Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Mange streamere og Youtubere som bruker 3-5-2 formasjonen. I tillegg har Interceptions og agression MYE å si i år. Interceptions er allerede OP i gameplayet siden mange sliter med å finne rom for å slå passninger. Hvis man putter inn midtbanespillere som har høy interceptions og agression, så vil spillerne blokkere passningsmuligheter i tillegg til å jage ball. Det er derfor mange sier at Schneiderlin og De Rossi er jævla god i år. Schneiderlin har allerede 86 Interceptions og 85 Agression mens De Rossi har 89 Interceptions og 84 Agression.

 

Kan være lurt å tenke på dette når man velger midtbanespillere og forsvar hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er jo den nr.5 raskeste sjeldne sølvspilleren i La Liga på RM/RW/RF. Blant disse 5 har 4 stk 4 star skills, men han er den eneste som er venstrefot.  Jeg ville beholdt han, til lørdag. Men igjen så har jeg lite erfaring med hvordan first-week markedet utarter seg på fut. Det vanlige er jo at prisene går opp fredag kveld og lørdag, men dette vil kanskje bli motvirket av at alle åpner pakker nå i starten.

Lenke til kommentar

Han er jo den nr.5 raskeste sjeldne sølvspilleren i La Liga på RM/RW/RF. Blant disse 5 har 4 stk 4 star skills, men han er den eneste som er venstrefot.  Jeg ville beholdt han, til lørdag. Men igjen så har jeg lite erfaring med hvordan first-week markedet utarter seg på fut. Det vanlige er jo at prisene går opp fredag kveld og lørdag, men dette vil kanskje bli motvirket av at alle åpner pakker nå i starten.

 

Ait, takker! :) 

Lenke til kommentar

Markedet blir mest sannsynlig å droppe de første dagene etter release før prisene igjen øker og stabiliserer seg. Når det gjelder Munir ville jeg personlig beholdt han. Det er fordi han kommer til å være mye verdt når onlineturneringene starter hvor man må ha et sølvlag for å kunne delta i turneringen. Tror han blir mer verdt enn 4000 etterhvert, men det er en ren gamble.

Lenke til kommentar

Ville ikke solgt nå i hvert fall, og heller ikke når spillet er helt nytt i Europa. Tror han blir dyrere enn 4k. Ung skiller fra Barcelona med bra stats, og venstrebeint som det sies.

 

Bare selg hvis du tror du kan gjøre gode investeringer for coinsa. Hvis du ikke trade'er, så er det nok bedre å vente.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ville ikke solgt nå i hvert fall, og heller ikke når spillet er helt nytt i Europa. Tror han blir dyrere enn 4k. Ung skiller fra Barcelona med bra stats, og venstrebeint som det sies.

 

Bare selg hvis du tror du kan gjøre gode investeringer for coinsa. Hvis du ikke trade'er, så er det nok bedre å vente.

 

Har ikke så mye cash, så blir vel heller å selge for å kunne begynne og bygge et lag når jeg får spillet...  :ninja:

Lenke til kommentar

Liten oppdatering ang. Serie A-laget jeg linket til tidligere:

 

Hvis dere skal lage et Serie A la, så for guds skyld kjøp Guiseppe Rossi!.. Han er helt sykt OP!

Jeg trodde Sau kom til å bli OP i laget mitt, men langskuddene til Rossi er ut av en helt annen verden. Rossi har scoret 11 mål på 8 kamper og de fleste er utenfor boksen. Han scorer så og si på hvert eneste langskudd jeg prøver på. Både vanlige langskudd og finesseskudd går inn! I tillegg posisjonerer han seg veldig bra hele tiden. Han og Di Natale er alene skyld i at jeg har vunnet de fleste kampene mine.

Di Natale står med 3 mål og 4 målgivende sålangt, Sau med 4 mål og 2 målgivende på 8 kamper.

 

 

Utav de i laget mitt anbefaler jeg å kjøpe Rossi, Di Natale, Neto, Iturbe og Henrique. Sistnevnte kjøpte jeg for 350 coins og forventet ikke stort, men han reddet meg mange ganger. Neto i mål har vært fantastisk!

 

Vil ikke anbefale Gomez da han blir for liten og svak og mister ballen lett. Strootman har vært veldig usynlig for meg, er for det meste midtstopperne som har ryddet opp. Strootman fungerer mest bare som en passningsmaskin på midtbanen for å få i gang angrep. Maicon, Ansaldi og Mauricio har vært veldig middelmådig.

 

Skal prøve nå å bytte ut Sau med Quagliarella som har 89 longshots og 89 shotpower... :)

 

 

 

Forøvrig er ikke gameplayet like jævlig online som det var i demoen, noe som var positivt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liten oppdatering ang. Serie A-laget jeg linket til tidligere:

 

Hvis dere skal lage et Serie A la, så for guds skyld kjøp Guiseppe Rossi!.. Han er helt sykt OP!

Jeg trodde Sau kom til å bli OP i laget mitt, men langskuddene til Rossi er ut av en helt annen verden. Rossi har scoret 11 mål på 8 kamper og de fleste er utenfor boksen. Han scorer så og si på hvert eneste langskudd jeg prøver på. Både vanlige langskudd og finesseskudd går inn! I tillegg posisjonerer han seg veldig bra hele tiden. Han og Di Natale er alene skyld i at jeg har vunnet de fleste kampene mine.

