Magnetar Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Synes ventetiden blir så lang at jeg nesten mister lysten på telefonen 6 Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg anbefaler en 10-dagers tur til Gran Canaria. Da føles ventetiden kortere, hehe :-) 1 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Fant en kameratest på Android Central, der Samsung Galaxy S6, IPhone 6s, LG G4 og Nexus 5x sammenlignes.Nexus 5x sitt kamera hevder seg absolutt bra. Nexus 6P er jo ennå et hakk bedre, selv om den ikke er med i denne testen:http://www.androidce...n&utm_source=ac 0 Svar Multisitat Rediger Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Har ikke 5x og 6p samme kamera? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Samme optikk, litt ulikheter i funksjonalitet og software pga ulike SoCs. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Video på 6P skal være bedre enn på 5X. Blant annet bedre på slow motion-opptak. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Kameraet er fortsatt det samme, men 6P klarer flere fps i video pga kraftigere SoC. Sekundærkameraet er dog ikke det samme. Men grundige bildetester viser minimale eller ingen forskjeller mellom 5X og 6P. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Noen som vet om det finnes dummies av 6p i butikker, så man kan få en peiling på størrelsen? Det er jo en stor telefon, og hvis jeg skulle gå for den, vil jeg nok ha et beskyttelsesdeksel på den, som gjør den ennå litt større. Har lest en bråte på nettet om kandidater til min neste mobil, og 6p er ennå definitivt blant dem Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Iphone 6/6s plus er ca like stor i str. Ingen dummies i butikk, dessverre (Annet enn de som jobber der ). Så vidt jeg vet har ingen buttiker lov til å stille ut før 16-18.11 uansett Endret 7. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Takk skal du ha, Buckzie Da tar jeg turen innom en butikk og kikker på en iPhone 6 plus, så har jeg noenlunde grei peiling på størrelsen til 6p. Endret 7. november 2015 av CellularDude Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Ja iphone 6 plus er en bra size match, nesten 100% samme størrelse. Testet den selv i lomma, og den passet akkurat. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Han på elkjøp sa forresten at 9.11 var bekreftet release dato, så hvis vi er heldig kan vi kanskje bestille på google store allerede på mandag Tror vi kan si det ja - alt tyder på at bestilling/betaling blir mulig fra 09.11, og utsending times slik at vi har tlf i hånd mellon 16.11 og 18.11 Kjem til å gå på ein mental smell om telefonen ikkje kan bestillast på måndag 2 Lenke til kommentar
bruvs Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer. Endret 7. november 2015 av bruvs Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer. What? Gadd ikke å vente på ferrarien, så da kjøper jeg likesågodt en Audi? Lysken - tipper vi vet mer på Mandag uansett, release eller ei Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer. 3 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer. Siterer faktisk, MED bilde Endret 7. november 2015 av Buckzie Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Google Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer.Regner med at det er et strategisk trekk fra Google. Lansere den minst populære tlf først, sånn at forbrukere med mauer i raua kjøper denne istedenfor.. Just my 2 cents. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer.Regner med at det er et strategisk trekk fra Google.Lansere den minst populære tlf først, sånn at forbrukere med mauer i raua kjøper denne istedenfor.. Just my 2 cents. Agreed, pluss at de har fulgt denne "1 uke før"-slippen stort sett alle steder, annet enn i Japan og USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå