Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Chelsea


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Blir det tap her så blir jeg ikke overrasket om han er sparket innen PL-runden er ferdigspilt.

Hahah, du ass

Tja, veldig svak sesong så langt, men så har du også den Carneiro-saken som jeg tror går dypere enn at Mourinho ble sint fordi hun løp ut på banen for å gjøre jobben sin.

Mm, du som United-supporter har helt sikkert inside informasjon fra Stamford Bridge :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Blir det tap her så blir jeg ikke overrasket om han er sparket innen PL-runden er ferdigspilt.

Hahah, du ass
Tja, veldig svak sesong så langt, men så har du også den Carneiro-saken som jeg tror går dypere enn at Mourinho ble sint fordi hun løp ut på banen for å gjøre jobben sin.

Mm, du som United-supporter har helt sikkert inside informasjon fra Stamford Bridge :)

 

Du har misforstått begrepet "diskusjon" og "tror".

Lenke til kommentar

 

Håper noen forteller kommentatoren på sumo hvordan Payet uttales. Sist jeg så West Ham kamp var det samme kommentator. Han er veldig flink på å si Payettt? Nekter å tro at det ser slik det uttales. Egentlig en fillesak, men dette er vel tredje West Ham kampen han sier navnet på samme måte. Blir vel mer "Paye" som er korrekt uttale tipper jeg. Noen som vet?

http://forvo.com/word/dimitri_payet/

 

Takk! Man kan høre t'en til slutt hvis man legger godviljen til. Aner ikke hvem Payett er ;)

Lenke til kommentar

Utrolig viktig for Chelsea å snu denne kampen. Klarer de det så har dem tre på rad og fortsatt en slags kontakt med topp 4. Taper Chelsea så øker presset og motgangen for Mourinho, noe som han håndterer på en særs dårlig måte. Dermed sprer det seg enda mer uro på Stamford Bridge.

Endret av Evgeny81
Lenke til kommentar

 

Du har misforstått begrepet "diskusjon" og "tror".

Helt sikkert, men Carneiro-saken er mediaskapt og kun en sak fordi hun er kvinne. Eller vet du navnet på den andre personen som var involvert også?

 

Fokuset har vært mest på Carneiro ja så du har muligens rett, men poenget mitt var egentlig bare det at begge to gjorde jobben sin. Ble de ikke bedt om å komme ut på banen?

Han het Hearn. Husker ikke fornavnet, men jeg kunne navnet på Eva Carneiro tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...