Gå til innhold

Nå betaler 6,5 millioner mennesker for Apple Music


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg personlig vil ikke bytte over til apple music fordi det er laget av apple for apple og det går imot at ting skal være universalt. Jeg personlig har en windows phone og hvis jeg skal kjøpe en apple watch så meg jeg kjøpe en Iphone noe jeg ikke vil. Jeg vil at hvis jeg har en android/ios/wp så vil jeg at usstyr som lages til og med fra samme produsent som tlf skal fungere på alle telefonen. feks sjekk ut microsoft sitt siste microsoft band. fungere på alle enheter

Lykke til med windows phone da ;) ps. Kommer en apple music app til android snart ;)

Vell. Man kan si hva man vil, men når det kommer til kryssplattform er vel MS best i klassen. Man kan så klart argumentere for hvorfor det er slik, og at de gjør det fordi de selger færre devicer på mobilmarkedet. Men jeg har jevnlig vært i møter med MS de siste årene, og de har en god stund før det ble klart hvordan WP umiddelbart ville slå til i markedet uttalt at de primært er en tjenesteleverandør. Og i utgangspunktet skal de være best på de tjenestene de leverer, uavhengig av plattform.

 

Igjen, om de er best kan helt sikkert diskuteres, men de skal i det minste ha for å forsøke. Xbox Music, eller Groove Music er sluppet på alle plattformer. MS band slippes på alle plattformer. Office slippes på alle plattformer, osv.

 

Like vel hører man ikke så mye om disse. Bruke selv Groove Music, og det fungerer for min del veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Apple Music er så innesperret og lite sosialt. Funksjonen med å dele spillelister og sanger med venner, eller abonnere på spillelister fra gud og en hver mann i Spotify er gull verdt. Weekly discover og bpm musikk etter hvordan du trener osv... Apple Music er som en online iTunes, lite sosialt og hører hjemme på 90-tallet."

 

"Apple må bare kaste fra seg iTunes og lage egen ny app for Apple music.. Mange som liker det tydeligvis, men hvor mange av disse abonnentene er de som uheldigvis har glemt å fjerne "automatisk fornyelse"? ;) Vi ser om et halvt år hvordan antall abonnerende kunder er."

 

Si meg har du prøvd Apple Music?

For det første så er det en egen dedikert app, og der er det vanlige dele-symbolet på både låter og spillelister...

Endret av Oddmi
Lenke til kommentar

Det verste med apple music synes jeg er appen på mobilen. Uoversiktlig og lite intuitiv.

Google music og spotify vinner lett her.

Når det kommer til utvalg kan jeg derimot ikke uttale meg.

Herlig hvor forskjellige folk er. For meg er Apple Msuic appen mye bedre enn Spotify sin. Google Music kan jeg ikke si noe om, den har jeg ikke brukt.

 

Utvalg kan ikke jeg heller si noe om. Jeg fant stort sett det jeg så etter hos både WiMp og Spotify, og gjør det samme i Apple Music. Men av en eller annen grunn kommer jeg over mye annen musikk jeg liker enn jeg gjorde i de to andre.

Lenke til kommentar

Jeg syns iTunes grensesnittet var helt forferdelig, og har aldri vært særlig fan av det tidligere heller. Ikke hjalp det på at alt var så forbannet tregt heller pga. pågang.

 

 Men får uansett ikke tilgang til iTunes programvaren på arbeids PC`en, så derfor er ett webgrensesnitt her perfekt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg syns iTunes grensesnittet var helt forferdelig, og har aldri vært særlig fan av det tidligere heller. Ikke hjalp det på at alt var så forbannet tregt heller pga. pågang.

 

 Men får uansett ikke tilgang til iTunes programvaren på arbeids PC`en, så derfor er ett webgrensesnitt her perfekt :)

Nettopp derfor er det fint at det finnes flere, gode alternative steder å kjøpe sin musikk. Hvis du, eller andre, trenger de løsningene som Spotify har etablert, og til og med syns Spotify er best, ja da handler dere selvsagt der.

 

For min del har jeg allerede blitt nesten litt glad i Apple Music og hører på mye mer, og variert, musikk enn jeg noen gang har gjort. Og jeg digger brukergrensesnittet...:-)

Lenke til kommentar

Kjøper aldri musikk digitalt, her er det rett og slett den gamle måten det går i. Altså fysisk medie :) Streaming og offline lister er en utmerket måte å lytte seg frem til ny musikk på, og er selvsagt å foretrekke på farten :p

 

Da skjønner jeg jo mer av hvorfor du ikke liker Apple Music...eller Spotify for den saks skyld...:-)))

Lenke til kommentar

Nå er jeg innom Tidal, etter å ha fått 3 mnd. prøvetid der før sommeren tror jeg det var. Kom da fra Spotify, så var i grunn bare for  å prøve HIFI-biten...men den syns jeg ikke det var verdt å betale for da jeg stort sett spiller fra fysisk medie når jeg koser meg i HIFI-kroken på loftet :)  Så har jeg bare blitt værende i grunn...kunne sikkert uten problemer hoppet over til Spotify igjen over natta...men lenge leve latskapen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg innom Tidal, etter å ha fått 3 mnd. prøvetid der før sommeren tror jeg det var. Kom da fra Spotify, så var i grunn bare for  å prøve HIFI-biten...men den syns jeg ikke det var verdt å betale for da jeg stort sett spiller fra fysisk medie når jeg koser meg i HIFI-kroken på loftet :)  Så har jeg bare blitt værende i grunn...kunne sikkert uten problemer hoppet over til Spotify igjen over natta...men lenge leve latskapen.

Selvsagt er valget ditt med et fysisk medium et alternativ. Har litt lett for å glemme det siden det er noen år siden jeg sluttet med det og nå virkelig setter pris på et voldsomt utvalg, lett tilgjengelig og med fantastisk lydkvalitet. Da er ikke det fysiske medie så viktig for meg lenger.

Lenke til kommentar

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

 

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

 

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

 

 

La meg referere til XKCD

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...