Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et spill. Motstanderen scora, og så klikka det. Mesteparten av målet mitt forsvant (stenger og nett), og nå er det han som er nærmest å ta avspark. 62 min, og siden ballen ikke er i spill går tiden übersakte. Han kommer bare til å vinne denne kampen, men håper at kampen har klikka så mye at jeg ikke taper.

 

Bah, kampen startet igjen etter 66 min (og jeg fikk avsparket), men ballen er borte og kampen hengte seg helt etter noen sekunder. Freeze. Ja vel. Jeg kommer ikke til å quit'e, jeg skal ikke ha det tapet.

 

Jeg har lagene i spoiler på gullnivå nå. Musa skal ha deadeye, men hadde catalyst da jeg kjøpte ham. Kjøper inn CS til spillerne mine i kveld. Svette lag, jeg vet. Men man trenger ikke å spille så mye på pace bare fordi man har raske spillere. Har også norsk bronselag i 4312, et kvalmt bronselag i 532, brasilver i 4312 hvor jeg bare mangler en ST, et annet sølvlag i 4321 og et tredje sølvlag i 4231 (2). Snart ferdig med et lag hvor jeg har Ronaldo og Griezmann fra katalogen, som er 3421. Må få gjort noen endringer slik at jeg ikke har Costil og Yanga-M'Biwa i to lag.

 

 

 

664fa3c7b826f9a91248cb57bfb21c9f.png

 

a4dd498fcd66f2b1906302cc065d1304.png

 

b803fa8285d458ea3b7b6d4c62a393c1.png

 

 

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hva har skjedd med fifa, alle har begynt med sikk sakk løping igjen og det funker, hvilken formasjon bruker dere?

det har jo vært endel av fifa i mange år, måtte jo ty til dette selv nå som absolutt alle bruker det når jeg spiller i fut omtrent, er jævlig irriterende å slippe inn slike :(  var enda mer ekstremt i år enn ifjor(ironisk nok etter at fifa produsent sjefen selv sa at dette skulle det være slutt på)

Lenke til kommentar

Giovinco og Musa <3

 

De er et helvete å spille mot hvis personen bak spakene vet hvordan man skal drible med slike spillere.

 

22k for IF Musa er ganske sprøtt. Har ikke verdens beste pasninger, men er lynrask, har gode dribleferdigheter, 4* skill moves og gode linkemuligheter. I 4321 trenger man bare Musa, Doumbia og Tosic på topp, og Eremenko på sentral CM, og så trenger ikke disse å linke med flere.

 

Rart at ikke flere spiller med spillere fra russisk liga. Får så mye for pengene. Til og med gode backer som linker med Witsel og Danny. Betyr at man bare trenger stoppere og GK fra en annen liga hvis man spiller 4321. Shatov LF hvis man ikke har råd til Musa.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat lettere å vinne kamper med CSKA-gutta sammenlignet med de svindyre spillerne som mange allerede har klart å skaffe seg. Langt større bragd å vinne med Musa/Doumbia/Tosic enn å vinne med virkelig gode lag i millionklassen.

 

Tror det er få som har så billige og "dårlige" (de er jo ikke det) lag som de jeg har av oss på diskusjon.no, eller av oss som henger på VG-forumet. Og tenk, det går an å vinne med disse lagene også :p

Lenke til kommentar

Giovinco og Musa <3

 

De er et helvete å spille mot hvis personen bak spakene vet hvordan man skal drible med slike spillere.

 

22k for IF Musa er ganske sprøtt. Har ikke verdens beste pasninger, men er lynrask, har gode dribleferdigheter, 4* skill moves og gode linkemuligheter. I 4321 trenger man bare Musa, Doumbia og Tosic på topp, og Eremenko på sentral CM, og så trenger ikke disse å linke med flere.

