Gå til innhold

Vurdering av nye smileyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg synes om alle de animerte. Vi har jo tross alt et forbud mot animerte avatarer. Grunnlaget jeg har hørt der er at det tar oppmerksomheten fra det viktige - postene. Kan ikke si at de animerte smileyene er så mye bedre... Det er ikke det at jeg bryr meg værre, men rett skal være rett :ranting:

Lenke til kommentar
Har ikke lest postene her, men jeg synes det er for mange smilies. Det blir slitsomt i lengden å måtte scrolle nedover siden for å fine svarknappen

skal begrense "default" listen da alt er ferdig.

 

da det gjelder animerte smileys må dette antagligvis tilpasses etterhvert. Vi vil først se hva som funker, og hva som ikke funker. Men da det er sagt så var det jo animerte smileyer fra før også.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke like vant med photoshop som jeg er med paint shop pro, så her er resultatet etter at jeg prøvde meg litt frem der: mrgreen.gif

Som sagt, mrgreen kan ikke erstattes...

Nå er du bare sta :(

 

Gi meg gjerne er begrunnelse om hvorfor den ikke kan erstattes. Mrgreen har liten mening, og brukes alt for mye i forhold til sammenhengen.

 

Hvis den er så utrolig viktig for enkelte anbefaler jeg som sagt å legge den ut på en annen server ala avatar og bruke img taggen for å vise den.

Lenke til kommentar

Ja men den er jo utrolig stygg. Eneste forskjell på game mrgreen og nye er jo at den nye passer stilsettet vi tar i bruk. Fargen, øynene, munnen. LIK. Hvis det er uttrykket som er argumentet så grubler jeg over hvilket uttrykk den gamle får frem som den nye ikke klarer.

 

Personlig har jeg aldri likt mrgreen smileyen, og hadde det vært opp til meg ville den vært borte for lengst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...