Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

:w00t:

 

5efa0d68928749abaf003cc147f9d9bc.png

 

27292c992c62cba282d511dac5425102.png

What!? Leste at web appen åpner torsdag!?

 

 

En fordel å følge med på VG-forumet. Langt mer aktivitet der :p

 

Jeg kommer til å prioritere de to angrepstrioene. Ellers bare gått for billige spillere. 350 coins for alle bortsett fra Neto. LCB blir Chedjou.

 

Sosa og Arslan, de to på midten fra Besiktas, ser ut til å gi god valuta for coinsa.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Virker som at spillere med god passnings-stats er veien å gå i år og helst god reaksjonsevne, hvertfall midtbanespillerne. Når Terry tar igjen Ronaldo så vet du at pace virkelig er nerfet. Med mindre man er sykt god på å gjøre skills, så ser jeg ikke hvorfor man bør velge Ronaldo fremfor spillere som Bolasie eller Montero.

Lenke til kommentar

Spilte draft 2 ganger i går. Synes det føltes skikkelig sirup i forhold til når jeg prøvde mitt vanlige FUT lag etterpå. litt rart ettersom futlaget mitt knapt er 4 stjerner og draft laget hadde overall på 84 med messi, neymar, benzema. etc etc.

 

Har chemestry så sykt mye å si? Jeg havnet på 85ish total, men brukte f.eks messi som spiss så han fikk 3 eller noe bare.

 

Kan jo selvsagt også være at motstanden jeg møtte i draft kontra div 10 FUT gjorde forskjellen.

Lenke til kommentar

Virker som at spillere med god passnings-stats er veien å gå i år og helst god reaksjonsevne, hvertfall midtbanespillerne. Når Terry tar igjen Ronaldo så vet du at pace virkelig er nerfet. Med mindre man er sykt god på å gjøre skills, så ser jeg ikke hvorfor man bør velge Ronaldo fremfor spillere som Bolasie eller Montero.

Og styrke.. Spillere som Pogba og Toure tror jeg er the way to go. :) 

Lenke til kommentar

Begynner nærme seg et PL lag nå :)

 

På jobb med mongonett så gjør dette oldschool :p

 

            Lukaku   -   Ings

                     Rosicky

Gradel               -           Oxlade

                    Wilshere

Enrique - Gabriel - Reid - Coleman

                       Krul

Lenke til kommentar

Det kan hende at prisen på mange kort synker litt helt til å begynne med ved release, fordi det åpnes så mange pakker, men når det roer seg litt så skal nok prisene opp igjen.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe kontraktskort til eget bruk med det første, og antagelig ikke så mange andre forbrukskort heller. Kan bare selge når spilleren har 1 kamp igjen, når jeg uansett ikke har dyre spillere.

Lenke til kommentar

350 coins for et 28 kampers kontraktkort er billig hvertfall. Kan ikke tenke meg at den prisen blir lavere. Prisen er nok billig fordi det er ingen som egentlig har bruk for kontraktkort siden spillet ikke er kommet ut enda. Folk sitter bare på web appen og prøver å tjene coins, derfor selger de unna kontraktkortene sine for ingenting. Når spillet kommer ut kan jeg garantere folk blir å trenge kontrakter, og da stiger prisen også mest sannsynlig.

 

Forøvrig er det litt håpløst å kjøpe spillere nå. Prøver å lage meg et Argentinsk lag med Tevez, Dybala, Gaitan, Otamendi.. Alle er overpriset noe sykt. Prisen på Tevez er f.eks. 30-40k mens Dybala koster 10-15k. Otamendi tror jeg går for 40k. Tror jeg sparer coinsa mine til spillet kommer ut, markedet blir vel å roe seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Synes 350 coins virker helt greit, men vi får se hvordan prisene er ved release. Jeg er på PS4.

 

Blir en stund til jeg skal ha spillere for over 5k tenker jeg. Skal spille pro clubs først, og når jeg skal starte med FUT tenker jeg at de siste spillerne (har fortsatt bare de spillerne i skjermbildene) jeg skal ha ligger på 2-5k.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Etter å spilt opp tiden I trial angrer eg voldsomt på at eg forhåndsbestilte Spillet. Meget skuffet over hvordan spillet er. Fart er ikke like viktig, det er en positiv ting. Men fy hvor sirup alt føles! Alle spillere en ekstremt trege, møtte ball er også helt hårreisende I flere av kampene. Ødelegger hele flyten I spillet at alt er sirup når I tillegg pasninger føles ut som ping pong. Er fullt klar over at man skal tenke mer på dette spillet men samtlige UT kamper så langt har Vært lite til ingen rom pluss sirup spillere. Man har maks 1 sek på seg å sende ballen videre onde fleste situasjoner, hele spillet føles ut som et stort Kaos. Regner med gode anmeldelser kommer uansett siden det er Fifa men dette spillet blir ikke spilt mye. I tillegg er det mer automatikk I forsvar enn noen foregående Fifa spill, man kan ligge godt legge fra seg kontrollen når motstander har ballen, CPU løper etter ballfører for deg... En skam med all den automatikken. En middels og god spiller kommer til å spille jevne kamper på dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...