Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Chelsea


Maefteda

Anbefalte innlegg

tJfI5AV.png VS lxtDVS1.png

 

Premier League, runde 10

Upton Park

Dommer: Jonathan Moss

Lørdag 24.10.15 - 16:00

TV2 Sport Premium 1

 

4. plass mot 12. plass i PL. West Ham har tatt sterke borteseiere mot Arsenal, Liverpool og Man City, men har slitt hjemme mot antatt svakere lag. Derfor kan det faktisk være gode muligheter for Chelsea i denne kampen.

 

Lagoppstilling West Ham:


Adrian

Jenkinson - Tomkins - Collins - Cresswell

Noble - Kouyate

Lanzini - Payet - Zarate

Sakho

 

Lagoppstilling Chelsea:

 

Begovic

Zouma - Terry - Cahill - Azpilicueta

Matic - Ramires

Willian - Fabregas - Hazard

Costa

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, vet ikke hvor alle sammen finner de fine små draktene som f.eks Chelsea sin som jeg stjal fra en annen kamptråd.

 

Skal sies at draktene er veldig fine i år og fortjener å bli sett. Siste ordentlige draktene før de blir ødelagt av dette makkverket av et emblem:

 

 

 

_76346943_whufc-new-badge-300x300.jpg

 

 

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Håper noen forteller kommentatoren på sumo hvordan Payet uttales. Sist jeg så West Ham kamp var det samme kommentator. Han er veldig flink på å si Payettt? Nekter å tro at det ser slik det uttales. Egentlig en fillesak, men dette er vel tredje West Ham kampen han sier navnet på samme måte. Blir vel mer "Paye" som er korrekt uttale tipper jeg. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Håper noen forteller kommentatoren på sumo hvordan Payet uttales. Sist jeg så West Ham kamp var det samme kommentator. Han er veldig flink på å si Payettt? Nekter å tro at det ser slik det uttales. Egentlig en fillesak, men dette er vel tredje West Ham kampen han sier navnet på samme måte. Blir vel mer "Paye" som er korrekt uttale tipper jeg. Noen som vet?

http://forvo.com/word/dimitri_payet/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...