Gå til innhold

Vurdering av nye smileyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kjekt om man kunne velge hvilket smilefjes-theme en selv ville ha da. Vet ikke om det er vanskelig, eller om det i det hele tatt er mulig å lage, men kanskje en løsning som er verdt å se på ?

 

Kanskje dette er foreslått tidligere, jeg har ikke tatt meg tid til å lese _hele_ denne tråden.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som gir langt pokker i hvilke smilies forumet har? Det viktige er tross alt kvaliteten på det faglige innholdet her i forumet.. Hadde like mange engasjert seg i poster med faglig interessant innhold ville det slått positivt ut for kvaliteten på hele forumet. Men for all del, bare kjør på. Dette blir litt OT fra min side, og kan ses på mer som et hjertesukk. Og da avslutter vi fint med en: :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå er det også viktig å merke seg at jeg bare har laget disse: :wow::green: og :w00t:

Vannvittig bra!

 

Den gamle mr green ser bare stygg ut. Den er for mørk, og liten til at det går an å se skikkelig hva det er.

 

Den nye woot'en var jo utrolig mye stiligere enn den gamle! Den gamle woot'en har sånn stygg mørk gulfarge. Huff.

 

Uansett, smilies er ikke så veldig viktig - det viktigste er at kun én stil brukes - og aller helst invision stilen, siden de er mye "penere" og tydeligere :p

 

EJH: Får jeg lov å bruke dine smilies i mitt eget forum?

 

 

Til admins: Det går utrolig tregt med dere. Jeg ser ikke helt hvorfor det skal ta dager før dere får gjort slik at kun noen utvalgte smilies vises når du poster. "Poste-siden" er jo nå 3 ganger så lang som normalt, pga at alle smilies'ene vises.

Det tar i underkant av 5 minutter å fikse det - er jo bare å velge yes/no på de som skal fikses :roll:

Lenke til kommentar
Er det bare meg som gir langt pokker i hvilke smilies forumet har? Det viktige er tross alt kvaliteten på det faglige innholdet her i forumet.. Hadde like mange engasjert seg i poster med faglig interessant innhold ville det slått positivt ut for kvaliteten på hele forumet. Men for all del, bare kjør på. Dette blir litt OT fra min side, og kan ses på mer som et hjertesukk. Og da avslutter vi fint med en: :dontgetit:

Må si meg veldig enig her. Merkelig at dette ikke kom før side 8 :shocking:

Ellers: tusen takk for at den forferdelige rofl greia er borte og for at blush endelig er tilbake

Lenke til kommentar
saken er den at vi ikke helt har bestemt hvilke som skal forbli og hvilke som skal ut. regner med at de største vil forsvinne.

 

har fjernet mange av de klikkbare smiliene nå. Er mulig det blir tilogmed enda færre. For å se en komplett liste trykk "Vis alle" nederst på "klikkbare smilies" boksen.

FLOTT!

 

Heh, har ikke sett de nye før akkurat nå, men jeg ser jo en del som har vært før og som det er klaget på. Bra at mesteparten av dem er vekk iallefall.

 

Men et par småting, if you dont mind: :)

 

Først, kan du ta vekk :!: :idea: fra listen over "klikkbare smilies"? De er sjeldent brukt og jeg tror at å legge inn w00t der istedenfor ville vært en god ide (Pluss en til da :))

 

Kan du også få "Vil alle" til heller å hete "Vis resten" og la den gjøre akkurat det? Vi trenger nemlig ikke se smiliene både her og når vi trykker på den lenken. Jeg vet at ikke Invisioboard støtter det, men kanskje du eller Ueland kan ordne på det?

 

Og siden at listen over smilier er så stor, kan du utvide den textboxen som jeg skriver i akkurat nå slik at den blir like høy som denne boksen?

 

I tillegg vil jeg vise til en post jeg lagde for en stund siden og *inderlig* be dere ta en titt på den snart:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163981&hl=svar

 

Så litt på hver enkel smily: :)

:yikes: - Litt for mye animasjon kanskje? Bare kort den ned litt så blir den sikkert bra :)

 

:shocking: :omg: - Dette er to forskjellige smilier i listen, allikevel er de helt like...

 

Og til slutt: For å vise oss alle, kan ikke du eller noen andre ta alle smiliene vi har på forumet nå, forminske de ned til mrgreen-størrelse og legge dem ut igjen, slik at vi alle for se med egne øyne hvordan dette ville sett ut? Kan jo være at det blir meget bra da, og da slipper vi så schvære linjeskift også :)

 

Hvis du føler at det blir for mye arbeid, hva med å sette opp skriftstørrelsen på forumet slik at teksten er like stor som smiliene? Eventuelt på en testserver, bare for å sjekke?

 

Og folkens, ikke gidd kom med slike "Nei nå slutter jeg pga stygge smilier"-poster :) Vi er bare i en public beta fase her :)

Lenke til kommentar
EJH: Får jeg lov å bruke dine smilies i mitt eget forum?

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det er klart du skal få bruke dem! Hvem vet: kanskje de sprer seg :D Hadde bare vært moro for meg ihvertfall, selv om enkelte misliker dem og hevder det er blasfemi.

Endret av EJH
Lenke til kommentar

Hvis dere skal ha de nye smilyene så kan dere i allefall fjerne de fra "Clickable Smilies".

For de som ikke har skjermer som tåler høy oppløsning (over 1024x768) så får du et skjermbildet som vil se slik ut når du skal quote et inlegg:

http://www.b-real.net/pix/hardware.no/nye.....25.11.2003.png

 

Som dere ser så fyller den "Clickable Smilies" HELE skjermen og ødelegger posting.

Hvis dere kan justere antall "Clickable Smilies" til 24 og heller ha resten under "Show All", så hadde det vært ektremt kjekt.

 

Please gjør noe med dette, pga det er MEGET irriterende og måtte scrolle seg ned for å finne "Add Reply" knappen hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...