Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

desidert beste spilleren jeg har fått i pakke er jackson martinez. gikk for 35k. Jeg har med andre ord hatt null pack luck i år :(

Da har du vert heldig..beste jeg har fått var United bortedrakt som gikk for 4800 :hmm:

 

Heldig, det er jo veldig relativt. Må jo ta i betraktning hvor mange pakker jeg har åpnet. Jeg kan konstantere at jeg ikke har vært heldig :p

Lenke til kommentar

Utrolig deilig å spille nå, stoppet å spille for en uke siden pga. disconnects annenhver kamp (var da i 8. divisjon), begynte å spille for to dager siden og ikke hatt en eneste disconnect siden! Nå er jeg i 1. divisjon og går for untradeable kit (selv om den ikke er så veldig fin :p).

 

Deilig å spille med helt nye lag og helt nye konstellasjoner kontra tidligere FIFA (hvor det var PACE PACE ONLY). Til de som er interessert i lagene jeg bruker (switcher mellom to for fitness):

BPL: http://www.futhead.com/16/squads/2425873/

BBVA: http://www.futhead.com/16/squads/2425987/

 

Spilt med denne formasjonen (4-3-3(3)) i hele FIFA 15 og er den jeg liker best. Foretrekker vinger som kan skjære inn og skyte kontra innleggsvinger. Falcao er meget bra, elsker spisser som kan fikse biffen når de får sjansen. Ironisk nok; det året Falcao virkelig er dårlig i virkeligheten er han god i FIFA, og motsatt stort sett alle tidligere år.

Lenke til kommentar

God sondag folkens, er det noen som er keen paa 500k coins? jeg hopper over fifa i aar saa tenkte aa bare taa platinum trofeet for jeg stopper med fifa, mangler online draft trofeet er i siste runde saa du maa ogsaa vaere i siste runde eller komme deg dit, vi prover aa matche hverandre saa taper du med vilje om vi matcher, du for alt jeg har paa kontoen altsaa 500 000 coins paa playstation 4, ikke daarlig fortjeneste det.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Pique, men har byttet han ut med Sergio Ramos nå (se forrige post).

En rimeligere CB å anbefale vil være Godin.

Hadde beholdt Bartra om jeg var deg.

 

Edit: Så nå at du går for spansk og ikke bbva, så da er Godin utelukket.

Sergio Ramos anbefales, dog litt dyr.

Endret av tsghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...