Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen vil ikke ha forholdet offentlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ts her.

 

Mye å svare på. Han er veldig aktiv på Facebook, det er vi begge. Ingen av oss poster verken statuser eller bilder der utenom nye profilbilder i ny og ne, men kikker på bilder, videoer osv. Aktivt gjennom hele dagen. Dette er vår generasjon, der ser ut som ikke mange her skjønner det, eller situasjonen her i seg selv. Har dere lest egentlig? Har allerede forklart grunnlaget for dette såkalte "behovet". Ser ingen grunn til å stå singel på FB når man ikke er det ?

 

Anonymous poster hash: 27dad...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ts her.

 

Mye å svare på. Han er veldig aktiv på Facebook, det er vi begge. Ingen av oss poster verken statuser eller bilder der utenom nye profilbilder i ny og ne, men kikker på bilder, videoer osv. Aktivt gjennom hele dagen. Dette er vår generasjon, der ser ut som ikke mange her skjønner det, eller situasjonen her i seg selv. Har dere lest egentlig? Har allerede forklart grunnlaget for dette såkalte "behovet". Ser ingen grunn til å stå singel på FB når man ikke er det ?

 

Anonymous poster hash: 27dad...1eb

Din generasjon er føkked om dere definerer livet ut fra FB.

Lenke til kommentar

 

Ts her.

 

Mye å svare på. Han er veldig aktiv på Facebook, det er vi begge. Ingen av oss poster verken statuser eller bilder der utenom nye profilbilder i ny og ne, men kikker på bilder, videoer osv. Aktivt gjennom hele dagen. Dette er vår generasjon, der ser ut som ikke mange her skjønner det, eller situasjonen her i seg selv. Har dere lest egentlig? Har allerede forklart grunnlaget for dette såkalte "behovet". Ser ingen grunn til å stå singel på FB når man ikke er det

 

Anonymous poster hash: 27dad...1eb

Din generasjon er føkked om dere definerer livet ut fra FB.

 

This.

 

På tide å vokse opp kanskje?

Livet er mer enn endeløs blaing dagen lang i fjas og mas fra alskens søppelsider.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En jeg vet om, endret først sin status til "opptatt" på Fb, først etter mange års forhold og (forlengst) to barn. Dette skapte antagelig ikke noen idyll for dem, for de er visst ikke sammen i dag.

Så vil si det kan tyde på en form for unnvikende personlighet overfor forpliktende forhold.

Men bare dersom han er unnvikende også på andre måter enn Fb.

Du får holde øynene åpne, og kanskje hinte litt om hans meninger om samboerskap eller ekteskap, eller si at du kun er interessert i et forhold som er helt seriøst fra begge parter.

Siden dere er så unge er det kanskje litt tidlig å presse ham slik, men...

Lenke til kommentar

Ts her.

 

Mye å svare på. Han er veldig aktiv på Facebook, det er vi begge. Ingen av oss poster verken statuser eller bilder der utenom nye profilbilder i ny og ne, men kikker på bilder, videoer osv. Aktivt gjennom hele dagen. Dette er vår generasjon, der ser ut som ikke mange her skjønner det, eller situasjonen her i seg selv. Har dere lest egentlig? Har allerede forklart grunnlaget for dette såkalte "behovet". Ser ingen grunn til å stå singel på FB når man ikke er det

Jeg kjenner ektepar som begge har Facebook og som ikke har tatt seg bryet med å lansere forholdet sitt ennå.

 

Men ok. Det jeg synes du bør gjøre, er å manipulere HAN til å mase på DEG om det. Det er ikke nødvendigvis så enkelt, men det er effektivt. For eksempel kan du begynne å gjøre han sjalu. På fest setter du deg på fanget til et par gutter han ikke liker særlig godt. Vær en liten tøs som faen ikke tar hans ord for lov når han snakker til deg. Slå han i senga. Begynn å røyke. Kjøp pisk. Sånne ting.

Lenke til kommentar

Det som er at vi vet ingenting.kan være forskjellige grunner.både positive men også negative.

 

Hadde selv problemet hvor "kjæresten" ville ikke adde meg engang på fb fordi han var ennå ikke 100% ferdig med sin ex, som han hadde som venn der. Men rett etter han var ferdig med henne hadde han absolutt ikke noe problem å legge meg til eller ha meg som sin kjæreste på profilen hans. Altså jeg forstår OPen. Ja ikke alt trenger å legges ut på fb for at det skal bety noe men jeg tenker når fb er så offentlig og man er kjærester offentlig hvor vanskelig er det å skrive "in a relationship" på profilen, skal ikke bety så mye det heller vel? Føler det ligger noe bak hvis kjæresten er så opptatt av å ikke endre statusen. Derimot er vi jenter litt mer "flinke" på å legge shit ut på fjesbok i forhold til guttene så derfor er det bedre å spørre eller vente litt.

 

De som sier fb er ikke viktig, mmm sosial medier ER en del av livene våre i nyere tiden og det skal faktisk tas noenlunde i betraktning.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en del tid på Facebook, men skriver nesten aldri statuser og det er sjeldent at jeg legger ut bilder. Det har dabbet av i løpet av årene (jeg er 24). Jeg tror det beste du kan gjøre er å snakke med han. Det høres jo ut som han er mye på Facebook, og da er det litt rart at han ikke vil "offentliggjøre" forholdet deres. Viktig å huske at sosiale medier, som flere her sier, er en stor del av livet vårt. Enten man liker det eller ikke.

 

Er enig med de andre her også, som sier at det ikke er en nødvendighet. Hvis alt er bra mellom dere, så er det kanskje ikke så viktig at det står på Facebook. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...