Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning

Eventuelt coquelin

Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt
Hvorfor det? Sier ikke han er god pga arsenalbriller, men at han faktisk fungerer glimrende.

Fikk han i noen av de første pakkene, prøvde han, men syntes han ikke var noe særlig

Hver sin smak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Får denne meldingen når jeg prøver å søke på spillere på transfermarkede via fut appen.

 

"sorry, it looks like something went wrong and an unknown error has occurred. Please refresh your browser to restart FUT web."
 

Det har vært sånn siden i går ettermiddag. Noen andre som opplever det?

Lenke til kommentar

Ea har gjort slik at man må kjøpe fifa points for å kunne spille. Jeg har laget et lag nå. Kostet meg 20k +. Jeg har nå spilt kamper, men kan aldri få mer penger på en måte. Fordi jeg må kjøpe kontraktar og fitness kort. Jeg har ikke råd til to lag.

 

Er lite fristende å kjøpe fifa points denne uken, ettersom det er dårlig informs. 

Lenke til kommentar

Er ikke så greit hvis man ikke vil bruke penger, og ikke vil/kan trade'e. Der har du meg. Men jeg har likevel to lag. De er ikke så bra eller dyre, men helt greit å spille med dem. Discard non rares for det meste, men litt dyrere spillere offensivt. For eksempel Martins, Dos Santos og Kaka i det ene laget.

 

Har egentlig to lag til også, som er sølv. Får mye bra sølv for rundt 300 coins per spiller, og da vil man sjeldent oppleve at motstanderen har mye bedre lag.

 

Men antar jo at de som spiller med sølvspillere jevnt over er litt bedre.

Lenke til kommentar

Ea har gjort slik at man må kjøpe fifa points for å kunne spille. Jeg har laget et lag nå. Kostet meg 20k +. Jeg har nå spilt kamper, men kan aldri få mer penger på en måte. Fordi jeg må kjøpe kontraktar og fitness kort. Jeg har ikke råd til to lag.

 

Er lite fristende å kjøpe fifa points denne uken, ettersom det er dårlig informs. 

Er dessverre, i en stor grad, pay2play..

Lenke til kommentar

pay2play er jeg ikke helt enig i, kan fint spille uten å bruke penger. Det er dog ekstremt pay2win, ved at de som bruker penger får spillere som løper fortere, skyter hardere, takler bedre osv. Hvis to spillere har spilt like mye og er like gode, vinner den som har brukt mest penger. fut er nærmest definisjonen på p2w, at det allikevel er så enormt populært er nesten litt merkelig.

Lenke til kommentar

Sitter på rundt 40-50k nå, og tenker å investere enten i flere spillere, eller en IF. Min foreløpige konklusjon er IF Bacca for 50k, siden jeg ser for meg at han som spiss vil stige mer enn feks IF Kagawa som er mindre fysisk, siden det er fysikk som gjelder i år. Eller vil det være sånn at det blir for mange Bacca på markedet siden han er IF i den første uka hvor ALLE åpner pakke? :hmm:   Setter pris på om noen har innspill å komme med  :)

Lenke til kommentar

Noen som har en god formasjon og begrunn hvorfor. Har prøvd 4-3-3 formasjonene. Helt ok. Men har hørt 3-5-2 er bra?

Bruker 4-4-2 diamant, den har jeg likt best. Mer trykk fremover samtidig som vingene hjelper backene når vi blir presset. Bruker denne med arsenallaget mitt, uten de største stjernene. Bortsett fra Per og Olivier. Anbefaler en kjøttspiss ala Giroud og en etiopiasprinter ala welbeck på topp. Funket helt til nå.

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

Er det noe forskjell rent gameplay på Draft vs Seasons? Ser man på statestikker så gjør eg det helt klart dårligst i Draft der det føles at pasninger og bevegelser er ren bingo, er også mye mer tull i forsvar i draft. 50% passing i draft og i season har eg 80%.

 

Føles litt annerledes ja. Draft er forresten ikke noe jeg anbefaler. Jeg har vunnet 1 draft og premien man får er ikke verdt 15.000 coins. Man får 2 pakker med en haug med drittspillere og kontrakter.

 Man må være jævlig heldig om man skal gå i pluss med tanke på at det er så usannsynlig å få en verdifull spiller.

 

 

In other news;

Er på vei til å knuse kontrolleren min i veggen. Klarer ikke vinne lenger. Har 3 strake uavgjort og resten taper jeg. Jeg er nede i 8. divisjon nå.. Er så satans forbanna. Taper mot folk med 40 chem og masse bronsespillere. Liksom what the fuck. Helt umulig å sende enkle passninger i tillegg til at det er helt umulig å vinne ballen fra motstanderen. Forsvarerne med 90 i strength klarer ikke dytte ballen av en vingspiller med 40 i strength. Det er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...