Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Muligens på grunn av utsagnet ditt.

"Det er ekstremt få cases av den sprukne skjermen, og som forhandler - jeg har sett folk komme inn med ÅPENBARE impact-knuste skjermer (i alle slag og fra alle produsenter) (ordentlig "rose", med et klart punkt hvor noe har truffet noe) og de folka står og kjefter og hyler om "DET MÅ HA VÆRT FORDI JEG VAR PÅ DO OG DER ER DET VARMEKABLER - OG SÅ GIKK JEG UT!"."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hardt å vente ass... Det ser ut til at flere av dere tenker som meg at Elkjøp og andre norske forhandlere kommer til å få shippet disse før Google store uansett? Ser for meg at de kan komme til å bruke litt tid, de har for eksempel brukt en uke nå på å ikke shippe dekselet mitt. Fikk bestilt ekstra lader nå forresten, det har jeg ikke sett på Google store før idag.

Lenke til kommentar

Hardt å vente ass... Det ser ut til at flere av dere tenker som meg at Elkjøp og andre norske forhandlere kommer til å få shippet disse før Google store uansett? Ser for meg at de kan komme til å bruke litt tid, de har for eksempel brukt en uke nå på å ikke shippe dekselet mitt. Fikk bestilt ekstra lader nå forresten, det har jeg ikke sett på Google store før idag.

Eg nærmar meg meir og meir å bestille frå elkjøp eller lefdal. Hadde egentleg bestemt meg for å bestille på google store, men ikkje for einkvar pris (altso om den vert tilgjengeleg der lenge etter "vanlege" butikkar) 

 

Det virkar ja som om den kjem til å bli tilgjengeleg på Elkjøp og liknande fyrst. 

Endret av KlamiLysken
Lenke til kommentar

Muligens på grunn av utsagnet ditt.

"Det er ekstremt få cases av den sprukne skjermen, og som forhandler - jeg har sett folk komme inn med ÅPENBARE impact-knuste skjermer (i alle slag og fra alle produsenter) (ordentlig "rose", med et klart punkt hvor noe har truffet noe) og de folka står og kjefter og hyler om "DET MÅ HA VÆRT FORDI JEG VAR PÅ DO OG DER ER DET VARMEKABLER - OG SÅ GIKK JEG UT!"."

Folk - ikke nexus eiere. Haha.

#hatersgonnahate

Lenke til kommentar

 

 

Pakkene fra Ebay renner inn dere! Hvor blir det av telefonen?!?! *æææææ*  :wallbash:  :wallbash:

 

Satser på at neste uke så smeller det fra CDON!

 

Haha. Fikk to skjermbeskyttere og en USB-C-ledning i dag. Venter bare på telefonen :p

Hva slags kabler bestilte du? Sikre, mtp det som har kommet fram om dårlige usb kabler?

 

 

http://www.ebay.com/itm/291593708591?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=590635903706&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Sikkert bare søppel.

 

 

Lenke til kommentar

Da har Elkjøpt sendt meg en pakke med bring, og det eneste jeg har bestilt av de er Graphite 6P. Wooo

 

Hæ?! Er du sikker? Ifølge nettsidene deres har de enda ikke fått den inn :O ?

Wuuut, brb calling Elkjop!

 

EDIT: De åpner 09:00 -.-" Haha #desp

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

 

Da har Elkjøpt sendt meg en pakke med bring, og det eneste jeg har bestilt av de er Graphite 6P. Wooo

Logg deg inn på "Min side" på elkjøp så kan du dobbeltsjekke at det er den ordren som er sendt...

Hm, ja gjorde det. Der står det reservert. Hadde bestilt en chromecast2 sammen med 6P, men den står også som reservert.

 

 

Men jeg har en pakke fra Elkjøp som er i Oslo nå på 0.4kg og er forventet levert i morgen.

 

 

 

Huh, spennende

Lenke til kommentar

 

 

Det skjer noe idag iallefall. Elkjøp har akkurat nå belastet kontoen min (altså faktisk trukket det reserverte beløpet).

Skjønner ingenting... Ringte Elkjøp nå, og de mente bastant at den ikke var på lager, og at den ikke kom inn før tidligst 16.11... Hmm..

Blir jo bare spekulasjoner, men kan lett se for meg at de på telefonen ikke alltid er oppdatert på hva som skjer på lageret. Har jo eksempler fra tidligere i denne tråden hvor de bare slår opp på produktsidene på elkjop.no. Men men, gøy å vente også, den kommer når den kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...