Gå til innhold

Blizzard sier de vil vurdere å lage Warcraft IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Mener den beste løsningen ville være å ignore det som har skjedd i WoW, og heller fortsette fra War3 med en helt ny alternativ story.

 

Eller, de kan gå 1000 år frem i tid med helt nye karakterer og historie.

Trur beste er egentlig ja å håpe 100 år frem i tid eller noe, dessvere har så ville nok mange ikkje likt det.

 

Vil heller ha bygd på enten

 

A) historie som utviklet seg fra det man har

 

Eksemple om Mennesker skulle få nye unit kunne man bygd på greymann og worgen som prøver å slå tilbake imot dei udøde?

 

B) Helt nye personer med mye fan service av eldre karakterer (som fleste oppfølger gjør...)

 

Wow er det ikkje så gale med teknisk sett, dei får jo bare gratis ider til neste xpack der igjen :p

Lenke til kommentar

Det er denne tankegangen som er feil med dagens "gamere". Hva med å være takknemlig for at de har gitt deg noen av tidenes beste spill og at de ønsker å fortsette med det?

 

Det er den tankegangen som er feil med dagens kommentarer. Du tror jeg ikke vil ha WC4, men det vil jeg virkelig. Slutt med det der.

 

Men de bør jo prøve? Kan ikke være så redd for å tråkke på tærne våre at de ikke prøver i det hele tatt, det vil jeg ikke.

 

Klart de bør prøve. Sier bare de burde være forsiktig.

Lenke til kommentar

 

 

Da skal de være ekstremt(!) forsiktig, for kuker de til en eventuell WC4 så mister de mye tillit.

 

Bedre at de prøver og feiler, enn at de ikke tør å gjøre det.

Prøving og feiling er ikke blizzard måten å gjøre ting på. Det bør folk vite per nå. Er de ikke 100% sikre eller fornøyde, skrotes produktet.

Det jeg mener er at de skal lage det. Er det dritt, kast det til faen. Er det konge, utgi det. Det er jo essensen av å prøve.

Lenke til kommentar

 

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Selv om Blizzard hadde startet utviklingen av Warcraft 4 i dag, ville ikke spillet kommet ut før 2020 (med tanke på Blizzards vanlige utviklingstid). På det tidspunktet er nok WoW rimelig dødt og de kan lage en ny historie til WC3 uten å ta hensyn til WoW.

Historien er ikke noe som skapes helt til slutt. Om utviklingen av Warcraft 4 hadde startet i dag, måtte de tatt et standpunkt om de skal dele historien opp til forskjellige tidsaldere, paralelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte. Frem til 2020 iallefall.

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk et ganske stort tids gap mellom WC III The Frozen Throne og Wow. ca 5-10 år, så de har en mulighet til å dytte inn noe der. Eller så kan de benytte seg av Wow og lage campains som er tilpasset hver utvidelse fra "vanilla" til kommende Legion og hva som eventuelt måtte komme etter den.

Lenke til kommentar

 

Det er denne tankegangen som er feil med dagens "gamere". Hva med å være takknemlig for at de har gitt deg noen av tidenes beste spill og at de ønsker å fortsette med det?

 

Det er den tankegangen som er feil med dagens kommentarer. Du tror jeg ikke vil ha WC4, men det vil jeg virkelig. Slutt med det der.

 

Men de bør jo prøve? Kan ikke være så redd for å tråkke på tærne våre at de ikke prøver i det hele tatt, det vil jeg ikke.

 

Klart de bør prøve. Sier bare de burde være forsiktig.

 

 

Hvorfor burde de være forsiktige? For at ikke en haug med gamere skal rage, slik som skjedde da ME3 kom ut?

 

Jeg tror ikke at du ikke vil ha WC4, jeg bare reagerer på hvordan du kan tro at du har noe grunnlag for å si at Blizzard må være forsiktige hvis de utgir nytt spill. 

Endret av Mayster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...