Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har kjøpt 3 parts kabler og C til micro adaptere burde få meg seg dette

 

http://www.androidpolice.com/2015/11/04/a-google-engineer-who-works-on-usb-type-c-products-is-reviewing-and-identifying-out-of-spec-potentially-dangerous-third-party-cables-and-adapters/

 

Jeg kommer nok bare til å bruke egne strømadaptere som faktiskt støtter 3A, så da burde det gå greit, men kan være litt greit å vite hvis man låner andre folk sine strømadaptere f.eks

Lenke til kommentar

Jeg også, men dette gjelder jo ikke alle 3.parts produsenter (selv om det ser ut som det gjelder mange)

 

og såvidt jeg skjønte, er hovedproblemet at kablene trekker 3A (eller får mobilen til å trekke) selv om strømadaptere ikke kan levere dette, som resulterer i at adaptere eller kabelen i A-enden blir ødelagt. Man burde uansett oppgradere stømadapterne man bruker hjemme, i bilen og på jobb til noen som kan gi 3A, ellers får man jo ikke hurtiglading.. og da tenker jeg at dette ikke er noe problem lenger (jeg kan ta feil her)

 

så kan man heller bruke noen kabler som man vet er testet og følger usb-standaren når man er på farten

Endret av madmats
Lenke til kommentar

Flott pris, på en ellers flott telefon... fra et dritt-selskap. (etter min mening, altså.)

Har benyttet meg av CDON 5-6 ganger, og er like skuffet over kundeservice og kommunikasjon ut til meg som forbruker, hver eneste gang. 

 

Personlig bruker jeg heller 1000kr mer hos Google, enn å spare 2000 hos CDON :p

 

+ at noe av det værste jeg vet er når du tror du har med et norsk-selskap å gjøre, også du blir satt over til noen fra Skåne... Vet det ikke går ann å ringe de, men de kan ringe deg ;)

For meg er det nesten værre enn dette..

 

https://youtu.be/62Xgnx0oy-Q?t=18

 

Lykke til!

Endret av Buckzie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...