ChopperRead Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Anbefaler alle å teste le coq, altså coquelin. Har "kun" 78 men er like beast her som på ordentlig nesten, rask og brutal. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Får dere kjøpt/solgt på web appen? Hos meg står det fortsett å spill på ps4?? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 forresten hvis dere får opp det problemet der det står "you team name/abbreviation is censored" når du startet FUT for første gang, og du har prøvd alt av navn og forkortelser,logg inn på fifa sin web app og lag laget fra der, fikset problemet for meg ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Her er laget mitt nå: http://oi57.tinypic.com/124xxtv.jpg Brukte nesten alle coinsa mine på å kjøpe Tevez så har nesten ikke råd til å kjøpe bedre spillere enn dette. Tevez er helt sykt OP. Blir aldri å selge han! Har vunnet de 8 siste kampene med dette laget. Skal etterhvert bytte ut Biglia med Naingolan og kjøpe en ny midtstopper siden Rugani ikke har styrken jeg ønsker. Hvis dere vil ha to gode midtstoppere i Serie A så kjøp Diakitè og Rudiger. Begge er relativt billig også. Rudiger er et beist! Tips: Har merket at å presse O (PS-kontroller) for å takle er veldig ubrukelig. Gå for sklitaklinger sålenge det er utenfor boksen, drit i om du får gult kort. Bedre å stoppe et angrep enn å få et gult kort. Har slitt med å forsvare meg men nå går det bedre. Sklitaklinger er mye mer effektivt i år enn ifjor. Rugani er vel først og fremst for treg til å spille der? Manolas/Jesus hadde nok ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Damn.. Ble keen på Tevez nå, gitt.. Men prøver å jobbe mot et Liga BBVA-lag også.. Hva ville folket her gått for? 1 eller 2? Mye går Tevez for på Xbox? Kommer meg ikke inn på web-appen.. Bare står og loader.. Noen andre med det problemet? Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Haakon:Min umiddelbare plan er å gå for brøytespisser, heller enn aguero og griezmann. Opplever at spissenes strength veier opp for pace ved å skjerme/presse unna forsvarer når man løper med ball mot mostanders mål. Endret 25. september 2015 av Lorpen Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 oscrue: Hva er dette?!?! Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Tror han sikter til at han fikk Ronaldo, men han er fryktelig enkel å få i draft, 50% av alle draft har eg muligheten å velge Ronaldo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Hadde IF Ronaldo, Messi og Neymar i mine forrige draft. Noen ganger har man bare skikkelig flaks. Ser ikke ut som det er spesielt sjeldent heller, møtte på flere med samme trio på topp. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Ah, det er draft mode ja Et øyeblikk trodde jeg det var pack-luck Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Holder på med BPL-lag nå, noen som har noen anbefalinger? Har ca. 40k å bruke, samt at jeg har byttet ut Bony med Lukaku. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Ah, det er draft mode ja Et øyeblikk trodde jeg det var pack-luck Haha, det hadde tatt seg ut! Ingame, siden EA aldri klarer å luke vekk slike smutthull: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Hvilke smutthull? Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Holder på med BPL-lag nå, noen som har noen anbefalinger? Har ca. 40k å bruke, samt at jeg har byttet ut Bony med Lukaku. Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Eventuelt coquelin Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning Eventuelt coquelin Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Noen som har et bra lag for 20k? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning Eventuelt coquelin Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt Hvorfor det? Sier ikke han er god pga arsenalbriller, men at han faktisk fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Hva med Tiote i stedet for Wanyama? Sammenligning Eventuelt coquelin Vurderer enten Tiote eller Matic, er usikker med tanke på prisforskjellen, men at Matic uten tvil blir en bedre spiller enn Tiote, men må tenke gjennom litt flere bytter på laget også. Men Coquelin er helt uaktuelt Hvorfor det? Sier ikke han er god pga arsenalbriller, men at han faktisk fungerer glimrende. Fikk han i noen av de første pakkene, prøvde han, men syntes han ikke var noe særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå