Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er laget mitt nå: http://oi57.tinypic.com/124xxtv.jpg

 

 

Brukte nesten alle coinsa mine på å kjøpe Tevez så har nesten ikke råd til å kjøpe bedre spillere enn dette.

Tevez er helt sykt OP. Blir aldri å selge han! :D Har vunnet de 8 siste kampene med dette laget. Skal etterhvert bytte ut Biglia med Naingolan og kjøpe en ny midtstopper siden Rugani ikke har styrken jeg ønsker.

Hvis dere vil ha to gode midtstoppere i Serie A så kjøp Diakitè og Rudiger. Begge er relativt billig også. Rudiger er et beist!

 

 

 

 

Tips: Har merket at å presse O (PS-kontroller) for å takle er veldig ubrukelig. Gå for sklitaklinger sålenge det er utenfor boksen, drit i om du får gult kort. Bedre å stoppe et angrep enn å få et gult kort. Har slitt med å forsvare meg men nå går det bedre. Sklitaklinger er mye mer effektivt i år enn ifjor.

Rugani er vel først og fremst for treg til å spille der? Manolas/Jesus hadde nok ikke vært så dumt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning

 

Eventuelt coquelin

Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt

Hvorfor det? Sier ikke han er god pga arsenalbriller, men at han faktisk fungerer glimrende.

Lenke til kommentar

 

 

Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning

Eventuelt coquelin

Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt

Hvorfor det? Sier ikke han er god pga arsenalbriller, men at han faktisk fungerer glimrende.

 

Fikk han i noen av de første pakkene, prøvde han, men syntes han ikke var noe særlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...