Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Spiller på PS4 og har så langt ikke blitt dc, verken underveis eller etter en kamp. Men tror forumklubben vår ble utsatt for et "angrep" i går, så den juksemuligheten finnes nok fortsatt.

 

Spilte mot en fyr som ledet med bare noen få min igjen istad, og så ble han dc, så jeg tapte ikke kampen. Han trodde sikkert at det var jeg som gjorde det, med mindre han vet at det var noe annet. Synd for ham, men med så mye bs fra EA i dag var det et snev av rettferdighet i at jeg ikke fikk tap.

 

Har bare 17-2-10 nå. Stort sett tapt i dag. Når man opplever slik matchmaking frister det mest å bare starte på nytt, men vant nå og tar meg bare en pause.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke så sikker på at de gullkontraktene for 350 coins var så billig husker jeg. Har nå hamstret sølvkontrakter for 150 coins, som gir 18 kamper til en gullspiller.

 

Jeg skal bruke dem til bronsespillere, som blir 20 kamper, men også de gullspillerne som jeg ikke føler for å selge for deretter å kjøpe tilbake.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

hehe ble drittsur på laget mitt(noen må jeg jo skylde på) så da havnet evra,rafina og en god del andre på transfer listen da de ikke passet med BPL laget jeg ellers har ^^  Leiva,Couqelin og can fungerte ikke akkurat strålende på midten heller så blir nok utskiftninger der, men måtte bare bruke det jeg hadde og opparbeide litt cash, er bare benteke jeg anser som topp spiller i laget mitt, scorer jo hver kamp med han men ikke funnet en god taktikk som helt passer slik jeg vil spille.

Lenke til kommentar

Eg sliter så sjukt med å forsvare meg eg. På fifa 14 var det X som gjaldt, men no føler eg at den er er heilt ubruklig. Har dokke noke tips? :)

 

Å holde inne en knapp og "la ting gå av seg selv" er litt juks imo. Man må bare prøve å lese bevegelsene til motstanderen og ikke bli for ivrig. "Fall av" (rygge) tidlig nok når det er aktuelt.

 

Får mye for lite coins nå (har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe en Carrillo med posisjonsendring eller om jeg skal gidde å kjøpe kort for RW):

 

ba8e82d39d3537243b99c7fae9536525.png

Lenke til kommentar

 

Vant min andre FUT Draft nå, og jeg fikk en megapakke som inneholdt Modric. Har spilt 2 draft turneringer, vunnet begge, og tjent tilsammen 150K på Draft gullpakker :-).....deriblant Raktic, Schneiderlin og Modric.

Goddamn..hva fikk du for modric? Fikk James Rodriguez, solgte han for 100k.

 

Solgte Modric for 90K

Lenke til kommentar

Etter et par uker med UT, begynner laget jeg vil ha å forme seg. Har bare fått ræva spillere når jeg har åpnet pakker i appen, men når jeg åpner pakker i selve spillet har jeg hatt litt flaks. Fått IF Bartra, IF Nolito×2, Thiago Silva, Pedro, De Bruyne + en hel haug med spillere som selges for 25-30k. Noen andre som merker forskjell på pakkene mellom appen kontra pakkeåpning i selve spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...