 

Rart at ikke flere spiller med spillere fra russisk liga. Får så mye for pengene. Til og med gode backer som linker med Witsel og Danny. Betyr at man bare trenger stoppere og GK fra en annen liga hvis man spiller 4321. Shatov LF hvis man ikke har råd til Musa.

brukte russisk i fifa 13 og det er eneste FUT jeg har vunnet 1 div med, fifa 15 fikk jeg aldri komt forbi 3 div men da var jeg italiensk, er engelsk nå og føler det går i riktig retning men fristet litt med tanken på russisk igjen men tror ikke det er like effektivt som før men ser jo at mange er russiske lag nedover i liga systemet  ^^

Lenke til kommentar

Var ikke så vanskelig å vinne 1. div på FIFA 13. Bare fem divisjoner, og til og med jeg vant 1. div noen ganger.

 

Må dele denne her også. Fatter ikke hvorfor han velger å spille slik. Han fikk ikke til "noe som helst", så han gikk bare for langskudd så fort han kunne se målet mitt på skjermen.

 

6397d3df24d3fac6ef05dbf4f682d336.png

Lenke til kommentar

Hmm vant 6 div nå og skal til å begynne i 5 div, føler jeg har virkelig fått en god balanse i laget men har 25k ca å rutte med så vurderer å få en ny LW, laget mitt akkurat nå:

Mignolet                                   (av og til er han faktisk en gud i mål og vinner kamper og poeng slik som på ekte :) )

Clyne Sakho Rojo Azpiculeta   (har blitt solide greier, gode backer og sterke midtstoppere for meg i hvertfall)

              Fernandinho              (fantastisk god, eneste som kunne erstattet han i min coin klasse er vel ramires etterhvert)

Shaqiri                            Atsu  (bytter inn delofeu for shaqiri/atsu men føler jeg må få erstatta atsu selv om han har vært god til tider)

                Firminho                   (Drømmer om å ha coutinho eller noe annet bra her men han duger ok)

Benteke M. Diouf                      (Benteke er jo skapt for dette fifa her, scorer hele tiden med han og en kjapp spiss som diouf er nice)

 

Noen som har noen tips til hvem jeg eventuelt kunne hente for rundt 25k ? :)

Lenke til kommentar

Fekir i midten og Valbuena på kanten. IF Valbuena etter hvert hvis du får råd.

Haha, morsomt du skulle si det. Bytta akkurat mellom Fekir og Valbuena. Tenkte jeg kanskje skulle prøve Fekir på kanten.

 

Men er det ikke bedre å kjøpe Di Maria enn IF Valbuena? Er ikke så veldig imponert over Valbuena så langt.

Lenke til kommentar

Har kjøpt cirka 20 gullpakker (17 à 7500, 3-4 à 5000 og 1 til 15000), og jeg har fått én - 1 - spiller jeg har fått over 5000 for; Vertonghen. Han solgte jeg for mellom 16-17k. Ellers har jeg fått et knippe spillere jeg har solgt for mellom 1-3k, pluss et hopetall av spillere jeg har solgt for eller som ligger ute for lavest mulig pris (selger for øyeblikket over 40 kort, selger som oftest mellom 0 og 2 kort for hver gang jeg legger dem ut). Ellers har jeg fått et par kjemistilkort jeg har solgt for over 1k, et par drakter jeg har solgt for over 1k, og noen andre forbrukskort jeg har fått mellom 700-1500 for.

 

Alt i alt har jeg kastet bort mye, mye penger. Jeg har et Serie A-lag jeg er ganske fornøyd med, og har brukt penger på disse pakkene i håp om å få noe godt, og selvfølgelig for spenningens skyld, og konkluderer med at det å kjøpe pakker er utrolig bortkastet. På 20 pakker har jeg solgt ett kort for mer enn 5k... I FIFA 13, mitt forrige FIFA, minnes jeg at jeg var mye mer heldig.

 

Har noen av dere fått noe godt, og hvor ofte opplever dere å få en spiller til over 10k?

Lenke til kommentar

 

Fekir i midten og Valbuena på kanten. IF Valbuena etter hvert hvis du får råd.

Haha, morsomt du skulle si det. Bytta akkurat mellom Fekir og Valbuena. Tenkte jeg kanskje skulle prøve Fekir på kanten.

 

Men er det ikke bedre å kjøpe Di Maria enn IF Valbuena? Er ikke så veldig imponert over Valbuena så langt.

 

 

Jo, Di Maria høyre CAM.

 

d85ab95df83252a228748c7f240ff4c0.png

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...