Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skårer dere på cornere?? Har skårt ET mål på corner..

 

 

Scorer ikke på noen ting.. Ihvertfall ikke cornere.

 

Er det rimelig å forvente at Bacca stiger i pris senere?

 

Jeg spekulerer i dette selv. Dersom han får flere informs så vil han jo få upgrade i stats i januar, og da vil det bli økt etterspørsel i forkant av dette. Samtidig som at informs vanligvis vil stige over tid uansett. Spørsmålet er om dette kan bli motvirket av at det er veldig mange Bacca ut på markedet, og at han vil synke enda mer før han vil stige. Jeg er mer fristet til å investere i en IF som i tillegg  har skiftet posisjon på det aktuelle kortet, det har vel ikke Bacca. Jeg tror jeg holder an og kjøper han når han koster 20k på tirsdag :)

Lenke til kommentar

Tror det er lurt å investere i noen IF kort i dag og i morgen. Higuain/Bartra er jeg nesten 100% sikker på at vil stige i verdi. Tryggeste er Bartra. Gode stats til å være stopper og spiller i Barcelona, altså god chemistry med BBVA lag. Det er IF fra de første ukene som blir mest sjeldent så bare å investere om man har coins. Skaffa meg 2 stk bartra og 1 higuain, håper å tjene en del coins :D

Lenke til kommentar

Tror det er lurt å investere i noen IF kort i dag og i morgen. Higuain/Bartra er jeg nesten 100% sikker på at vil stige i verdi. Tryggeste er Bartra. Gode stats til å være stopper og spiller i Barcelona, altså god chemistry med BBVA lag. Det er IF fra de første ukene som blir mest sjeldent så bare å investere om man har coins. Skaffa meg 2 stk bartra og 1 higuain, håper å tjene en del coins :D

Hva kjøpte du bartra for? Fikk plukket opp 1stk for 26k

Endret av clinton
Lenke til kommentar

Viser seg at EA fortsatt ikke klarer å se hvor mange minutter en spiller har spilt, hvor mye han har løpt osv. Jeg bytter egentlig aldri inn spillere, men var champions shield finale og en av spillerne mine var i red zone.

 

Han er i to lag og hadde ikke fått hvile eller fitness-kort etter forrige kampen. Helt utslitt i ekstraomgangene, så jeg byttet inn Joao Mario i pausen mellom ekstraomgangene, som betyr at han fikk spille 15 min. Ingen rovdrift på ham akkurat, men likevel 93 fitness etter kampen. Joao Mario har 79 stamina. Burde hatt 97 fitness eller noe etter kampen. En bagatell, men er så unødvendig.

 

Må nesten takke Demirel for at det ble finaleseier :D

 

4393c6cef35e8fdb1e953f07924dc457.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

Tror det er lurt å investere i noen IF kort i dag og i morgen. Higuain/Bartra er jeg nesten 100% sikker på at vil stige i verdi. Tryggeste er Bartra. Gode stats til å være stopper og spiller i Barcelona, altså god chemistry med BBVA lag. Det er IF fra de første ukene som blir mest sjeldent så bare å investere om man har coins. Skaffa meg 2 stk bartra og 1 higuain, håper å tjene en del coins :D

Hva kjøpte du bartra for? Fikk plukket opp 1stk for 26k

 

Spiller på PC, så billigste jeg fant var 2 stk til 29k og 31k :)

Lenke til kommentar

Yes, matchmaking'en er den samme hvert eneste år. Vinner man for mye, så skal man bli straffet beinhardt for det. Møter kun gode folk nå, og jeg spiller bare champions shield. Når man starter på en ny turnering skal det liksom være tilfeldig om man møter gode, middels gode eller dårlige motstandere i første runde. Man skal ikke møte gode folk hver eneste gang når man starter på en ny runde. Fatter ikke hvorfor EA tror at dette systemet er en god idé. MIster bare lysten til å spille.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har 35-1-24. Egentlig 57-1-2, men EA har gitt meg 22 disonnects. Er helt grusomt. Jeg ber til Gud etter kampslutt om at jeg ikke skal få tap, men det er ca. 50/50. Er helt uspillbart for meg (og mange andre). Visstnok bare et problem for PS4 og PC.

Da må du ha et internet problem. Skjer svært sjeldent hos meg.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Nei, 

 

 

Har 35-1-24. Egentlig 57-1-2, men EA har gitt meg 22 disonnects. Er helt grusomt. Jeg ber til Gud etter kampslutt om at jeg ikke skal få tap, men det er ca. 50/50. Er helt uspillbart for meg (og mange andre). Visstnok bare et problem for PS4 og PC.

Da må du ha et internet problem. Skjer svært sjeldent hos meg.

 

Nei.

 

http://fifaforums.easports.com/en/discussion/86807/disconnect-after-the-final-whistle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...