Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvde meg på ultimate team, har spilt med et gull lag , så laget jeg et nytt lag, et norsk med kun sølv. så når jeg skal spille online så fortsett jeg på den divisjonen jeg spilte med gull laget? spillerne er der, men laget har navnet til gull laget?

 

Går det ikke an å spille med 2 lag i forskjellige divisjoner?

Lenke til kommentar

prøvde meg på ultimate team, har spilt med et gull lag , så laget jeg et nytt lag, et norsk med kun sølv. så når jeg skal spille online så fortsett jeg på den divisjonen jeg spilte med gull laget? spillerne er der, men laget har navnet til gull laget?

 

Går det ikke an å spille med 2 lag i forskjellige divisjoner?

Du kan spille sølvturnering. De som spiller med sølv er ofte litt bedre, men de har i hvert fall lag på sølvnivå.

Lenke til kommentar

Utrolig mange cheatere på PC.. Angrer på at jeg ikke investerte i PS4. :/

Hver gang jeg leder kamper, trykker motstanderen på pause, deretter får jeg beskjed om at jeg har avsluttet kampen og får DNF. Blir tatt ut av ultimate team også. Jævla irriterende de satans russerne. Skulle gått ann å blokkere russland.

Lenke til kommentar

Skuffet, sykt skuffet over prisnivået. Om jeg spiller 2-3 timer hver eneste dag fram til neste FIFA kommer ut, vil jeg fremdeles ikke ha råd til verken Ronaldo eller Messi.

 

Det er jævlig skuffende at det kanskje artigste tidsfordrivet i FIFA er Pay2Win. I år gidder jeg ikke bruke én eneste krone på spillet, jeg har tross alt betalt full pris for det. Lysten til å spille UT forsvinner mer og mer når man ser hvor dyrt det er for kontrakter o.l. Jeg får aldri råd til gode spillere når jeg så vidt får kontrakter på alle!

 

Edit: Leif. Ellers enn det er jeg sinnssykt fornøyd med selve spillet!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Skuffet, sykt skuffet over prisnivået. Om jeg spiller 2-3 timer hver eneste dag fram til neste FIFA kommer ut, vil jeg fremdeles ikke ha råd til verken Ronaldo eller Messi.

 

Det er jævlig skuffende at det kanskje artigste tidsfordrivet i FIFA er Pay2Win. I år gidder jeg ikke bruke én eneste krone på spillet, jeg har tross alt betalt full pris for det. Lysten til å spille UT forsvinner mer og mer når man ser hvor dyrt det er for kontrakter o.l. Jeg får aldri råd til gode spillere når jeg så vidt får kontrakter på alle!

 

Edit: Leif. Ellers enn det er jeg sinnssykt fornøyd med selve spillet!

Ultimate Team har vært gøy, men jeg har sluttet å spille FUT. Prisene i Ultimate Team øker gradvis hvert eneste år, og det er virkelig ikke verdt å bruke flere 1000kr i året på FIFA points. 

Jeg tror EA vil gå på en smell etterhvert. 

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Skuffet, sykt skuffet over prisnivået. Om jeg spiller 2-3 timer hver eneste dag fram til neste FIFA kommer ut, vil jeg fremdeles ikke ha råd til verken Ronaldo eller Messi.

 

Det er jævlig skuffende at det kanskje artigste tidsfordrivet i FIFA er Pay2Win. I år gidder jeg ikke bruke én eneste krone på spillet, jeg har tross alt betalt full pris for det. Lysten til å spille UT forsvinner mer og mer når man ser hvor dyrt det er for kontrakter o.l. Jeg får aldri råd til gode spillere når jeg så vidt får kontrakter på alle!

 

Edit: Leif. Ellers enn det er jeg sinnssykt fornøyd med selve spillet!

 

Sånn har det vel alltid vært, etter min oppfatning...? Jeg har bitt i det sure eplet og kjøpt en runde fp for 160kr. Det holder vel til en 6-7 fut drafts, og da har jeg plenty med kontrakter, så er det problemet ute av verden, og det er da ganske artig. Men ja - for å få de beste MÅ man bruke en haug med gryn eller jukse.

Lenke til kommentar

Hvis dere vil spille fotball som er mer lik Fifa 15 så anbefaler jeg å prøve 4-3-3(4) formasjonen. Formasjonen er ypperlig for kontringsangrep og skikkelig angrepsfotball. Jeg måtte bytte fra 3-4-1-2 da kantspillerne lå for lavt etter min smak. I tillegg liker jeg ikke å måtte sentre 1000 ganger før jeg er i boksen til motstanderen. Gjennombruddspassninger fungerer faktisk med 4-3-3(4) formasjonen.

 

Det er forresten sykt gode spillere i de lavere divisjonene. Nå prøver alle å komme seg opp, og da må man spille mot de beste. Jeg blir rævkjørt gang på gang.. :p

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Synes det er så vanskelig å vinne en kamp. Herregud. Har et helt greit lag. http://www.futhead.com/16/squads/1645888/

 

Men er umulig å vinne en kamp. Har prøvd 4-3-3 tapte hver kamp nesten, nå prøver jeg 3-5-2. Var helt grei formasjon, vant 4 kamper på rad, neste dag tapte jeg alle. 

 

Du bør ha CDMs som er sterk og god interceptions. Jeg brukte Biglia en periode og han sugde når det gjaldt å vinne ballen tilbake. De Rossi er veldig god, anbefaler å kjøpe han hvis du har råd.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å anbefale en squad til 30-40k ish? Tenker 4-3-3(4), men er åpen for det meste.

 

Dette er mitt semi-billige BPL-lag: http://www.futhead.com/16/squads/1711534/

 

Fungerer bra men ville byttet ut Rosicky da han bommer på absolutt alt. Mulig Bojan er billig og god.

Rondon var den dyreste av spillerne. Et billigere alternativ er kanskje Shane Long eller Ings.

Wilshere koster litt men han er verdt det. Scoret noen sinnsyke mål for meg.

Lenke til kommentar

Takk for tipset, styrer unna BPL til å begynne med, da mange av spillerne virker en del overpriset. Sjekka igjennom klubben min og så at jeg hadde mye italienske spillere etter pack åpning for 40 dollar. Så gikk for italiensk til å begynne med, holder på å selge unna alt mulig annet, slik at jeg ser litt bedre hva jeg får råd til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...