Gå til innhold

erfaring med inntjeningbevis.com/

Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ha ha ha - det var iallefall underholdende.  Beste "nyhetsinnslag" jeg har sett på lenge.  Ikke bare var det et intervju, intervjuobjektet tok seg jammen tid til å instruere hvordan det skulle brukes.  Noe som alle uavhengige intervjuobjekter selvfølgelig gjør. Fikk en flashback til alle visma-tutorialsene jeg har sett på youtube. 

Jeg synes de skal få kred for innsatsen (selv om jeg ikke kommer til å benytte inntjeningsbevis.

Edit : Iflg domeneshop så har inntjeningsbevis.com ligget for salg i en uke. 

Endret av Taxman
Skrevet

Tok for moro skyld et par Google-søk på noen av bildene de benytter på karrieremagasinet.com. "Hanne Olsen" som de intervjuer i filmen heter egentlig Karine. Hun er skuespiller og har lagt ut samme bilde på sin hjemmeside (karinedybvik.no).

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som synes det er litt morsomt at denne skuespilleren (Karine) er utdannet politi - med erfaring fra hvitvaskingsseksjonen i Økokrim? Da passer det seg jo fint å fronte et "selskap" som dette. 

Endret av tangenfoto
  • Liker 1
Skrevet

Sitter berre å venter på at det skal komme ein heilt fersk forumbrukar som kommenterer at dette er 100% legit og at vedkommande sjølv har tjent store summar på dette fantastiske selskapet  :rofl:

Skrevet

Jeg er ikke helt fersk men jeg kan garantere at dette er bra greier. Jeg tjener 100.000,- i måneden på dette fantastiske selskapet, skattefritt!!! Ikke noe tull, bare lettjente penger :thumbup:

PS; :rofl:

• Liker 1
Skrevet

Ser at det igjen er noen som skal prøve å få folk til å lokkes til å satse på spekulering i binære opsjoner. Binære opsjoner er i seg selv ikke tvilsomt, og er faktisk noe man kan tjene penger på - om man er kan markedene svært godt og i tillegg kan sitte nesten konstant og vedde. Men da bør man kun forholde seg til aktører som har tillatelse til å drive denne type tjenester (investeringstjenester) i Norge eller EU, og som har rapporteringskrav.

Akkurat denne her er neppe på noen av listene over aktører med tillatelse, og bør skys som pesten. I realiteten svindel.

For vanlige folk uten kunnskap, tid og muligheter til å forstå binære opsjoner er nesten vinnesjansen i Lotto større.

Skrevet

Ekstremt festlig. Alle linkene jeg fant på karrieremagasinet.com har fører til sign-up for inntjeningsbevis.com. Alle bildene, alle menyvalgene. Morro. 

"Og nå over til andre nyheter" - video slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...