Gå til innhold

Fuck politivolden - Boykot Politiet og Kong Haralds tale!


Anbefalte innlegg

Jeg kunne ønske jeg kunne demonstrert med dere. Norges Politistat er på agendaen og dette stoppes, da dette ikke vil tjene det norske folk men kun eliten.

 

Respekt og stor takknemlighet fra meg til alle som demonstrere mot politivoll i Norge. Her er en video jeg liker å poste angående temaet. Grunnen til dette er at det er en profeti i seg selv om hvordan Norge vil bli hvis eliten ikke stoppes, bevis fra Brasil denne gangen:

 

 

Power to the people and not to the government! Fuck politivolden og den norske barnehage staten. Nordmenn fortjener folk som bryr seg i leder posisjoner som politi/militære, politikk og økonomi, en stooor reform på alle disse områdene skal til før vi får ett land vi kan være stolte av.

 

Jeg opfordrer alle til å allerede nå tenke på hvordan vi kan skape en forandring neste 17. Mai. Den Norske stat bryter vår grunnlov regelmessig mens de sender folk i fengsel for å røyke en urter. Bankene stjeler fra oss hver dag, militæret vårt kjemper Israels kamper i midtøsten på vegne av USA. Etter WW3 kan Israel enkelt ta over hele midtøsten takket være vår hjelp. Forsvaret tilhører norge, ikke USA! De skal forsvare ikke angripe. Send soldatene hjem før flere medmennesker blir drept :(

Politikeren juger uten å risikere fengselsstraff, de missbruker sine tillits posisjoner uten frykt for det Norske folk. Mye er feil og mye skal endres!

 

Injustice against humanity will no longer be accepted! Banksters, police and politician perpetrators it is your turn to go to prison for real crimes, not the bs you charge us with... Here is a BIG FUCK YOU from me!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen snart rapportere tork til en mod så vi kan få en slutt på at han spammer forumet med pisspreik?

Eneste han har klart å produsere er konspirasjons teorier uten ETT fnugg av bevis for hva han skriver, ikke ett.

 

Jeg setter stor pris på om noen kan gjøre dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta en tur på youtube og se politivolden verden over. Jo mere politi, jo mere vold. væpnet politi omdannes desverre til trusseler og drap. Det er mange bevis for dette enkelt tiljengelig.

 

Trenden nå penge mas fra politiet. Hvorfor har ingen tenkt på at vi kan slanke lovboken i steden? Den er alt for tykk!

 

Du som er så mye smartere enn meg. Har du lest 1984 george orwell? Hvis ja, ser det ut som at ikke dette holder på å skje nå?

Unskyldning etter unskyldning for a ta fra oss frihet og erstatte det med sikkerhet. Media sier svineinfluensa her, terorister der og krig både her og dær. Hver gang media skaper frykt rundt disse tingene stjeler de friheten vi kjempet for under 2. Verdenskrig. Gutta på skauene er i ferd med å ha død forgjeves.

 

Mennesker er villig til å dø for frihet. Sikkerhet betyr indirekte kontroll over folket. Spionerering i suverene menneskers privat liv er en del av "sikkerhet". DLD ble inført uten folkevalg... Snart for vi ikke lov til å være ute etter klokka 11 i barnehage staten Norge.

 

Jeg akseptere heller ikke at staten skal eie meg. Jeg aksepterer ikke at noen eier meg i det hele tatt. Eliten i landet her har bare tatt seg til rette og får andre til å jobbe for seg.

 

Fortjener barna våre å arve en oljedam og noen verdiløse aksjer. Skal de drikke vann, spise mat som gjør oss syke i en politistat uten frihet? Skal barna dine puste gift?

 

Eliten i Norge bryr seg ikke om andre enn seg selv. Dette er tydlig ved at de prioriterer penger over å være en god forvalter av landet vårt. Det er ingen tanker om å starte opprensningen av skaden som allerede er gjort.

 

Hvis man tenker igjennom konsekvensene av kongens foreslag som følger samme strategi eliten har holdt på med siden jeg ble født.

 

Makt (kun hvis vi tilater det), Penger (eliten ikke tjener selv), grådighet (ved å utnytte alt og alle).

 

Jeg er ikke enig i disse verdiene. Disse verdiene er ikke til det beste for menneskeheten eller barna våres fremtid! Untaket må bli elite barna............

 

Når noen har nye tanker, blir de uten untak latterliggjort, når de forstår at dette ikke virker begynner de å kjempe i mot, deretter kommer seieren.

 

Når rett skal være rett, er ikke alt jeg kommer med av samme kvalitet da jeg kun er ett menneske med et hjerte for de svake. Men når det er sagt er jeg også sikker på at jeg har noe som gagner også. Det er ikke mange som taler på vegne av frihet, urettferdighet og neste kjærlighet for tiden.

