Where Clinton has cast her eye, tens of thousands of Muslim children lie dead or maimed. There has rarely been an idea for a war that Hillary didn't like, and push for.

Trump sier mye skummelt som deportere immigranter, massiv militarisme osv, men Clinton har en forhistorie med å gjøre begge disse tingene.

 

Anbefaler å lese artikkelen så får man et bedre inntrykk. Tydeligvis noen som tror Clinton er en engel ... Krig over en kåt Trump ...

 

I tillegg. Trump har ingen/få venner i Washington. Clinton har mange som er klar til å gjøre det hun sier.

Altså, hvem tror det går an å utestenge muslimer fra USA? Umulig. Sette opp en mur? Umulig.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...