Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å gå for 5x fremfor å vente lenger på 6p-en... Tror jeg kommer til å vente til mandagen og se hva som skjer.

 

Det viktigste er vel at du får en telefon du virkelig ønsker. Dersom det er 6p, ville jeg heller ventet den ekstra tiden, siden du er rimelig hypp på den. Jeg skjønner deg godt :)  En uke og to ekstra er vel verdt ventingen. 

 

5x er nok en meget god telefon, men det er ikke den du helst vil ha... 

Endret av CellularDude
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ahh :hmm: Sitter her med mine flunka nye usb-c kabler og et fancy ebay deksel til nexus 6p. Vært innom den daglige diskusjon.no / xda / google store og prisjakt. Håper virkelig man får bestilt telefonen imorgen på google store, for nå er jeg lei ventinga  :ph34r:

 

Den er du ikke alene om!

 

Og om dere var i tvil så er vi ihvertfall 3!

Lenke til kommentar

 

 

Ahh :hmm: Sitter her med mine flunka nye usb-c kabler og et fancy ebay deksel til nexus 6p. Vært innom den daglige diskusjon.no / xda / google store og prisjakt. Håper virkelig man får bestilt telefonen imorgen på google store, for nå er jeg lei ventinga  :ph34r:

 

Den er du ikke alene om!

 

Og om dere var i tvil så er vi ihvertfall 3!

 

4 ! Lagde min eigen konspirasjonsteori idag; grunnen til at Google ikkje har sendt dekselet som eg har kjøpt for 6 dagar sidan (som er på lager) er fordi at dei "ventar" på at eg skal bestille telefonen imorga, og sende det samla  :xmas:

Lenke til kommentar

4 ! Lagde min eigen konspirasjonsteori idag; grunnen til at Google ikkje har sendt dekselet som eg har kjøpt for 6 dagar sidan (som er på lager) er fordi at dei "ventar" på at eg skal bestille telefonen imorga, og sende det samla  :xmas:

Da må jeg nok knuse teorien din: "Vi beklager at produktet ikke ble sendt til deg i løpet av sagt tid. Vi har opplevd enorm pågang på våre nye produkter, og det ble dessverre utsolgt mye fortere enn antatt. Men som nevnt i stad, det skal ikke ta lang tid før du mottar varen likevel." En smule villedende å merke det som "Sendes fra lageret om 1–2 virkedager." kanskje...?  :hmm: Men jeg er helt med på tankegangen! Satser på at ting skjer om ikke mange timene!!  :wee:

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Sukk. To av "vinduene" er passert - midnatt og 06:00 (da 5X ble åpnet for salg). Eneste håpet nå er at 6P kom midt på dagen (ca kl. 11 lokal tid) da den ble lansert i Australia.

 

Eller 09:00, når Kundesenteret åpner. Kan hende de vil gi kundene muligheten til å få kjøpshjelp over telefon, I guess?

Lenke til kommentar

 

Sukk. To av "vinduene" er passert - midnatt og 06:00 (da 5X ble åpnet for salg). Eneste håpet nå er at 6P kom midt på dagen (ca kl. 11 lokal tid) da den ble lansert i Australia.

 

Eller 09:00, når Kundesenteret åpner. Kan hende de vil gi kundene muligheten til å få kjøpshjelp over telefon, I guess?

 

Kan jo håpe, men mailen om 5X kom kl. 06:02.

 

Edit: innså at klokken er 09:14, så der røk den óg. Har noen ringt dem?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

 

 

Sukk. To av "vinduene" er passert - midnatt og 06:00 (da 5X ble åpnet for salg). Eneste håpet nå er at 6P kom midt på dagen (ca kl. 11 lokal tid) da den ble lansert i Australia.

 

Eller 09:00, når Kundesenteret åpner. Kan hende de vil gi kundene muligheten til å få kjøpshjelp over telefon, I guess?

 

Kan jo håpe, men mailen om 5X kom kl. 06:02.

 

Edit: innså at klokken er 09:14, så der røk den óg. Har noen ringt dem?

 

 

"...I'll check for you. Hold the line, please"

 

Får se da! :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk patetisk, synes jeg..

 

Google: Unfortunately, we can't say anything other than "soon" in regards to the release date of the Nexus 6P in Norway. We understand if you want to buy the phone through another retailer, but we do hope that the 6P will be open for purchase in Norway, soon, We would also like to remind you that, well I don't know what other retailers have, that Google provides 2years warranty on all purchases .

 

(noe som strider imot det de har sagt tidligere, at de gir 3 år). 

Me: Well actually all other retailers also provide the 2 year warranty, that's just how it works in Norway. You can even "complain" about the purchase for up to 5 years, EVEN when bought through you, at Google. By law, that is.

Google: Oh, haha, ok. ehm, yeah. so.. ehm, cool! Ok, anything else I can help you with?

Me: GOODBYE! :(

--

Det er kjipern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...