 

Jeg mener også at det er på tide at noen taler elefanten i rommet midt i mot!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Youtube er ikke en det samme som bevis for påstandene dine, alle og en hver kan poste videoer med åndsvak rambling og komme med vanvittige påstander

 

Har du hørt om utrykket

 

“That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence"

-Christopher Hitchens

 

Eller hva med?

 

"extraordinary claims require extraordinary evidence"

-Carl Sagan

 

 

Det du argumenterer faller fullt innenfor det siste sitatet, men du har likevel ikke produsert bevis for påstandene dine.

 

Så kom med bevis eller slutt å poste meningsløst nonsens på forumet

Endret av crii
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer veldig på eksempler på at det norske militæret kjemper for Israel etter ordre frå USA?

 

Ellers er unødvendig politivold sjølvsagt ikkje bra, men kva er alternativet? Ikkje lenger ha politi? Vil det bli mindre voldsbruk dersom politiet blir privatisert? Eller dersom alle innbyggerane får bruke vold slik som dei vil?

Lenke til kommentar

Idiot. Bedre at barnet dør enn at det sinnsyke kvinnfolket blir skutt? Wake the fuck up fra den naive teletubby-tankegangen.

Om det er skyteepisoden på Grønland for et par uker siden du sikter til, så gir du uttrykk for å sitte på mere informasjon enn det som har kommet ut i media. Såvidt jeg har fått med meg er det kun politimannen som skjøt som oppfattet situasjonen som så dramatisk at skudd var nødvendig. Flere av vitnene til hendelsen mener politimannen overreagerte eller feiltolket situasjoen.

 

Selv om jeg ikke kan si meg enig med noe særlig av det TS skriver, så er det helt klart viktig at noen har en viss kontroll på hva politiet driver med. For eksempel virker det som de fleste politifolk er for permanent bevæpning, og det vil de få om de får bestemme selv. Personlig føler jeg meg MINDRE trygg med bevæpna politi i gatene enn jeg gjorde uten.

 

Forøvrig er jeg litt usikker på hvordan jeg kan boikotte politiet  :)  Kongens tale gidder jeg ikke se på uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kunne ønske jeg kunne demonstrert med dere. Norges Politistat er på agendaen og dette stoppes, da dette ikke vil tjene det norske folk men kun eliten.

 

Respekt og stor takknemlighet fra meg til alle som demonstrere mot politivoll i Norge. Her er en video jeg liker å poste angående temaet. Grunnen til dette er at det er en profeti i seg selv om hvordan Norge vil bli hvis eliten ikke stoppes, bevis fra Brasil denne gangen:

 

 

Power to the people and not to the government! Fuck politivolden og den norske barnehage staten. Nordmenn fortjener folk som bryr seg i leder posisjoner som politi/militære, politikk og økonomi, en stooor reform på alle disse områdene skal til før vi får ett land vi kan være stolte av.

 

Jeg opfordrer alle til å allerede nå tenke på hvordan vi kan skape en forandring neste 17. Mai. Den Norske stat bryter vår grunnlov regelmessig mens de sender folk i fengsel for å røyke en urter. Bankene stjeler fra oss hver dag, militæret vårt kjemper Israels kamper i midtøsten på vegne av USA. Etter WW3 kan Israel enkelt ta over hele midtøsten takket være vår hjelp. Forsvaret tilhører norge, ikke USA! De skal forsvare ikke angripe. Send soldatene hjem før flere medmennesker blir drept :(

Politikeren juger uten å risikere fengselsstraff, de missbruker sine tillits posisjoner uten frykt for det Norske folk. Mye er feil og mye skal endres!

 

Injustice against humanity will no longer be accepted! Banksters, police and politician perpetrators it is your turn to go to prison for real crimes, not the bs you charge us with... Here is a BIG FUCK YOU from me!

 

 

Kan jeg spørre hvor du plasserer deg på den politiske akse? 

 

Ser du på deg selv som høyrevridd eller venstrevridd? 

 

Bare et eksperiment..

Lenke til kommentar

Om det er skyteepisoden på Grønland for et par uker siden du sikter til, så gir du uttrykk for å sitte på mere informasjon enn det som har kommet ut i media. Såvidt jeg har fått med meg er det kun politimannen som skjøt som oppfattet situasjonen som så dramatisk at skudd var nødvendig. Flere av vitnene til hendelsen mener politimannen overreagerte eller feiltolket situasjoen.

 

Du har tydeligvis ikke fulgt helt med. Gutten som var i ferd med å bli knivstukket sa selv at han holdt på å bli drept. Faren hans så at kvinnen prøvde å stikke sønnen med kniv, og kalte politiet engler som reddet sønnen fra kvinnen som i følge media brukte en stor brødkniv. Barnets bestemor bekrefter også at barnebarnet var i direkte livsfare.

 

Politiets forklaring stemmer altså med den som kommer fra de som faktisk var involvert.

 

De andre vitnene som har uttalt seg i media har ikke vært involvert i saken, og har bare kommet med ubegrunnet synsing som ikke stemmer overens med kjente faktadetaljer i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...