Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen kan folk ta denne tullingen seriøst?

 

Trump: I might deserve credit for Iran detainees' release

 

http://www.politico.com/story/2016/01/donald-trump-iran-prisoner-release-217884

 

Eller når han løgnaktig fremstiller det som Iran får penger av USA

 

e0AWI29.png

 

- mens fakta er det er Irans egne penger, som har vært frosset i europeiske banker, som nå altså frigis pga. av Atom-avtalen

 

Det finnes overhodet inget seriøst eller sannferdig med mannen jo, bare en endeløs rekke av tøv, dag ut og dag inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som en republikansk analytiker humrende uttrykte det etterpå:
— Ikke le, en liten gruppe av velgerne kommer til å oppfatte Palins "rambling endorsement" av Trump som en fordel.  :rofl:
 
Det positive er vel at det er duket for mer SNL-stoff fremover.

 

Og man lar seg ikke fornekte i Trumps hjemby heller:
569f05ee2a00004d00030dac.jpeg

Storyen de kjører nederst på siden handler forøvrig om Palins sønn. Go figure.  :whistle:

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trump kommer nok ikke til å vinne. Jeg tror ikke de sterke lobbygruppene i USA vil la han vinne, de er nok mer interessert i noen de kan ha litt bedre kontroll over.

 

Vil det ikke egentlig bli enklere for "byråkratiet og de som styrer bak i kulissene" å ha kontroll med president Trump enn f.eks. president Ted Cruz ?  :hmm:

 

Med Trump som president risikerer man i verste fall en del tøvete uttalelser om dagligdagse ting osv. mens Cruz sannsynligvis har mer ryggrad til å stå på sine ideer.

 

For oss utenfor USA er kanskje Trump det "tryggeste" resultatet (hvis republikanerne vinner) har jeg begynt å tenke.

Lenke til kommentar

 

Trump kommer nok ikke til å vinne. Jeg tror ikke de sterke lobbygruppene i USA vil la han vinne, de er nok mer interessert i noen de kan ha litt bedre kontroll over.

 

Vil det ikke egentlig bli enklere for "byråkratiet og de som styrer bak i kulissene" å ha kontroll med president Trump enn f.eks. president Ted Cruz ?  :hmm:

 

Med Trump som president risikerer man i verste fall en del tøvete uttalelser om dagligdagse ting osv. mens Cruz sannsynligvis har mer ryggrad til å stå på sine ideer.

 

For oss utenfor USA er kanskje Trump det "tryggeste" resultatet (hvis republikanerne vinner) har jeg begynt å tenke.

 

 

Trump har for mye penger selv og finansierer sin egen valgkampanje, noe som gjør han vanskeligere å kontrollere. Han er også for uforutsigbar når han kommer med uttalelser om å  blande seg inn i "federal reserve", det kan ikke høres bra ut for de fleste som sitter med pengemakta i USA.

 

http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-federal-reserve_us_55c25749e4b0f7f0bebb5760

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det trollet driver med nå? Prøver han å presse kanalene til å velge Trump-vennlige debattledere?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Trump-dropper-TV-debatt-8333185.html?xtatc=INT-37-%5B2%5D

 

 

Når selv ikke Fox News jenker seg etter bullshittet hans så burde han vel ta det til etterretning, men spørs vel om han gjør det med tanke på hans manglende selvinnsikt. Uansett så er det jo bare han eget kandidatur dette går ut over så vinn-vinn for alle :)

Lenke til kommentar

Jeg synes at alle politikere i USA er drittsekker. Det eneste de bryr seg om er krig, muslimer og mer krig.

Hvorfor ingen som bryr seg om Detroit? Detroit gikk jo konkurs og er en av de fattigste statene i USA.

War, War, War. ISIS is a danger to national security bla bla bla. Helt seriøs så trenger USA mindre krig.

Lenke til kommentar

.Hvorfor ingen som bryr seg om Detroit? Detroit gikk jo konkurs og er en av de fattigste statene i USA.

 

Hva med Detroit? Tror du vi her i Norge får vite noe om hva myndighetene i USA gjør med Detroit? Grunnen til at du bare leser om krig er fordi krig er relevant for oss. Michigan som stat klarer seg fint, og Detroit kommer seg sakte men sikkert på beina. Jeg er ikke så fryktelig kjent med hva som blir gjort for å gjenoppbygge Detroit, men jeg vet at det ikke er så fryktelig grusomt som man skal ha det til, og at det kommer inn en strøm av industri og unge arbeidere og sentrums-områdene er under konstant bygging.

 

Du må også huske på at USA har et lag av stater som en del av politikken, så det er ikke alltid de føderale myndighetene som har ansvarsbyrden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...