Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vel noen hyper det opp til å være en større greie enn hva det er. Man snakker om noe som ikke har blitt gitt en offisiell release-dato, så at de da gjetter basert på tidligere erfaringer/informasjon fra distributør er vel legitimt? Særlig når de ser ut til å treffe innafor ei uke.

 

Og det at en 6P er ekstremt viktig for noen kjøper jeg ikke ;-) hadde en slik telefon vært SÅ viktig kunne man handlet en tilnærmet identisk en på butikken med en gang :-) at man har veldig lyst på den er en annen sak.

Hvorfor følger du med på denne tråden før release da? Og kommer med gjentatte kritiske kommentarer til diskusjoner rundt forhåndsbestilling, lagerdatoer og annet som er helt naturlig å diskutere i en slik dedikert tråd i ukene mellom annonsering og levering.

 

For noen er et nytt musikkalbum viktig, da er man gjerne utålmodig. For andre er det en ny bilmodell som man vil ha ASAP. For oss er det Nexus 6P. Ja, det er en telefon. Ingen får varige mén av at det tar noen ekstra uker før den kommer. Det betyr ikke at vi ikke kan ha lyst på den raskest mulig og bl.a prøver å finne det salgsstedet som kan levere den raskest.

 

Foreslår at du enten starter en egen tråd med egne premisser, eller slutter å forsøple denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ouch, traff et sårt punkt! Beklager, ville ikke steppe på noen tær :)  Jeg følger med fordi jeg, som dere, gleder meg veldig til å få telefonen, og her vil jeg få relativt oppdatert info om når den er i salg.

 

Min kommentar gikk bare på at et forsinket produkt ble kategorisert som et alvorlig overtråkk, noe jeg er svært uenig i. Kjipt ja, men ikke alvorlig brudd på noen regler el.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite forslag hvis du vil få varsel raskest mulig når Nexus 6P blir tilgjengelig i Google Store:

1. Gå inn på denne linken og trykk på alle konfigurasjoner og velge "Sett meg på venteliste" nederst på alle.

2. Last ned denne appen som skal gi deg et varsel når den blir tilgjengelig for salg.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Et lite forslag hvis du vil få varsel raskest mulig når Nexus 6P blir tilgjengelig i Google Store:

1. Gå inn på denne linken og trykk på alle konfigurasjoner og velge "Sett meg på venteliste" nederst på alle.

2. Last ned denne appen som skal gi deg et varsel når den blir tilgjengelig for salg.

 

Ge9 app! :)

 

 

 

Fikk akkurat en melding fra Elkjøp nå. Leveringsdatoen har blitt forskyvet til 25.11 :(

 

Jeg fikk også akkurat meldingen, men datoen i min sms var 20.11 (fra 19.11 som det var tidligere). Mistenker det er forskjeller i forhold til når en gjorde bestillingen....

 

Hmm... Jaja, er vell bare å vente nå!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Vi Nexus-entusiaster er vel også hakke mer interresert enn den vanlige forbrukeren (det er vel noe av greia med Nexus)...? Spør du den vanlige mannen på gata om han har hørt om Nexus, får du nok et rart blikk tilbake. ;)

Off Topic kanskje, men de fleste har nok hørt om Nexus. Det er nemlig det selskapet som står for renhold på Oslo S bl.a. Og Flytoget i Tokyo kalles Nexus på folkemunne. Men de fleste tenker nok ikke telefon når de hører det ordet.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Erica Griffin har kastet seg over telefonen og er fornøyd  :thumbup:

 

 

Cool!

 

Forøvrig, så har han som orginalt la ut "bend fail" videoen, gjort det "igjen".

Jeg klarer ikke å skjønne hvordan alle andre som prøver på dette ikke får det til, mens denne karen her får det til og se ut som om telefonen er laget av smør :p

 

Lenke til kommentar

Interessant test. Så lenge samme person gjøre samme test på alle telefoner, og enkelte knekker og andre ikke, ja da er det jo en forskjell. Om det betyr at 6P i realiteten vil brekke for folk flest tror jeg ikke. Den blir vel heller ikke bøyd - enten holder den seg, eller så knekker den.

 

Men skulle likt å høre en ingeniørs kommentar på hvorfor plastikken er 'dove tailed'. Skaper ikke det bare et svakere punkt på plastikkbitene?

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar

Grepet hans har nok en del å si. Tror det hadde vært enda enklere å knekke min Nexus 5 hvis jeg gjorde det samme, men alle mine telefoner er fremdeles like hele. 6P er jo i tillegg mye lenger så den bør i teorien være enklere å knekke når man legger såpass mye kraft i toppen og bunnen og holder imot midt bakpå. Har aldri bekymret meg over at noen av telefonene mine kommer til å knekke og det kommer jeg fortsatt ikke til å gjøre.

Lenke til kommentar

Enig i det. Skal den være umulig å knekke må den jo lages i stål. Eller vi kan gå tilbake til Nokia 5110.

 

Men likevel, når man sammenlikner telefonene så påpekes det jo noen elementære svakheter i konstruksjonen. Vi får jo se når den har vært i markedet en stund om det skaper problemer, men enten har Huawei vært meget flinke på å lage en telefon som akkurat er sterk nok, eller så er de rett og slett ikke like flinke som andre til å lage en solid telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...