Di Natale står med 3 mål og 4 målgivende sålangt, Sau med 4 mål og 2 målgivende på 8 kamper.

 

Utav de i laget mitt anbefaler jeg å kjøpe Rossi, Di Natale, Neto, Iturbe og Henrique. Sistnevnte kjøpte jeg for 350 coins og forventet ikke stort, men han reddet meg mange ganger. Neto i mål har vært fantastisk!

 

Vil ikke anbefale Gomez da han blir for liten og svak og mister ballen lett. Strootman har vært veldig usynlig for meg, er for det meste midtstopperne som har ryddet opp. Strootman fungerer mest bare som en passningsmaskin på midtbanen for å få i gang angrep. Maicon, Ansaldi og Mauricio har vært veldig middelmådig.

 

Skal prøve nå å bytte ut Sau med Quagliarella som har 89 longshots og 89 shotpower... :)

 

Forøvrig er ikke gameplayet like jævlig online som det var i demoen, noe som var positivt!

 

Kom gjerne med oppdateringer! Har selv alltid vært Serie-A tilhenger på FUT, og blir nok det i år også. Alltid morsomt å starte med de billigste for så å bygge seg opp til tidenes Serie-A lag.

Lenke til kommentar

 

Ble litt inspirert:

 

0b93e6dfb8b3fd54569c49b13fbd2a02.png

 

 

Rossi er kvalitet!.. :D Sau er ikke sååå god har jeg merket. Han gjør noen gode løp av og til men forutenom det så er han sjeldent i riktig posisjon. Heller ikke den beste til å avslutte..

 

 

 

 

Anbefaler å skaffe dere Rondon hvis dere har råd. Han gjør hele tiden de riktige løpene for meg og kommer seg forbi forsvarerne uten problem. Ikke så god på langskudd men får du han inni boksen er det bare å trykke skyteknappen og det er mål. Han er også ekstremt god på headinger. Mest OP spissen jeg har brukt hittil. Han har 91 strength og 82 positioning noe som funker svært bra. For meg er han den nye Emenike. Har hatt store problemer med å komme meg forbi forsvarerne med andre spisser, men ikke med Rondon.

 

 

Vil forøvrig anbefale å teste ut 3-4-1-2 formasjonen. Jeg tapte sikkert 5 kamper på rad før jeg begynte å teste andre formasjoner. Med 3-4-1-2 er alle områdene dekket, og forsvaret lider ikke av å ikke ha fullbacker der. Fikk plutselig mange flere passningsmuligheter når jeg brukte den formasjonen. :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg likte den ikke helt. Er mange som sier at det er den beste formasjonen å bruke, men for meg funket den bare ikke. Skal du bruke 3 midtstoppere så bør man ha kjappe og sterke forsvarere. Egentlig bør man investere mest mulig i forsvaret. Man merker utrolig forskjell hvis forsvarerne ikke har bra defending og physical.

Lenke til kommentar

Har prøvd 4-3-3(4) og 4-1-2-1-2 uten at jeg blir helt bekvem med noen av de.

 

jeg synes når jeg vinner ballen i forsvar så er ALLE på løp fram. og jeg har 4-6 motspillere som enkelt

snapper opp alt av baller om jeg prøver starte angrepet kjapt. Derimot om jeg roer ned og prøver bygge opp et angrep så henger pluselig RW,LW og CAM på midtbanen og nekter løpe framover.

Lenke til kommentar

Liker ikke hvordan de har løst pace, blir alt for idiotisk spør du meg. Men er alltid noe som blir bra igjen, og noe som blir dårlig. 

Men tydeligvis blir pasninger og styrke det man må satse på i år.

 

EDIT: 
Føler jeg fortsatt har vondt inni meg når jeg ser tilbake på dette: 

2iuer00.png

Endret av Brandshal
Lenke til kommentar

Hvordan synes dere prisnivået på spillere er akkurat nå? Fikk Douglas Costa i en pakke og ser han går for 40k ish, og da jeg ikke har bruk for han vurderer jeg å selge for å kjøpe andre spillere.. Lurt?

 

Prisnivået er temmelig høyt nå. Tror jeg hadde solgt han med mindre du har veldig lyst å bygge en squad rundt han. Prisnivået kommer ikke til å være så her høyt for evig. Etter noen uker kommer Costa antageligvis til å ha droppet minst 10k i pris.

Lenke til kommentar

Her er laget mitt nå: http://oi57.tinypic.com/124xxtv.jpg

 

 

Brukte nesten alle coinsa mine på å kjøpe Tevez så har nesten ikke råd til å kjøpe bedre spillere enn dette.

Tevez er helt sykt OP. Blir aldri å selge han! :D Har vunnet de 8 siste kampene med dette laget. Skal etterhvert bytte ut Biglia med Naingolan og kjøpe en ny midtstopper siden Rugani ikke har styrken jeg ønsker.

Hvis dere vil ha to gode midtstoppere i Serie A så kjøp Diakitè og Rudiger. Begge er relativt billig også. Rudiger er et beist!

 

 

 

 

Tips: Har merket at å presse O (PS-kontroller) for å takle er veldig ubrukelig. Gå for sklitaklinger sålenge det er utenfor boksen, drit i om du får gult kort. Bedre å stoppe et angrep enn å få et gult kort. Har slitt med å forsvare meg men nå går det bedre. Sklitaklinger er mye mer effektivt i år enn ifjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...