Gå til innhold

Vurdering av nye smileyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..disse smileyene var da kos?

 

:rofl: <--- denne er den beste ever :fun:

 

EDIT: MEN, nå er det slik at alle smileyene gjør at det er LAAAAAANGT mellom skrivefeltet og "svar"-knappen. Og det er irriterende. Dere bør fjerne de fleste fra standardvinduet, og bare ha de i "vis alle".

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Kan ikke si noe annet en at jeg er skuffet over at hardware.no har tatt i bruk disse smilyene.

 

Så vidt så jeg husket så sa yummy en eller annen gang at serriøsiteten vil komme til å synke kraftig hvis man la til slike smilyer.

Lurer på hva som har fått dere til å bytte mening.

Kan du si si hvorfor du ikke liker de nye og hvorfor seriøsiteten som nå er nede på gulvet skal synke enda dypere?

Blir ikke smilies på 15 og 16 KB litt stort for folk med isdn, hvis det blir mangen av dem. Tenker da på: :rofl: :ranting:

Lenke til kommentar
Kan ikke si noe annet en at jeg er skuffet over at hardware.no har tatt i bruk disse smilyene.

 

Så vidt så jeg husket så sa yummy en eller annen gang at serriøsiteten vil komme til å synke kraftig hvis man la til slike smilyer.

Lurer på hva som har fått dere til å bytte mening.

Kan du si si hvorfor du ikke liker de nye og hvorfor seriøsiteten som nå er nede på gulvet skal synke enda dypere?

Blir ikke smilies på 15 og 16 KB litt stort for folk med isdn, hvis det blir mangen av dem. Tenker da på: :rofl: :ranting:

overdreven bruk av smileys er uansett en uting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...